szczypior chinski

1. Data: 2001-02-21 15:03:08

Temat: szczypior chinski
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczypior chinski o smaku czosnku!
Nasionka o takiej nazwie handlowej posialam sobie wczoraj.Jest napisane na
opakowaniu, ze ma smak czosnku ale nie zostawia w oddechu zapachu skadinad
milego:)))
Czy ktos, kiedys juz to konsumowal?

Jola L-L

1. Data: 2001-02-22 01:05:28

Temat: Re: szczypior chinski
Od: l...@i...uj.edu.pl (Leszek(Lechu) Marmon) szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
>opakowaniu, ze ma smak czosnku ale nie zostawia w oddechu zapachu skadinad

Ja nie ale chetnie bym sobie cos takiego sprobowal wyhodowac w celach
konsumpcyjnych.

Mozliwe, ze jadlem to tez raz w jednej knajpie w Gliwicach ale pewnosci nie
mam czy to faktycznie bylo to.

Poza tym to IMHO albo nie jest to smak czosnku tak do konca albo musi
zostawiac ten zapach w oddechu :-)

Pozdrawiam.

Lechu

--
_ _
|_____\___|\___|_| |_|\__,_| ICQ UIN: 59825820

1. Data: 2001-02-22 10:42:49

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jola L-L

> [...]
> Nasionka o takiej nazwie handlowej posialam sobie
> wczoraj.Jest napisane na
> opakowaniu, ze ma smak czosnku ale nie zostawia w oddechu

Nie, ale za to posadziłam sobie ząbki czosnku w
doniczce i już niedługo będę miała pyszny szczypior
czosnkowy do sałatek!

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-22 12:56:04

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos, kiedys juz to konsumowal?
>
> Jola L-L
>
> Nie konsumował ale napisz gdzie się to zdobywa?
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-22 14:25:52

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> wrote in message

> Nie konsumował ale napisz gdzie się to zdobywa?
> pozdr.Alex

U mnie, czyli 3-city, uscislajac Gdansk- Wrzeszcz,
ogrodnictwo "Okaz"-obok UG wydz.mat-fiz .przy zajezdni tramwajowej na Wita
Stwosza:)))
Daleko to czy blisko? (cena 1.80).

Jola L-L

1. Data: 2001-02-22 15:24:57

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie, czyli 3-city, uscislajac Gdansk- Wrzeszcz,
> ogrodnictwo "Okaz"-obok UG wydz.mat-fiz .przy zajezdni tramwajowej na Wita
> [...]
Wieeelkieee dzięki !!!
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-22 16:36:43

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:

> Nie, ale za to posadziłam sobie ząbki czosnku w
> doniczce i już niedługo będę miała pyszny szczypior
> czosnkowy do sałatek!

?????? mi czosnek wlasnie rosnie, ale ma dlugie, wydaje mi sie ze twardawe
listki. takie fajne "harmonijki" :)
czy to sie naprawde nadaje do salatek?
o lisciach rzodkiewki slyszalam i zreszta sama robie z nich salatki, ale o
szczypiorku czosnku? jeszcze nie.

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-22 16:59:16

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Patrycja Kazala

> [...]
> listki. takie fajne "harmonijki" :)
> czy to sie naprawde nadaje do salatek?
> o lisciach rzodkiewki slyszalam i zreszta sama robie z nich

Albo masz dziwny czosnek, albo jest on już zbyt stary (nie
próbował przypadkiem kwitnąć?).

Szczypiorek z czosnku nadaje się do sałatek jak jest młodziutki
i trzeba go szybko wykorzystać. Podobnie zresztą jak w przypadku
dymki - jak zakwitnie, nie nadaje się już do spożycia.

W smaku jest taki szczypior wyśmienity,
delikatnie czosnkowy, więc warto się pomęczyć.

1. Data: 2001-02-22 17:16:16

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info wrote:

> Albo masz dziwny czosnek, albo jest on już zbyt stary (nie
> próbował przypadkiem kwitnąć?).

;)))))) nie, nie probowal. wlasciwie to narazie z kazdego zabka wyrosl
dopiero 1 listek. do kwitnienia mu wiec jeszcze daaaaaleeeeeeko :)
swoja droga czy to normalne ze kazdy ma tylko po 1 listku?

> Szczypiorek z czosnku nadaje się do sałatek jak jest młodziutki
> i trzeba go szybko wykorzystać. Podobnie zresztą jak w przypadku
> dymki - jak zakwitnie, nie nadaje się już do spożycia.

to moze moj sie jednak nadaje?
hm, nie wiem czy mu sie podoba, ze mu sie przygladam w taki sposob ;))))))

> W smaku jest taki szczypior wyśmienity,
> delikatnie czosnkowy, więc warto się pomęczyć.

dzieki
pat

1. Data: 2001-02-22 17:51:04

Od: "Dorota&Adamcio" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

pat wrotki :
>o lisciach rzodkiewki slyszalam i zreszta sama robie z nich salatki

Liscie od rzodkiewki w salatce ?????? I to jest jadalne ???? :-))
Poprosze o siakis przepis :-)

pozdrowionka
Dorotka

Dorota & Adamcio____________Poznan