wiąz karłowy

21. Data: 2002-06-11 07:56:55

Temat: Re: wiązkarłowy
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Anula nie badz taka podejrzliwa,toc to pl.rec.ogrody ,wszyscy prawdomowni
> :-)

Bogusławie! Przecież nie śmiałabym Ci zarzucać nieprawdomówności! Znając
tylko Twoje zamiłowanie do kolekcjonowania roślin_ rzadkich_i_niezwykłych
zwątpiłam w swoje siły, jeśli chodzi o pozyskanie takichże roślin przez
zwykłego śmiertelnika (czyt.: przez siebie samą).

> p.s.
> Zrodlo nabycia U.parvifolia "Hokkaido" Litomysl-szkolki bylin i
> najpiekniejszych iglakow.

http://www.skolky.cz/index.html tu?
I jak się okazało, moje podejrzenia były uzasadnione, już mnie odesłał na
Czechy!
W Polsce do nabycia (w dodatku blisko) U.parviflora "Geisha" . Masz? Też
ładne. A ileż łatwiejsze do zdobycia.

Pozdrawiam, Anula :-)

22. Data: 2002-06-11 08:45:29

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anula

>http://www.skolky.cz/index.html tu?

Tak,czesto organizuja wystawy,wiele ciekawych roslin mozna kupic.
Tylko przy wejsciu trzeba rozpoznac trzy rosliny i podac ich prawidlowa
nazwe po lacinie :-))
To taka przepustka na wstep :-)

>I jak się okazało, moje podejrzenia były uzasadnione, już mnie odesłał na
>Czechy!

W milym towarzystwie taka wycieczka jest bardzo interesujaca :-))

>W Polsce do nabycia (w dodatku blisko) U.parviflora "Geisha" . Masz? Też
>ładne. A ileż łatwiejsze do zdobycia.

Owszem mam :-)) ,przepiekny wiaz szczegolnie w okresie kiedy wypuszcza
pierwsze liscie.

>Pozdrawiam, Anula :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

23. Data: 2002-06-11 10:52:39

Temat: Odp: wiązkarłowy
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ulmus

> Mam niejasne podejrzenia, że jeśli Ty proponujesz jakąś odmianę, z całą
> pewnością jest to coś, czego normalną drogą kupna nie da się zdobyć :-)

Czemu niejasne? Jak Bogusław coś proponuje, to pewnie są w Polsce dwa
egzeplarze, przy czym o jednym przynajmniej wiadomo, gdzie:-))))))

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2002-06-11 12:48:28

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak,czesto organizuja wystawy,wiele ciekawych roslin mozna kupic.
> Tylko przy wejsciu trzeba rozpoznac trzy rosliny i podac ich prawidlowa
> nazwe po lacinie :-))
> To taka przepustka na wstep :-)

No to w Twoim towrzystwie mam wstęp gwarantowany. Chyba nie każą Ci
rozpoznać rośliny z wysypiska? Bo byłby taki kawał drogi na darmo :(

Pozdrawiam, Anula :)

25. Data: 2002-06-11 13:12:28

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała:

> Czemu niejasne? Jak Bogusław coś proponuje, to pewnie są w Polsce dwa
> egzeplarze, przy czym o jednym przynajmniej wiadomo, gdzie:-))))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

O, widzisz, Bogusławie! Kobiety mówią, że jesteś przewrotny...
I miałam rację (jak ja to lubię :)
A mógł mi zaproponować U.parviflora "Geisha", sam przyznał, że ma ją u
siebie. W dodatku roślina osiągalna w przyzwoitych szkółkach w kraju. To
nie, musiał polecić zagraniczne.
Rozgoryczona jestem.

Pozdrawiam, Anula :)

26. Data: 2002-06-11 13:21:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A mógł mi zaproponować U.parviflora "Geisha", sam przyznał, że ma ją u
> siebie. W dodatku roślina osiągalna w przyzwoitych szkółkach w kraju.

Uprzedzałem, trzeba było słuchać.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

27. Data: 2002-06-11 14:02:09

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anula

(...)
>A mógł mi zaproponować U.parviflora "Geisha", sam przyznał, że ma ją u
>siebie. W dodatku roślina osiągalna w przyzwoitych szkółkach w kraju. To
>nie, musiał polecić zagraniczne.
>Rozgoryczona jestem.

Pozdrawiam, Anula :)

Z ciekawosci siegnalem do Dendrologi J.Dolatowskiego i W.Senety i nie ma nic
o odmianie U.parvifolia 'Hokkaido'
Moze to tylko wirtualna roslinka ???
O "Geisha" tez nic nie wspominaja-ciekawe
A moze to nie wiaz, tylko Salix nivalis ??

28. Data: 2002-06-11 14:02:10

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Anula

>No to w Twoim towrzystwie mam wstęp gwarantowany. Chyba nie każą Ci
>rozpoznać rośliny z wysypiska? Bo byłby taki kawał drogi na darmo :(

>Pozdrawiam, Anula :)

Czy mam to traktowac jako zaproszenie na wycieczke botaniczna :-)

29. Data: 2002-06-11 16:14:54

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawosci siegnalem do Dendrologi J.Dolatowskiego i W.Senety i nie ma
nic
> o odmianie U.parvifolia 'Hokkaido'
> Moze to tylko wirtualna roslinka ???

Spakowana?

> O "Geisha" tez nic nie wspominaja-ciekawe

A ja ciekawa jestem jaka jest cena Geish-y w Polsce.
W euro pomiędzy 42 , a 40 .

> A moze to nie wiaz, tylko Salix nivalis ??

:-)))

> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

Kronopio
ICQ 82543201

P.S. Do wszystkich miłośników bonsai. Przy okazji szukania wiązu "Hokkaido"
można trafić na ciekawe strony.

30. Data: 2002-06-12 06:32:18

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy mam to traktowac jako zaproszenie na wycieczke botaniczna :-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Oczywiście, tylko inny cel trzeba sobie obrać, bo dziś nie widzę w ich
ofercie U.p. "Hokkaido".

Pozdrawiam, Anula :-)

Różaneczniki i Azalie z nasion
Program do projektowania ogrodów