robaki

1. Data: 2003-06-02 21:45:20

Temat: robaki
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Dostałem na priva taki tekst:-)
Bogusław

Kumpel mi pomógł, zreszta informatyk i jestem u Was chwilowo, bo ogrody to
mnie nie rajcują.
Kupiłem działeczkę na balangi w Wildze koło Wa-Wy.Zapłaciłem sporo, ale
szmal nie jest najważniejszy.
Choinki po 4 m, trawnik z roleczki najlepszy gatunek angielski.Kasa poszła
spora, ale nie o tym chciałem gadać.
Podjechaliśmy mercami na działeczkę, a tu jakieś wybrzuszenia na nowiutkiej
murawie.Ja tam nie wiedziałem co to ??? ale jakis kumpel klepnoł ze to
krety w dużej ilości.Mnie to się wydawało że te robaki to w norkach siedzą i
łażą po powierzchni.To to bym ścierpiał niech tam łaża jak My się nie
bawimy.Słuchajcie podobno można zastosować jakis oprysk, kumpel komórkowcem
wykonał telefon i znajomka powiedziała że Apollo clofentezin to trzeba
zastosować.Podałem w zwątpienie ten pierwszy człon Apollo, myślę że sobie
j..a robi z nas.
Jak Wy coś wiecie to napiszcie-kumpel mi przekaże.
Ja tam myślę zatrudnić szczurołapa, widziałem kiedys w telewizorze jak
wyprowadzał z obory, a to podobno to samo tylko mniejsze i mówili że
slepe???
Ja tam do Włoch jeżdziłem i nigdy żadnych wybrzuszeń w ziemi nie widziałem.
Nigdy w życiu tyle nie napisałem jednym palcem.
Pozdrawiam Was Eibe, napiszcie, kasę wydam, byle wybrzuszenia znikneły.
P.s Ja nawet nie wiedziałem ze teraz to błędy komputer naprawia, kumpel
klepnoł jakiś klawisz i czerwono się zrobiło, ale w niecałą godzinkę się
wyrobiłem.

Eibe

2. Data: 2003-06-02 21:59:38

Temat: Re: robaki
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> [...]
> P.s Ja nawet nie wiedziałem ze teraz to błędy komputer naprawia, kumpel
> klepnoł jakiś klawisz i czerwono się zrobiło, ale w niecałą godzinkę się

Bogusławie idz na maksa,Eibe zapłaci ile zaśpiewasz!:))

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-06-02 22:11:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> komórkowcem
> widziałem.

> Bogusławie idz na maksa,Eibe zapłaci ile zaśpiewasz!:))

Pozdrawia ostrzegawczo boletus

4. Data: 2003-06-02 22:13:03

Temat: Odp: robaki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEIMEBAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Dostałem na priva taki tekst:-)
> Bogusław

Że też Ci się tak chce... :-)))))))))))))))
No, chyba, że to na konkurs....
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-06-02 22:18:45

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

To takie panaceum przedstawione z mojego punktu widzenia, może w krzywym
zwierciadle, ale bardzo mnie rozbawiło:-)
Tekst oczywiście napisałem sam ;-)
Apollo clofentezin str.195 Gottfried Stelzer
Co do podpisu Eibe , co to znaczy =zagadka :-)
:-) Bogusław

6. Data: 2003-06-02 22:19:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bbgi2o$5vh$...@a...news.tpi.pl...

> Pozdrawia ostrzegawczo boletus
Boletus! Na litość boską czas już byś się nauczył ciąć długie teksty.. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-06-02 22:23:25

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Że też Ci się tak chce... :-)))))))))))))))
> No, chyba, że to na konkurs....
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Na konkurs związany z Rokiem Kreta, myślę że Jury doceni :-)
:-) Bogusław

8. Data: 2003-06-02 22:24:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> [...]

Wszystko jedno.Mogłeś poczekać,jutro byłby ubaw:))

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-06-02 22:27:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:bbgi2o$5vh$...@a...news.tpi.pl...

> Boletus! Na litość boską czas już byś się nauczył ciąć długie teksty.. :-(

Zawsze wycinam,ale teraz nie miałem czasu.Chodziło
być może o sporą kasę:)

pozdrawia boletus

10. Data: 2003-06-02 22:35:36

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of boletus

> Wszystko jedno.Mogłeś poczekać,jutro byłby ubaw:))
>
> Pozdrawia boletus

Jak to jutro, to dzisiaj-jutro juz nikt nie napisze, nawet Dirko nie
ustosunkuje sie do Apollo clofentezin :-)
:-) Bogusław

.
.
aktinidia