REKORD !!! ;o)))

1. Data: 2001-06-19 14:43:02

Temat: REKORD !!! ;o)))
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu zacząłem się zastanawiać w jaki sposób
Krysiu udaje ci się zrobić jakiś nowy przepis z grupy
skoro od 1.06 wysłałaś 270 postów !!! Kiedy masz czas robić zakupy,
wychodzić z psem na spacer i wogle
pozdr.Alex
przepraszam ale strasznie mnie to ubawiło ;o)))

1. Data: 2001-06-19 16:22:35

Temat: Re: REKORD !!! ;o)))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Jun 2001 16:43:02 +0200, Aleksander K?osiewicz
<s...@i...pl> wrote:

>Kilka dni temu zacz??em si? zastanawia? w jaki sposób
>Krysiu udaje ci si? zrobi? jaki? nowy przepis z grupy
>skoro od 1.06 wys?a?a? 270 postów !!! Kiedy masz czas robi? zakupy,
>wychodzi? z psem na spacer i wogle
> pozdr.Alex
>przepraszam ale strasznie mnie to ubawi?o ;o)))

jestem przerazona (rowniez bezrobotna, ale czesciowo - internet
jest wlaczony non stop w tym domu, wyszukiwarki sa otwarte ze 3,
drukarka szumi, a ja szybko choc okropnie pisze na tej
maszynie...proste.
Przepisy robie, bo, cholera, rodzina chce jesc...
a z psem bylam juz dwa razy. takze samo wywiozlam meza na
lotnisko, wynioslam szklane/papierowe/blaszane odpadki gdzie
trzeba, jak rowniez spoedzilam 1/2 godz w sklepie i banku,
poszylam ze 2 godziny i przejrzalam Onet (business, e-commerce).
przeczytalam gazete.
acha - wzielam prysznic i umylam wlosy.
wstalam o 5.30 bo tak lubie
Poprawe obiecuje

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 17:13:37

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

5:30 am czy tez pm?

slav

P.s. Jak pogoda w "deszczowni"?

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
.........> wstalam o 5.30 bo tak lubie

1. Data: 2001-06-19 17:19:42

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> lotnisko, wynioslam szklane/papierowe/blaszane odpadki gdzie
> trzeba,

Musicie jeszcze rozdzielac, czy tak, jak my, mozecie wszystko do jednego
wora? U nas tylko zwykle smiecie ososbno, cala reszta do niebieskiej
puszki. Ach, jak nie cierpialam rozdzielac!

> wstalam o 5.30 bo tak lubie

Ja tez, szczegolnie latem, gdy mnie ptaki budza.

Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-19 17:59:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Musicie jeszcze rozdzielac, czy tak, jak my, mozecie wszystko do jednego
>wora? U nas tylko zwykle smiecie ososbno, cala reszta do niebieskiej
>puszki. Ach, jak nie cierpialam rozdzielac!

Nie tylko rozdzielac ale i wywozic. Od czasu, jakk kolo naszego
centrum zrobili pozar pare razy w pojemniku na makulature musze
wywozic daleko. Jest tez pojemnik charytatywny na buty i osobny
na ciuchy, wiec czesto jezdze autkiem co brzeczy i postukuje i
jest pelne worow roznych rzeczy,,,

>Ja tez, szczegolnie latem, gdy mnie ptaki budza.
>
>Magdalena Bassett

5.30 a.m. mnie slonce budzi. I czasem synogarlice i slowiki.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 18:19:39

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> Musicie jeszcze rozdzielac, czy tak, jak my, mozecie wszystko do jednego
> wora? U nas tylko zwykle smiecie ososbno, cala reszta do niebieskiej
> puszki. Ach, jak nie cierpialam rozdzielac!

A ja ostatnio w Warszawie widzialam jak zsypywali wszystkie posegregowane
smieci z kolorowych kontenerow do jednej smieciarki, ktora nie wygladala na
specjalnie podzielona :(( no wiec po co u nas segregowac? :((

o jej ... a jak wstaje do pracy o 6.00 z placzem prawie ... no, chyba ze mam
wolny dzien to wtedy samoistnie sie budze, przy pomocy slonca jedynie i jest
fajnie :))))

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2001-06-19 18:21:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>krysiu - nie poprawiaj sie!!! zazdroszcze ci takiego dnia - spokojnego,
>robiac to co sie lubi... zazdroszcze!

pozory, pozory...frustracje sa tuz pod powierzchnia..
ale duzo w dniu tego, co lubie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-19 18:21:29

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-06-19 18:22:12

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:bd4vit4o1d3nm57oubiaom1bekrqi74v7t@4ax.com...

> [...]
> wywozic daleko. Jest tez pojemnik charytatywny na buty i osobny
> na ciuchy, wiec czesto jezdze autkiem co brzeczy i postukuje i

A w Polsce tradycyjnie wszystko razem na wysypisko, a jak nawet sa kosze,
zeby oddzielnie wyrzucac, to i tak jeden samochód wszystko na kupe zrzuca...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-19 21:16:31

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczynska wrote:

> A w Polsce tradycyjnie wszystko razem na wysypisko, a jak nawet sa kosze,
> zeby oddzielnie wyrzucac, to i tak jeden samochód wszystko na kupe zrzuca...

naprawde tak jest? to po cholere ja sie mecze i sortuje... i to jeszcze w
akademickich warunkach, gdzoe na nic miejsca nie ma a ja chomikuje te
smieci i zbieram i kolekcjonuje.. az sie uzbiera wystarczajaco duzo....
zmartwilam sie....

podobno tez te ciuchy, ktore sie wrzuca do pojemnikow pck wcale nie
wszystkie ida dla ludzi, ktorzy ich potrzebuja. czesc idzie na jakies
szmaty do jakis fabryk czy co. i to nie tak, ze sortuja i lepsze odkladaja.
biora jak leci - odpruwaja tylko guziki i takie tam. tzn. zeby nie bylo
niejasnosci: to nie ock tak robi. to firmy, ktore ... jak to powiedziec
zeby nie sklamac... ktore "opiekuja" sie pojemnikami i ktore zbieraja dla
ock rzeczy. dlatego babcia i ciocia .. niewazne, one jezdza dalej ale
oddaja bezposrednio do pck. i to chyba nie jest wyssane z palca, jakis
artykul podobno sie o tym ukazal swojego czasu. pamieta ktos moze?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

Denerwujacy Spam
Sos czosnkowy
Grill ogrodowy
kuchnia baskijska i hiszpanska - zapowiedz!
Restauracyjka Turecka BEREKET - konkurs