wrzosy - do Rafała

1. Data: 2002-05-20 12:44:26

Temat: wrzosy - do Rafała
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał, co to może być: kilka krzaczków ma końce przyrostów w czerwonym
kolorze, ta jak by usychały, ale uschnięte wrzosy wygądają inaczej, te jakby
zardzewiały. To jakiś grzyb?

Edyta

2. Data: 2002-05-20 20:38:18

Temat: Re: wrzosy - do Rafała
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W zasadzie to trudno powiedziec, bo czerwone przyrosty moga byc po prostu
cecha fizjologiczna. Tak na prawde, to mysle, ze to najnormalniejsze
przypalenie sloncem. Czasem sie tak zdarza, ze jesli wody jest za malo, ale
nie dramatycznie malo, tylko tak za malo na ten moment, to koncowki wrzosow,
swieze przyrosty, a zatem najbardzie wrazliwe, ulegaja poparzeniu. Najlepiej
je usunac.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2002-05-20 22:07:00

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@p...com> wrote in message
> W zasadzie to trudno powiedziec,
Ja wreszcie mogę podziękować z czystym sumieniem. Przekazane pod opiekę
sadzonki podróżowały trochę ze mną za nim w końcu wsadziłem je w sobotę
podlane deszczówką - sąsiady nie mogły się nadziwić.
Dzięki
Bogusław BoG

wiąz karłowy
Różaneczniki i Azalie z nasion