Radio Maryja - Live

1. Data: 2003-08-04 10:29:01

Temat: Radio Maryja - Live
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Kolega przeslal:

Rydzyk: – Ostatecznym celem homoseksualizmu jest walka z Kościołem i

Jezus

Dolitle”.

Pewno,

pol.

weg...g...g...

Biedne

2. Data: 2003-08-04 11:29:10

Temat: Re: Radio Maryja - Live
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> Kolega przeslal:
--------------------------------------
Podziwiam samozaparcie tego Kolegi. Przepisywać 9KB takich pierdoł, to
jest coś.
Tyle, że tych którzy walą łbami w posadzkę w kościele, albo oddają
ostatnie grosze Rydzykowi i tak nikt nie przekona, bo oni sobie kupują
na bazarze Rydzyka królestwo niebieskie, a ci którzy są odporni na
tego rodzaju bałwaństwa - nie mają z tego żadnego pożytku.
A zasada jest prosta: życie trzeba przeżyć jak Człowiek , nie jak
świnia i wówczas w ostatniej godzinie nie będzie potrzeby plucia sobie
samemu w gębę...
--
Zbig A G

3. Data: 2003-08-04 13:53:41

Od: Piotr Zawadzki <p...@w...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt wrote:

> Podziwiam samozaparcie tego Kolegi. Przepisywać 9KB takich pierdoł, to
> jest coś.
(...)

Fakt, że trzeba mieć niezłe samozaparcie (chyba że algraf zrobił zwykłe
copy-paste), ale przynajmniej weselej mi się zrobiło pomimo
poniedziałku.

Z poważaniem
PZ

--
..jeśli chcesz hodować diabła
w głębokim dole trzymaj go!

4. Data: 2003-08-04 17:57:44

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@w...fr.pl> napisał w
wiadomości news:bglold$8oo$1@atlantis.news.tpi.pl...
Fakt, że trzeba mieć niezłe samozaparcie (chyba że algraf zrobił
zwykłe
> copy-paste), ale przynajmniej weselej mi się zrobiło pomimo
> poniedziałku.
--------------------------------
Chciałbym dodać parę słów wyjaśnienia: pisząc o samozaparciu Kolegi,
cytowałem tylko algrafa, ale moje stwierdzenie nie Jego dotyczyło.
Widać wyraźnie, że algraf cytował jedynie trud kogoś innego, kogo
nazwał Kolegą..
Zbig A G

5. Data: 2003-08-04 19:04:55

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Swiete slowa Zbigniewie, swiete slowa.

pozdr.
Arek

6. Data: 2003-08-04 19:52:56

Od: Tomasz Przybysz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus Piotr Zawadzki <p...@w...fr.pl> pisze:

>(...)
>
>Fakt, że trzeba mieć niezłe samozaparcie (chyba że algraf zrobił zwykłe
>copy-paste), ale przynajmniej weselej mi się zrobiło pomimo
>poniedziałku.

To zajrzyj na grupę alt.pl.radio.radiomaryja to taki humor będziesz
miał zawsze. :-)

--
Pozdrawiam... Tomek
http://www.fop.prv.pl GG: 341686

7. Data: 2003-08-06 09:20:29

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

No i prosze, ile ludzi tego slucha :-)

pozdr.
Arek

8. Data: 2003-08-06 14:12:10

Od: Tomasz Przybysz <a...@t...is.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Homo Usenetus a...@i...org.pl (algraf) pisze:

>No i prosze, ile ludzi tego slucha :-)

Chyba żartujesz - szkoda mi radia na to badziewie. :-)
Po prostu przypadkiem trafiłem na info o takiej grupie i z ciekawości
zasubskrybowałem.

--
Pozdrawiam... Tomek
http://www.fop.prv.pl GG: 341686

9. Data: 2003-08-06 14:38:34

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W środę, 6 sierpnia 2003 14:12:10 Tomasz Przybysz napisał/a w
wiadomości news:eqm1jvkacsnrubamepfc4fv0rvk6mu9ruj@4ax.com

> Chyba żartujesz - szkoda mi radia na to badziewie. :-)
> Po prostu przypadkiem trafiłem na info o takiej grupie i z ciekawości
> zasubskrybowałem.

Jestem ateista.

Ogólnie rzecz biorąc różne takie religijne instytucje nie interesują
mnie.

