Dziwne latające plamy w oku.

1. Data: 2001-08-27 06:43:41

Temat: Dziwne latające plamy w oku.
Od: "hetmano" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prblem z okiem lewym.
tzn... sprawa jest dość specyficzna.
Od ostatniego czasu pojawia mi się czarna zawiesina jak patrze, przesuwa mi
się wraz z kierunkiem wzroku- efekt pływania-plazmy. Oprócz tego zaczynam
widzieć jakby przez galaretę czarnycm małych punktów. Już kiedyś miałem
takie coś, lekarz przepisał mi NACLOV. Wtedy po dwu tygodniach ustąpiło,
lecz i tak pozostały małe plamki, które widzę cały czas. Teraz znowu to mi
wychodzi. coraz bardziej i utrudnia pracę na komputerze.
Wcześniej jako dziecko miałem oeracje laserową-przyklejali mi laserowo
siatkówkę oka bo podobno wtedy groziło to utratą wzroku.
Teraz sam już nie wiem co się dzieje. Czy to stan zapalny ciała szklistego,
czy coś bardziej poważnego.
Pomóżcie mi proszę bo widzę coraz gorzej... i sądze że bez lekarza się nie
obeżie.

2. Data: 2001-08-28 17:29:30

Temat: Re: Dziwne latające plamy w oku.
Od: e...@w...net (Jutarna Aquareina) szukaj wiadomości tego autora

Jezeli w dziecinstwie miales odklejona siatkowke - to moze sie
powtarzac.
Natychmiast idz do dobrego lekarza.
Odklejenie siatkowki grozi utrata wzroku.
Do chwili rozpoznania przyczyny opisanych przez Ciebie
dolegliwosci,przerwij prace na komputerze . Oslaniaj oko przed
jakimkolwiek wysilkiem.
Zycze Ci zeby przyczyna twoich dolegliwosci okazal sie
stan
przepracowania { sforsowania }
wzroku.
Moj maz mial odklejona siatkowke.Jest to naprawde
dramatyczne
przezycie.

Pozdrawiam

Liliana

3. Data: 2001-08-30 09:02:06

Od: "Marcin M." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy coś bardziej poważnego.
> Pomóżcie mi proszę bo widzę coraz gorzej... i sądze że bez lekarza się nie
To chyba duże ciśnienie oka - jaskra, ale najlepiej iść do okulisty i zrobić
badanie ciśnienia oka

4. Data: 2001-08-31 08:58:50

Od: "Rajdek" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M." <m...@p...com> napisał w wiadomości
> mi
> szklistego,
> To chyba duże ciśnienie oka - jaskra, ale najlepiej iść do okulisty i
zrobić
> badanie ciśnienia oka

witaj !

Mam identyczne objawy, widze przesuwające się (jak próbuję na to spojrzeć)
czarne punkciki. Byłem u lekarza. stwierdziła, ze to zmętnienia.
Stwierdziła, że niczym nie grożą, choć są lekko denerwujace. Zaleciła
kontrolę co jakiś czas.

Rajdek

Która witamina przeciw komarom ???
Szpitale w Warszawie c.d.
Nerka?
Czaszke kupie - pytanie do studentów medycyny.....
kompiel dla oczu?