Ranking nieufności i zaufania

1. Data: 2008-12-23 14:31:23

Temat: Ranking nieufności i zaufania
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2008-12-23 15:01:18

Temat: Re: Ranking nieufności i zaufania
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Gosiu: 44%
> 4. Palikot: 36%
>

> Ranking zaufania:
>
> 1. Wałek: 62%
> 2. Donek: 61%
> 3. Radek: 60%
> 4. Bronek: 51%
>
> Dziwne to spoeczeństwo.

jeszcze parę lat temu wałek okupował odwrotny koniec skaly we wszelkich
rankingach z prezydenckim na czele
la społeczeństwo mobile

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

3. Data: 2008-12-23 22:21:00

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Ranking nieufności:
>
> 1. Jarkacz: 62%
> 2. Prez: 57%
> 3. Gosiu: 44%
> 4. Palikot: 36%
>

> Ranking zaufania:
>
> 1. Wałek: 62%
> 2. Donek: 61%
> 3. Radek: 60%
> 4. Bronek: 51%
>
> Dziwne to spoeczeństwo.

Rankingi kłamiom bo to GW i kłamce socjology robiom.

4. Data: 2008-12-23 22:27:50

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

JanB<...@...B>

[...]
> Rankingi kłamiom bo to GW i kłamce socjology robiom.

Też tak myślałem przed ostatnimi wyborami :)

Gawron

5. Data: 2008-12-23 22:34:05

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

> JanB<...@...B>
>
> [...]
>
> Też tak myślałem przed ostatnimi wyborami :)

I dlatego jak przychodzili Cię zapytać na kogo byś głosował to wyrzucałeś
ich za drzwi.

Jeżeli ktokolwiek ma tutaj choćby blade pojęcie o statystyce i sondażach
(albo przynajmniej o dodawaniu) to polecam do rozważenia taki problem:

Czy między poniższymi dwoma faktami zachodzi jakiś zwiazek? Jeśli tak, to
jakiej natury?
1. Roman Giertych tłumaczy swoim wyborcom, że sondaże są kłamliwe i robione
na zamówienie i służą oszukiwaniu społeczeństwa i w związku z tym powinni
nie brać w nich udziału.
2. Od tamtego czasu sondaże systematycznie zaniżają poparcie dla LPR.

Życzę owocnego wysiłku umysłowego.

6. Data: 2008-12-24 00:16:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> jeszcze parę lat temu wałek okupował odwrotny koniec skaly we wszelkich
> rankingach z prezydenckim na czele
> la społeczeństwo mobile

Maria (Mario to mój zięć) trafia szlak!

michał

7. Data: 2008-12-24 00:22:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanB" napisał w wiadomości

> [...]

> tym powinni nie brać w nich udziału.
> 2. Od tamtego czasu sondaże systematycznie zaniżają poparcie dla LPR.

No faktycznie... Powinien być ostrożniejszy i nie podskakiwać. :D

michał

8. Data: 2008-12-24 00:33:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
>>> 2. Prez: 57%
>>> 3. Gosiu: 44%

>>> 2. Donek: 61%
>>> 3. Radek: 60%

> Maria (Mario to mój zięć) trafia szlak!

niech się chłopak wyluzuje - na pochyły sondaż każdy wałek skacze

--
http://www.teologiapolityczna.pl/

http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

9. Data: 2008-12-24 00:42:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niech się chłopak wyluzuje - na pochyły sondaż każdy wałek skacze

Ale jego idol już zjechał PO POchyłym...
Nie powiem, że się cieszę, bo martwi mnie smutek męża mojego dziecka. :DDD

michał

10. Data: 2008-12-24 00:46:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ale jego idol już zjechał PO POchyłym...
> Nie powiem, że się cieszę, bo martwi mnie smutek męża mojego dziecka. :DDD

prawdziwa cnota sondaży się nie boi, niech se mąż twojego dziecka
zapamięta :)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/

http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele