Rak anaplastyczny tarczycy

1. Data: 2006-07-04 14:37:02

Temat: Rak anaplastyczny tarczycy
Od: s...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: 1.Jakie są skuteczne metody wyleczenia raka anaplastycznego
tarczycy? 2.Gdzie są najlepsi specjaliści w dziedzinie leczenia tego typu raka
tarczycy. Chory, o którym piszę przeszedł operację usunięcia tarczycy w
październiku 2005, po niej stwierdzono, że byla ona rakowa (rak
anaplastyczny). Z tarczycy poszedł naciek nowotworowy - umiejscowił się między
przełykiem, a tchawicą. Jego średnica to około 2cm (lekarze mówią - kształt
małej wisienki). Operacja usunięcia tego jest podobno niemożliwa(tak mówią
lekarze) ze względu, że naciek jest umiejscowiony w śródpiersiu, atam
zgromadzone wiele naczyń itd. itd. Radioterapia też jest w tej chwili
kwestionowana, gdyż istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia przełyku bądź
tchawicy. 3.Czy takie uszkodzenie jest niebezpieczne? 4.Czy lepsze takie
uszkodzenie, ale żeby się wreszcie pozbyć nowotworu? W chwili obecnej pacjent
jest poddawany jodoterapii. Dodam jeszcze, że osoba ta nie jest stara - ma 47
lat, tym bardziej dziwne, że zachorowała na ten typ nowotworu(na
anaplastycznego chorują przeważnie ludzie po 67 roku). Być może jest to jakaś
forma pośrednia, nie wiem. Proszę o poradę kogoś z doświadczeniem/może
specjalistę/kogoś kto wie coś na ten temat. Z góry dziękuję

2. Data: 2006-07-05 20:09:29

Temat: Re: Rak anaplastyczny tarczycy
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> tarczycy? 2.Gdzie są najlepsi specjaliści w dziedzinie leczenia tego typu

w polsce najlepszym osrodkiem od rakow tarczycy sa gliwice. polecam ci to
forum, na pewno ci pomoga i doradza szczegolowo, bo tam wszyscy dotknieci
przez los: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=24712

Prywatne ubezpieczenia medyczne
Posiew moczu -pomocy !!!
Szukam opinii o ośrodkach - Katowice
Gyrus proreus [neuroanatomia porównawcza]
baza e-maili lekarzy