Radosny seks

1. Data: 2002-08-07 11:40:25

Temat: Re: Radosny seks
Od: "tren R" <t...@2...dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud Wojciech Kruczynski rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:3d50e9c5.3137281@news.cc.uni.torun.pl> zapiszczal:

> ostatnio duzo sie slyszy o "radosnym seksie".
> Co to wlasciwie znaczy - radosny seks?

dla mnie jest to określenie bliskoznaczne dla pojec
"wolny seks", "seks bez zachamowan" czy "robta co chceta"

pzdr

--
trenR
gg #1290613

1. Data: 2002-08-07 11:56:42

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 07 Aug 2002 13:40:25 +0200 "tren R" <t...@2...dupa.pl>
<air0qm$f9p$1@news2.ipartners.pl>:

> dla mnie jest to określenie bliskoznaczne dla pojec "wolny seks", "seks
> bez zachamowan" czy "robta co chceta"

Panie doktorze, bo mi sie wszystko z seksem kojarzy.

Pozdrawiam
Marek

--
A nade wszystko ćwiczyć przymrużanie oka. O dziwo,
czasem lepiej się wtedy widzi :-) [ Saulo ]

1. Data: 2002-08-07 12:22:30

Od: "tren R" <t...@2...dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufolud Marek Kruzel rozstawil szeroko macki, splunal i cicho
<news:pan.2002.08.07.11.56.17.130652.3363@go2.pl> zapiszczal:

> Panie doktorze, bo mi sie wszystko z seksem kojarzy.

Panie doktorze, jestem impotentem.

1. Data: 2002-08-07 13:04:41

Od: "xcc" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Też, ale tej pozycji chyba nie można podciągnąć
> pod "radosny seks"

Zależy co kogo kręci.:-)xc

1. Data: 2002-08-07 16:43:50

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

seks ten uprawia się zazwyczaj na kabaretonach lub przy dobrej komedii

1. Data: 2002-08-07 18:12:00

Temat: Odp: Radosny seks
Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Kruczynski <w...@s...edu.pl>:
> Co to wlasciwie znaczy - radosny seks?

Dla mnie - seks bez obciazen, zachamowan, poczucia winy, wstydu, z
niekrepujaca komunikacja, wzajemnym poszanowaniem, dajacy satysfakcje,
spelnienie, a wiec znaczaco wplywajacy na dobre samopoczucie.

Melisa

1. Data: 2002-08-07 18:58:25

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer"
> Moze jak panna zaczyna sie smiac, kiedy facetowi nie staje?

Z niby z czego?

Masochistka jakas....
Kaska

1. Data: 2002-08-07 19:00:32

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Kruczynski" <w...@s...edu.pl> wrote in message
> Witam -
> ostatnio duzo sie slyszy o "radosnym seksie".
> Co to wlasciwie znaczy - radosny seks?

Seks, ktory poza fizjologiczna ulga, jest takze radoscia bardziej mentalnego
polotu.

Kaska

1. Data: 2002-08-07 20:02:23

Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Melisa" w wiadomości news:airo6s$kdj$1@zeus.man.szczecin.pl...

> Dla mnie - seks bez obciazen, zachamowan, poczucia winy, wstydu, z
> niekrepujaca komunikacja, wzajemnym poszanowaniem, dajacy satysfakcje,
> spelnienie, a wiec znaczaco wplywajacy na dobre samopoczucie.

a coś od siebie? ;-)

a.
ps. a w ogóle to cześć po latach :)

1. Data: 2002-08-07 20:25:23

Od: w...@s...edu.pl (Wojciech Kruczynski) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Aug 2002 13:40:25 +0200, "tren R" <t...@2...dupa.pl>
wrote:

>dla mnie jest to określenie bliskoznaczne dla pojec
>"wolny seks", "seks bez zachamowan" czy "robta co chceta"

Hipisi juz tak robili i podobno niespecjalnie radosnie im bylo.

Mysle, ze z tym okresleniem laczy sie pytanie,
czy mozna rozpatrywac seks w oderwaniu od poczynania dzieci.
Jako przyjemnosc sama w sobie. Jak laskotki na przyklad.

ciech

ps. Taka refleksja: zajrzalem ostatnio na pl.soc.seks
w tej samej sprawie. Pojawia sie tam nastepujace zjawisko:
pisze ktos bardzo powaznie na seksualny temat
a po jego liscie nastepuje seria dowcipow, chichotow i puszczania oka.
O ile zauwazylem, robia to wylacznie mezczyzni.
Na tej grupie pojawilo sie to samo.
O co tu chodzi?

www.samoobrona.kobiet.prv.pl

Re: Staruszka, przyjaciel i wielka miłoś
kochac dwie kobiety - czy sie da?
Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?
Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych
Tożsamość seksualna