Jednak tyle jest wciąż wrzasku wokół Radia Maryja, że w odróżnieniu od
wielu, bardzo wielu innych, postanowiłem sprawdzić sam, o co w tym
wszystkim chodzi. Posłuchałem tego trochę, a to w samochodzie, a to w
domu, przez internet.

No więc tak:

1. Mnóstwo modlenia się. To interesuje zapewne tych, którzy się modlą.
Prywatna sprawa każdego człowieka.

2. Wypowiedzi różnych ludzi na tematy społeczno polityczne. Wypowiedzi
mocno kontrowersyjne, jednakże wcale nie bardziej, niż to, co nam
zapodaje TVP - z RM słyszymy o tym, jaka ta UE jest zła, i czasami
całkiem głupie przykłady na potwierdzenie przedstawianych tez, w TVP
opowiada się jaka ta UE jest wspaniała, a przykłady są równie głupie i
bezsensowne.

3. Rozmowy Niekontrolowane. Jedyne obecnie radio, które prowadzi tak
długą audycję opartą o wypowiedzi ludzi, którzy chcą coś powiedzieć.
Kiedyś było TOK FM, ale oczywiście zostało zabite, bo ludzie za dużo
prawdy tam mówili. Przy okazji bardzo ciekawi goście czasami, którzy
mówią bardzo ciekawe rzeczy, bez pośpiechu i nie popędzani przez
prowadzącego, bo to audycja kilkugodzinna.

Zauważyłem, że na RM najbardziej napadają ci, którzy mają pełne gęby
frazesów o "tolerancji".

Tak. W RM opowiada się mnóstwo głupot i głosi się mnóstwo głupich
(najczęściej czysto socjalistycznych) haseł dotyczących ekonomii. Tak,
do RM dzwonią różne oszołomy i opowiadają swoje kretynizmy. Do TOK FM
też dzwonili i też opowiadali. Ale jest to w tej chwili JEDYNE radio w
Polsce, która jest POZA układem, które NIE JEST kontrolowane przez
ludzi, którzy nami rządzą lub tych, którzy są ich warci i też
chcieliby rządzić. W atmosferze powszechnie panującej poprawności
politycznej i manipulacji medialnych jest to JEDYNE zrodlo informacji
nie podlegającej kontroli tych, którzy kontrolują wszystko inne.

Tolerancja polega na tym, że się TOLERUJE. No bo to nie jest tak, że
tolerancja ma być tylko dla tych, którzy myślą tak jak my. Tolerancja
polega na tolerowaniu ODMIENNOŚCI, a odmienność, to również RM.

Ogólnie wszystkim, którym radia żal na RM doradzam, żeby sobie, tak
jak ja, posłuchali jednak. Ja go nie słucham teraz, bo ogólnie mnie
ono nie interesuje, jednak przynajmniej wiem, o czym mówię jak mówię o
RM. Bo jak się o czymś mówi, to zawsze jednak lepiej wiedzieć,
człowiek czuje się tak swobodnie wtedy.

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

10. Data: 2003-08-06 20:09:34

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We środa 6 sierpnia 2003 o 16:38:34 Można było na grupie przeczytać :

****** ciach******
> [...]

AP> wielu, bardzo wielu innych, postanowiłem sprawdzić sam, o co w tym
AP> wszystkim chodzi. Posłuchałem tego trochę, a to w samochodzie, a to w

****** ciach******
Witaj szanowny(a) Adam

Piękna krytyka ładu medialnego w tym kraju i przykład wyważonej
tolerancji... Nie jestem przekonany czy z wolnością słowa w mediach
głównie w radio bo tego słucham, TV nie oglądam[ bo bardzo lubię swój
mózg wiec nie będę go wystawiał na niepotrzebne tortury :)]jest tak źle
jak sugerujesz Na temat RM samego w sobie powiem tyle ze nie podoba mi
się bo ... inaczej widzę mój Kościół, Co do

-- Pozdrowienia,

Piotr

*******

nie ma brzydkich kobiet.... to tylko źli Okuliści

rehabilitacja dla dziecka z MPD
Przychodzi baba do lekarza
Czy ktos posiada RealSpeaka?
prenumerata wersji elektronicznej
Fw: List otwarty do Komitetu Zalozycielskiego PFON