Ramki gdzie zamówić.

1. Data: 2004-11-18 12:04:52

Temat: Ramki gdzie zamówić.
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję szybko oprawić obrazek na prezent. Możecie mi doradzić ? Pewnie
OBI albo Praktiker mają takie stoika, tylko jakie maja terminy realizacji?
Nie wiecie przypadkiem? Ja muszę się zmieścić w 1,5 tygodnia.
Gocha

1. Data: 2004-11-18 12:33:33

Temat: Re: Ramki gdzie zamówić.
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cni3me$31b$1@nemesis.news.tpi.pl,
ktoś podpisujący się Gocha chciał powiedzieć, że:
> [...]
> Pewnie OBI albo Praktiker mają takie stoika, tylko jakie maja terminy
> realizacji? Nie wiecie przypadkiem? Ja muszę się zmieścić w 1,5

W Castoramie oprawili mi w ciągu 3 dni. w OBI i Praktikerze nie sprawdzałam,
ale pewnie powinno być jakoś podobnie :) (inna sprawa, że może zależeć od
miasta i punktu, więc i tak będziesz musiała sama sprawdzić...)

--
Aneczka

1. Data: 2004-11-18 13:49:41

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Ja miałam już przed oczami czarną wizję 2-tygodni czekania, tak jak
powiedział mi to mój miejscowy szklarz.
No to mi ulżyło.
Gocha

1. Data: 2004-11-18 18:24:41

Od: "ania1161" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gocha <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> napisał(a):

> [...]
> OBI albo Praktiker mają takie stoika, tylko jakie maja terminy realizacji?
> Nie wiecie przypadkiem? Ja muszę się zmieścić w 1,5 tygodnia.

ja tez wielokrotnie oprawialam w castoramie-jestem zadowolona
ania

XXX poduszki
Nauka i pokaz haftu wstążeczkami
Ciepły szal