Ramka walentynkowa Yves Rocher

1. Data: 2005-02-08 08:57:40

Temat: Ramka walentynkowa Yves Rocher
Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dostałam od Yves Rocher ofertę z ramką walentynkową. Czy któraś z Was
odebrała już ramkę i może mi podać format zdjęcia jakie mieści się w tej
ramce? Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Ania

1. Data: 2005-02-08 09:51:44

Temat: Re: Ramka walentynkowa Yves Rocher
Od: "martalinka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ramka jest wymiarow 12x12, jak napisane jest na ulotce. Wiec zmiesci sie na
pewno zdjecie odpowiednio mniejsze :)

1. Data: 2005-02-08 10:24:33

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...go2.pl> napisał w

> Dostałam od Yves Rocher ofertę z ramką walentynkową. Czy któraś z Was
> odebrała już ramkę i może mi podać format zdjęcia jakie mieści się w tej
> ramce? Z góry dziękuję za pomoc.

takie wieksze portretowe, albo polaroidoweg na pewno:).
całkiem sympatyczna jest, swoją drogą.

--

Margaret 600357 m...@p...fm
W sztuce jak w zyciu, nic przypadkowego sie nie dzieje

1. Data: 2005-02-08 11:16:41

Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

< Dostałam od Yves Rocher ofertę z ramką walentynkową.

a do kiedy jest wazna ta oferta??tak sie sklada ze dostalam ja jak
wyjechalam z domu i nie wiem czy zdaze ja wykorzystac.

1. Data: 2005-02-08 20:34:02

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a do kiedy jest wazna ta oferta??

do 6 marca

1. Data: 2005-02-09 19:00:02

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

martalinka wrote:
> ramka jest wymiarow 12x12, jak napisane jest na ulotce. Wiec zmiesci sie na
> pewno zdjecie odpowiednio mniejsze :)

jakos trudno tam bedzie wlozyc zdjecie 12x12
mam ja wlasnie w rece i rozmiar zdjecia to okolo 9,8 cm na 10,8 cm....

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.

1. Data: 2005-02-10 07:48:49

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <...@...pl> napisał w wiadomości

> jakos trudno tam bedzie wlozyc zdjecie 12x12

Rozumiesz znaczenie sfromułowanie "odpowiednio mniejsze" ??

Monika

Podwójny podbródek
Ona i ON- najpiękniejsi
Promocje w marcu - Oriflame