« poprzedni wątek | następny wątek » |
291. Data: 2011-01-17 16:27:09
Temat: Re: Raport MAKDnia Sun, 16 Jan 2011 22:21:24 +0100, medea napisał(a):
> W dniu 2011-01-15 22:27, Frank Einstein pisze:
>>
>> Wydaje mi sie, że własne dobrze ją rozumiałem.
>> Dlatego wolałem nie jątrzyć jej rany.
>> No i zmarłym należy się raczej już spokój,
>> a jeśli już, to 'de mortuis aut bene aut nihil'.
>
> No i nie zmarłymi należy się w takiej sytuacji martwić, bo ci MAJĄ już
> spokój, a żywymi.
>
Właśnie dlatego należy WYJAŚNIAĆ. Żeby żywi mogli uniknąć zagrożenia.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
292. Data: 2011-01-17 16:33:27
Temat: Re: Raport MAKDnia Mon, 17 Jan 2011 02:19:52 +0100, Nowy lepszy tren R napisał(a):
> Nie wykluczam hipotezy zbyt późnego odejścia. Stwierdzam jedynie, że padła
> taka komenda i to z ust pierwszego pilota. Co oznacza, uwaga trudne słowo -
> interpretacja - że nie chcieli lądować za wszelką cenę. Co, nawiasem
> mówiąc, już dawno mówił Wosztyl.
>
> A jeśli chcesz precyzyjnego czasu, to było to na 22 sekundy przed
> katastrofą.
OTÓŻ TO.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
293. Data: 2011-01-17 16:37:15
Temat: Re: Raport MAKDobrze.
Dziękuję.
Mam jeszcze do ciebie prośbę:
stań przed lustrem i zrób minę jaką zaprezentowałeś
w [cytuję]:
>> BTW odróżniłbym "Fakt" od faktu i "Wiedzę" od wiedzy.
> :)
Przypatrz się jej bardzo dobrze i dobrze ją zapamiętaj.
A jak to już zrobisz to zastanów się dlaczego.
Z góry dziękuję. ;)
--
CB
Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:qh20ta8pwb95.dlg@trenerowa.karma...
> A proszę Cię bardzo, zastanawiaj się dalej "co by było gdyby" i snuj swoje
> hipotezki w rodzaju "tak tez mogło być".
> Jeśli czytałeś informacje zalinkowaną, masz jej źródła. I tyle w temacie.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
294. Data: 2011-01-17 16:37:55
Temat: Re: Raport MAKDnia Mon, 17 Jan 2011 10:02:26 +0100, Chiron napisał(a):
> Widziałem taki dowcip:
> chlew, jedna świnia mówi do drugiej: ty wiesz, że to całe żarcie, które nam
> tu dają- to po to, żeby nas utuczyć i zjeść? Na co tamta świnka: no weź już
> przestań z tymi teoriami spiskowymi.
Dobre.
Polacy lubią dobre żarcie...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
295. Data: 2011-01-17 16:43:55
Temat: Re: Raport MAKPamiętaj, że od 100m oni przez ponad 8 sekund byli na 100m,
po czym nawigator podał "80" i prawie w tym samym momencie
drugi pilot powiedział "odchodzimy", co można odczytać jako
sugestia do odejścia, ale(!) mogło być stwierdzeniem tego
co mu się wydawało, czyli że samolot odchodzi.
Przez te 8 sekund samolot zniżył lot o ponad 50 metrów, ale
piloci mogli sądzić, że samolot w tym czasie podjął odejście.
A tak w ogóle to komunikacja i współpraca załogi nie podoba mi się.
Mam wrażenie, że nie byli zgranym zespołem, albo zachowywali się
"z nadmiarem" ze względu na obecność w kabinie Błasika.
--
CB
Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ih1nc2$hq1$1@inews.gazeta.pl...
> Czyli nie odeszli bo pogubili sie w przyciskologii? Ale to z kolei
> świadczyłoby o jakimś katastrofalnym braku wyszkolenia. Braku odruchowego
> działania wobec przyrządów, które powinni mieć obcykane - w samochodzie
> TAKIE opóźnienie pomiędzy ZAMIAREM a WYKONANIEM to wypadek po pierwszych
> kilkudziesięciu metrach. Pilotów szkoli sie chyba dokładniej niz
> kierowców - zwłaszcza pilotów latających z prezydentami? Prędkości
> większe - wymagane reakce - szybsze. Ponadto trudno mi uwierzyć, że będąc
> PONIŻEJ bezpiecznej wysokości 100 metrów, bez widzialności z opadającym
> NIEWIADOMONACO samolotem pełnym ludzi chcących żyć, piloci będą próbowali
> sobie "a może przyciskiem"? "a może trochę sterami?"
