Florpak

1. Data: 2002-05-20 12:55:41

Temat: Florpak
Od: "Annar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , właśnie przeczytałam informację od Edyty na temat wysiewania nasion
azalii i różanecznika z Florpaku.
Chcę spróbować również troche poeksperymentować. Co na pewno wschodzi, a z
czym jest problem.
Roślinki które chce spróbować wychodować:
Dereń kwiecisty czerwony; Dereń pagodowy; Tulipanowiec; Metasekwoja chińska,
Świerk kłujący srebrny, Sosna chińska, Jodła jednobarwna srebrzysta; Jodła
pospolita; Modrzew europejski.
Co polecilibyście mi jeszcze z drzew i nie tylko, co napewno wzejdzie i nie
ma z tym większego problemu ?
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2002-05-20 13:12:34

Temat: Re: Florpak
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annar" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dereń kwiecisty czerwony; - u mnie wykiełkował po stratyfikacji
> Sosna chińska - wykiełkowała w 100%, czas stratyfikacji sprawdzę
>Modrzew europejski. - wysiałam tylko japoński, po stratyfikacji
> Co polecilibyście mi jeszcze z drzew i nie tylko, co napewno wzejdzie i
nie
> ma z tym większego problemu ?

Na pewno katalpa - wschodzi już po tygodniu, sosna żółta. Klony nigdy nie
wzeszły, mimo upartego corocznego wysiewania.
Kiedyś chodziła strona z informacją o czassie stratyfikacji, ale ostatnio
nie mogę się tam dostać. Może wam się uda:
http://www.anet-chi.com/~manytimes/page64.htm

Edyta

3. Data: 2002-05-20 17:35:06

Od: Furek <f...@s...chemia.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002 14:55:41 +0200, "Annar" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
>Świerk kłujący srebrny, Sosna chińska, Jodła jednobarwna srebrzysta; Jodła

Metasekwoja z Florpaku wschodzi bez problemow zarowno bez
stratyfikacji jak i ze stratyfikacja.
Co bedzie dalej nie wiem bo dopiero miesiac temu zaczela wschodzic
Furek

wrzosy - do Rafała
wiąz karłowy
Różaneczniki i Azalie z nasion