kompiel dla oczu?

1. Data: 2001-08-26 14:27:57

Temat: kompiel dla oczu?
Od: JJ <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc - kiedys ogladalem taki program o zdrowiu na pierwszym albo
drugim programie TP - prowadzi go taka "pani doktor" (swoja droga -
bardzo sexy) - i jeszcze jeden gosciu - straszny ignorant - w kazdym
razie - widzialem program o pielegnacji "oczu" - pamietam, ze zalecano
"kapiel" oczu - tylko nie pamietam czego sie do tego uzywa... Ostatnio
spedzam przed komputerem ponad 8 godzin dziennie i od tego czytania
bola mnie oczy - nawet rano jak sie obudze to czuje, ze cos jest nie
tak... Wzrok mam dobry - nigdy nie nosilem zadnych okularow - teraz
tez sie wcale nie pogarsza - tylko bola mnie jakby te "miesnie" - to
pewnie od dlugiego wpatrywania sie w jedno miejsce... Macie jakies
rady na ten temat? Czy te "kapiele" wogole cos pomagaja? A... i nie
zalecajcie mi okularow, bo nie lubie takowych nosic - nigdy nie uzywam
nawet przeciwslonecznych - po prostu nie czuje sie dobrze z czyms na
twarzy... za wszelkie infor dzieki z gory...

2. Data: 2001-08-26 20:23:35

Temat: Re: kompiel dla oczu?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ napisał(a):

> tez sie wcale nie pogarsza - tylko bola mnie jakby te "miesnie" - to
> pewnie od dlugiego wpatrywania sie w jedno miejsce... Macie jakies
> rady na ten temat?

Weź sobie ze 3 rutinoskorbiny, a potem ze dwa razy dziennie po dwa.
Mnie to pomaga.

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
GG# 304885
--
*Mylić się jest rzeczą ludzką*

3. Data: 2001-08-26 22:49:06

Od: JJ <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Aug 2001 22:23:35 +0200, Kaja <f...@f...pl> wrote:

>Weź sobie ze 3 rutinoskorbiny, a potem ze dwa razy dziennie po dwa.

a na co ten rutinoscorbin? co to wogole jest? pamietam, ze kiedys
(dawno temu) to bralem... ale co to jest?

4. Data: 2001-08-27 16:24:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ napisał(a):

> a na co ten rutinoscorbin? co to wogole jest? pamietam, ze kiedys
> (dawno temu) to bralem... ale co to jest?

Drażetki...Możesz kupić w aptece bez recepty...
Co do składu...to w aptece możesz sobie przeczytać ulotkę.

Eot

Pozdrawiam, Kaja
mailto: f...@f...pl
GG# 304885
--
*Uczucie zaciemnia rozum*

5. Data: 2001-08-27 17:00:07

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ <j...@k...net.pl> nakibordził(a):

>a na co ten rutinoscorbin? co to wogole jest? pamietam, ze kiedys
>(dawno temu) to bralem... ale co to jest?

Rutinoscorbin to po prostu kwas askorbinowy (czyli witamina C) i
rutyna. Rutyna jest to związek, który hamuje utlenianie kwasu
askorbinowego, zwiększa elastyczność ścian naczyń oraz zmniejsza ich
łamliwość i przepuszczalność.
Czyli jest to taka 'podrasowana' witamina C ;o)

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk

6. Data: 2001-08-27 18:37:04

Temat: Odp: kompiel dla oczu?
Od: "ulfbb" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a na co ten rutinoscorbin? co to wogole jest? pamietam, ze kiedys
>(dawno temu) to bralem... ale co to jest?

jest to witammnia C z jakimś tam dodatkiem

Gdzie joga na Slasku?
Nieprzyjemny zapach stóp.
jaka grupa krwi 0+AB?
Konflikt grypy krwi przy planowaniu dziecka
Tegretol