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
296. Data: 2011-01-17 16:44:07
Temat: Re: Raport MAKDnia Mon, 17 Jan 2011 05:12:13 -0800 (PST), Stalker napisał(a):
> On 17 Sty, 10:33, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
> wrote:
>> Dnia 17-styczeń-11 w ramce <news:ih11l8$jji$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
>> zmalował:
>>
>>> I nie dyskutuję.
>>
>>> Kolejny "fakt"?
>>> Dziękuję bardzo, ale zostawię go raczej tobie i Macierewiczowi,
>>> za przeproszeniem.
>>
>> A proszę Cię bardzo, zastanawiaj się dalej "co by było gdyby" i snuj swoje
>> hipotezki w rodzaju "tak tez mogło być".
>> Jeśli czytałeś informacje zalinkowaną, masz jej źródła. I tyle w temacie.
>
> Tak trochę z boku. Pojawił się właśnie numer specjalny "Skrzydlatej
> Polski",
> w całości poświęcony katastrofie.
>
> Stalker, kto zainteresowany merytoryczno-technicznie, a nie
> emocjonalno-patriotyczno-histerycznie może skorzystać ;-)
To jakiś autorytet jest, ta SP? - ot, gazetka.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
297. Data: 2011-01-17 16:45:10
Temat: Re: Raport MAKDnia Mon, 17 Jan 2011 15:14:42 +0100, vonBraun napisał(a):
> Nowy lepszy tren R wrote:
>
> /.../
>> A jeśli chcesz precyzyjnego czasu, to było to na 22 sekundy przed
>> katastrofą.
>
> Coś marnie im wyszło z tym odchodzeniem - bo dopiero cirka na 20 metrach
> wyrownali a czasu bylo dosc gdy mieli 100 metrow.
> Z tego powodu proponuję jednak poczekać z uznaniem za pewnik tego że
> pierwszy pilot powiedzial "odchodzimy" do jakies oficjalnej publikacji,
> najlepiej z nagraniem, - bo moze okazac sie ze slowa te sa na tyle
> niewyrazne, ze beda inne interpretacje, a piloci nie zamierzali
> odchodzic na 100 metrach - co potwierdza wstępnie to, ze nie zmieniali
> polozenia sterow przez dalsze 80 metrow opadania.
>
> pozdrawiam
> vonbRAUN
Kto jak kto, ale Amerykanie mają WYRAŹNIE nagrane :->
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
298. Data: 2011-01-17 16:48:19
Temat: Re: Raport MAKDnia Mon, 17 Jan 2011 16:31:12 +0100, vonBraun napisał(a):
> TAKIE opóźnienie pomiędzy ZAMIAREM a WYKONANIEM to wypadek
> po pierwszych kilkudziesięciu metrach. Pilotów szkoli sie chyba
> dokładniej niz kierowców
W reakcjach na silne impulsy elektromagnetyczne też?
:->
PS. To tak na przykład...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
299. Data: 2011-01-17 16:48:28
Temat: Re: Raport MAKManewr lądowania warunkowego.
Kojarzysz?
--
CB
Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:7w6a2q0wy6hi.dlg@trenerowa.karma...
> Nie. Podejście się robi na wysokość decyzyjną właśnie po toby ocenić
> warunki. To nie jest dyskusyjne.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
300. Data: 2011-01-17 16:51:43
Temat: Re: Raport MAKIkselka wrote:
> Dnia Mon, 17 Jan 2011 15:14:42 +0100, vonBraun napisał(a):
>
>
>>Nowy lepszy tren R wrote:
>>
>>/.../
>>
>>>A jeśli chcesz precyzyjnego czasu, to było to na 22 sekundy przed
>>>katastrofą.
>>
>>Coś marnie im wyszło z tym odchodzeniem - bo dopiero cirka na 20 metrach
>>wyrownali a czasu bylo dosc gdy mieli 100 metrow.
>>Z tego powodu proponuję jednak poczekać z uznaniem za pewnik tego że
>>pierwszy pilot powiedzial "odchodzimy" do jakies oficjalnej publikacji,
>>najlepiej z nagraniem, - bo moze okazac sie ze slowa te sa na tyle
>>niewyrazne, ze beda inne interpretacje, a piloci nie zamierzali
>>odchodzic na 100 metrach - co potwierdza wstępnie to, ze nie zmieniali
>>polozenia sterow przez dalsze 80 metrow opadania.
>>
>>pozdrawiam
>>vonbRAUN
>
>
> Kto jak kto, ale Amerykanie mają WYRAŹNIE nagrane :->
Bo to w Hameryce - muszą mieć - u nich to podobno są takie schody co się
ruszają i nie trzeba samemu wchodzić
vB
PS A link do transkrypcji jakiś?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |