ROZSTEPY

1. Data: 2003-07-21 16:44:20

Temat: ROZSTEPY
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy dobra grupa, ale..
mam 22 lata i spore rozstepy na udach i pupie. nie bylam w ciazy, nie schudlam,
ani nie przytylam drastycznie i je mam :(. mysle ze to chyba od tego ze szybko
uroslam. wygladaja strasznie.
czy zna ktos moze jakis krem, masc cokolwiek aby ich sie pozbyc albo troche
zmniejszyc??

pozdr
Kasia

2. Data: 2003-07-21 16:56:54

Temat: Re: ROZSTEPY
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szybko
> uroslam. wygladaja strasznie.
> czy zna ktos moze jakis krem, masc cokolwiek aby ich sie pozbyc albo

Ja po ciąży używam kremu Vichy,
no ale czy pomoże? podobno to również sprawa hormonów

pozdr.
PO

3. Data: 2003-07-21 20:44:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

żaden krem nie zlikwiduje rozstępów- mogą je jedynie rozjaśnieć i zmniejszyć
zabiegowo (laser, dermabrazja) podobno udaje sie osiągnąć zadowalajace
wyniki, ale też nie ma raczej mowy o 100% usunięciu rozstępów

4. Data: 2003-07-23 12:10:04

Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdr
> Kasia
>
> Pojawiają się często w okresie dojrzewania nawet u bardzo młodych
dziewcząt - podobno to wpływ hormonów. Po latach stają się mniej widoczne.
Kremy raczej nie pomagają - mogą co najwyżej łagodzić zmiany. Można
plastycznie - ale to kosztowny zabieg. To problem wielu kobiet :-(

narkoza ogólna
Bezpłodność
TASIEMIEC
gdzie z tym isc? :(