Racuchy do Cafe Za Slupem

1. Data: 2001-11-19 06:52:05

Temat: Racuchy do Cafe Za Slupem
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby ktos z bywalcow tego lokum nie wiedzial, to sa w sprzedazy racuchy z
otrab owsianych - takie w kartoniku, cos jak gotowe purre ;-)

I Mechcia powinna być szczesliwa i Szefowa Lokalu też...;-)))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-19 07:31:18

Temat: Re: Racuchy do Cafe Za Slupem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>otrab owsianych - takie w kartoniku, cos jak gotowe purre ;-)
>
>I Mechcia powinna być szczesliwa i Szefowa Lokalu też...;-)))

Moga one byc naszym czyms tam a la Chef, albo a la maison

Krysia, zachwycona...juz myslalam, ze bedziemy musieli SAMI robic
je od zera...

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-19 09:07:04

Temat: Odp: Racuchy do Cafe Za Slupem
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> otrab owsianych - takie w kartoniku, cos jak gotowe purre ;-)
>
> I Mechcia powinna być szczesliwa i Szefowa Lokalu też...;-)))

to to ja rozumiem.

Mechcia
gdzie jest zaopatrzeniowiec szefowo?

1. Data: 2001-11-19 09:33:36

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to to ja rozumiem.
>
> Mechcia
> gdzie jest zaopatrzeniowiec szefowo?

Nie wiem czy szefowa juz go zatrudnila...a czy nasza Mechcia juz konsumowala
wspomniane racuchy?

pozdrowionka ;-))
Basia

1. Data: 2001-11-19 10:29:28

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisał(a) w wiadomości:
<9tai31$39g$1@zeus.man.szczecin.pl>...

>gdzie jest zaopatrzeniowiec szefowo?

Jestem, jestem, zamowienie lezy juz w hurtowni. Kolej na dietetyczke ;)

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-11-19 11:51:01

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy szefowa juz go zatrudnila...a czy nasza Mechcia juz
konsumowala
> wspomniane racuchy?
>
> pozdrowionka ;-))
> Basia

nie konsumowalam-przyznam ze wstydem...

Mechcia

1. Data: 2001-11-20 07:55:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jestem, jestem, zamowienie lezy juz w hurtowni. Kolej na dietetyczke ;)
>
>Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

a co? Nie mamy???? o qrcze...etat wolny...rzeczywiscie coraz
mniej bedzie klientow a coraz wiecej pracownikow...noz coz bedzie
samoobsluga, a my bedziemy siedziec przy stolikach ipod
parasolami nad mrozona kawa , garbatka, racuchami, sztucznym
piure, barszczykiem z papierka...raj na ziemi

szefowa
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-20 15:06:17

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dietetyczka sie zglasza!

pochwalam sie najnowszym pomyslem, wprost do Cafe :))

Dzis najechali na mnie znajomi, ktorym przyobiecalam barszcz
z KROKIETEM. Nie zapowiedzieli sie, u mnie galopujaca
angina, istna panika!

Korzystajac z chwili nieuwagi przeciwnika - dostali po
szklaneczczce piwa ;))) - pobieglam sklepu opodal, kupilam
salate i pol kilo mielonej pieczeni. Pieczen pocielam na
paluszki o grubosci 1,5 cm, posypalam ziolami. Maczalam w
ciescie: z pol szklaneczki piwa, 1 jaja i maki (gestosci
dobrej smietany), wypanierowalam w tartej bulce,
docisnelam. Paluchy smazyly sie na tluszczu ze wszystkich
stron, a barszcz przygotowal sie omalze SAM ;))) (zestaw do
samodzielnego montazu barszczu mam zawsze pod reka, zeby nie
do konca z papierka....).
Na polmisku z salata wyladowaly paluchy, w kubkach barszcz.
Smakowalo :))

Trza se radzic........

Castle
i jak? nadam sie?

1. Data: 2001-11-20 16:46:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Robota czeka!
Szefowa

> [...]
>do konca z papierka....).
>Na polmisku z salata wyladowaly paluchy, w kubkach barszcz.

K.T. - starannie opakowana

Uroczyście oswiadczam,ze...
zrobiłam kawę
Jaki zastosowanie mają kopytka?