lek na przebojowosc

11. Data: 2001-09-08 20:51:26

Temat: RE: lek na przebojowosc
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <M...@p...onet.pl>
,
n...@p...onet.pl says...

> Tak ale po nim sa mdlosci i uczucie "motylkow" w zoladku, a wtedy raczej o
> przebojowosci nie ma mowy :-(
> mój typ - fluoksetyna - przynajmniej na mnie dziala idealnie i nie ma
> mdlosci.
Akurat u ciebie. Jednak generalnie fluoxetyna u zdecydowanie wiekszej
ilosci ludzi daje przez pierwsze 2 tygodnie mdlosci (porownujac z
paroxetyna).

> Jedyny minus to nieco pozniejszy poczatek dzialania niz Seroxat.
> Cena - niecale 30 pln za 30 tabl (polski Bioxetin) bo oryginalny prozac
> made in USA to grubo ponad stowka..
Nie. Prozac juz tylko 70PLN. A od bioxetyny jest jeszcze chyba tanszy
Seronil i Deprexin (czy jakos tak).

12. Data: 2001-09-09 00:46:32

Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Prozac juz tylko 70PLN. A od bioxetyny jest jeszcze chyba tanszy
> Seronil i Deprexin (czy jakos tak).

Trochę spokojnie z tymi medykamentami. Niedawno czytałem że Prozac zażywany
przez osoby zdrowe, o właściwym poziomie serotoniny może wywołać u nich
efekt odwrotny i wprost wywołać depresję.

Sark

13. Data: 2001-09-12 10:15:34

Od: <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę spokojnie z tymi medykamentami. Niedawno czytałem że Prozac zażywany
> przez osoby zdrowe, o właściwym poziomie serotoniny może wywołać u nich
> efekt odwrotny i wprost wywołać depresję.

A ja slyszem, ze 'prozac wyniszcza'.
Tyle, ze osoba, ktora to mowila 'leczyla sie' marihuana...
Co Wy na to?

Pozdrowienia

14. Data: 2001-09-12 14:17:40

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@n...onet.pl>,
p...@b...gnet.pl says...

> A ja slyszem, ze 'prozac wyniszcza'.
> Tyle, ze osoba, ktora to mowila 'leczyla sie' marihuana...
> Co Wy na to?

Oczywiscie ze wyniszcza - szczegolnie finansowo. Po kuracji Prozakiem nie
stac juz delkwenta na maryche.

15. Data: 2001-09-13 06:51:16

Od: <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie ze wyniszcza - szczegolnie finansowo. Po kuracji Prozakiem nie
> stac juz delkwenta na maryche.
:)
a tak na powaznie, to pewnie nie rozni sie zbytnio od zwyklych narkotykow
chyba tak samo podwyzsza poziom serotoniny, i stymuluje naped...
Co o tym myslicie ?

Pozdrowienia

Dziwne latające plamy w oku.
Która witamina przeciw komarom ???
Szpitale w Warszawie c.d.
Nerka?
Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....