Raport MAK

491. Data: 2011-01-18 16:52:37

Temat: Re: Raport MAK
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-styczeń-11 w ramce <news:ih4g4a$ft2$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Gówno-prawda.
> Miszczu.

Oczywiście.

492. Data: 2011-01-18 17:15:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałeś jeszcze o swojej mince ":)".

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:8iyrgskgnkg.dlg@trenerowa.karma...

493. Data: 2011-01-18 17:34:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 12:14:07 +0000 (UTC), Hanka napisał(a):

> Wiesz, ze ma.
>
> Ale ok, wszak pozostawilam Ci wolny wybor.

Nie ma. Choćby dlatego, że ja nie jestem bratem mojego brata. Nie ma między
nami mowy o braterstwie.

494. Data: 2011-01-18 17:37:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 13:15:57 +0100, Chiron napisał(a):

> Polska została doprowadzona do chyba
> krańcowego stanu bezbronności- i praktycznie każdy może nam ciosać kołki na
> głowie. A poprzebierani za naszych premierów i ministrów jurgiełtnicy
> jedynie co mogą- to robią: nakładają na mnie coraz to wyższe daniny i grożą
> mi coraz nowymi karami za do tej pory legalne rzeczy. I na domiar złego
> rezonuje im "chór wujów"

Tu bym sugerowała raczej "wór ch...w".

> - pożytecznych idiotów i poprzebieranych za
> dziennikarzy sprzedajnych kurwiszonów.
>
> Kolejna sprawa- nie masz powodu nazywać mnie rusofobem. Mam tam znajomych,

I ja. Kartki na Święta sobie przesyłamy, odwiedzamy się.

> uważam Rosję za kraj zamieszkały przez ludzi nam życzliwych, miłych i
> serdecznych- patrzących na nas nawet troszkę z zazdrością.

J.w.

> Jednak i oni i my
> jesteśmy rządzeni przez ludzi, którzy nas nie reprezentują- jedynie siebie i
> swoje ciemne, oligarchiczne interesy. Chociaż...chociaż siły, które rządzą
> Rosją- rządzą nią z myślą o przyszłości tego kraju- chociaż w kontekście
> dalszych rządów ichniejszej "Cosa Nostra"- no ale jednak. I to są "ich"
> rządy.

I "nasze" są "ich" :-///

495. Data: 2011-01-18 17:39:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 14:32:23 +0100, Chiron napisał(a):

Stalkie:
> Aż mnie korci, bo ja bardzo negatywnie oceniam CIEBIE i twoje
> postępowanie w kontekście widzenia spraw państwowych, ale nie... :-)
>
> Stalker, kurde i tak mi ciężko wytrzymać, bo ja gaduła jestem :-)

> No, no...A kto Ci dał prawo oceniania mnie? Panembogiem jesteś czy tylko tak
> Ci się zdaje? I od kiedy tak masz?

Można się przyłączyć do pytania?
:-)

496. Data: 2011-01-18 17:55:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 16:38:47 +0100, Chiron napisał(a):

> A to Polska właśnie.

O, właśnie, to jest Polska:

""Już od końca kwietnia pan Tusk osobiście, a myślę, że i także inni
członkowie rządu, zapoznał się z ekspertyzą zbudowaną m.in. na materiale z
wieży kontroli lotów. Ten materiał do Polski dotarł i był w pełni znany" -
podkreślił Macierewicz w Sejmie.

Jak dodał, ekspertyza zawierała m.in. rozmowy zarejestrowane 10 kwietnia w
wieży kontroli lotów w Smoleńsku z centralą w Moskwie. "To jest materiał
przekazany stronie polskiej. Zapisy rozmów między wieżą kontroli lotów a
centralą moskiewską ujawniające naciski centrali na to, żeby samolot
(TU-154M) sprowadzić tak, jak to się stało. To są materiały przekazane
przez Rosjan, uzyskane wtedy, gdy nie obowiązywała jeszcze konwencja
chicagowska" - zaznaczył poseł PiS.

"Konwencja chicagowska obowiązywała obie strony dopiero od 15-16 kwietnia.
Do tego czasu działano według zasad wyznaczonych przez porozumienia z 1993
roku. I wtedy Polska uzyskała najważniejsze materiały" - wskazywał
Macierewicz.

"Od końca kwietnia rząd Rzeczypospolitej dysponował pełnym materiałem
dowodowym pokazującym, jak na rozkaz centrali moskiewskiej ten samolot był
naprowadzany na śmierć, a mimo to (rząd) milczał. Nie tylko milczał wobec
opinii publicznej, a także wobec Unii Europejskiej i Europejskiej Agencji
Bezpieczeństwa Lotniczego, która od 2 grudnia powinna być obowiązkowo
powiadamianą instytucją" - zaznaczył Macierewicz."

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,8949034,Macierewi
cz__Tusk_znal_dowody__ze_Tu_154M_naprowadzano.html

Klich, Tusk, Sikorski i inni - powinni być postawieni przed Trybunałem
Stanu. Mam nadzieję, ze do tego doprowadzimy. My, Polacy.

497. Data: 2011-01-18 17:56:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za kogo się uważasz, tępaku?

--
CB

498. Data: 2011-01-18 17:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jan 2011 18:56:19 +0100, cbnet napisał(a):

> Za kogo się uważasz, tępaku?

Może najpierw się przedstawisz?

499. Data: 2011-01-18 18:07:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Za kogo się uważasz, tępaku?

--
CB

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> poproszę o przykład- kiedy oceniałem kogoś, a nie czyjeś zachowanie.
Pojawiłeś się na grupie po dłuższej nieobecności. Debil, tępak czy tym
podobne- mimo wszystko dotąd nie padały spod Twoich palców:-). No cóż- wilk
zmienia skórę, ale nie naturę:-).
No dobrze- postaram się mimo wszystko Ci odpowiedzieć: nie uważam się za
tępaka- więc nie mogę Ci odpowiedzieć na w ten sposób postawione pytanie.
Ponadto- to nie jest odniesienie do poglądów: postawiłeś mi zarzut- który
przecież łatwo udokumentować (archiwum). Zamiast po prostu wskazać: "o- tu"
albo przeprosić za niesłuszne oskarżenie- Ty mi ubliżasz. Jak to świadczy o
Tobie?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

500. Data: 2011-01-18 18:12:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

> [...]

Klich, Tusk, Sikorski i inni - powinni być postawieni przed Trybunałem
Stanu. Mam nadzieję, ze do tego doprowadzimy. My, Polacy.
==

Dziś kilka razy- w różnych oficjalnych przekaziorach, które dotychczas
zgodnie gnoiły zwolenników tezy, że winni są polscy piloci- i wyłącznie oni-
trąbią o bezapelacyjnej winie naprowadzających. Tyle, że teraz to już raczej
nie ma znaczenia- w świat poszło to, co iść miało. Premier sobie wtedy
odpoczywał, a jak wrócił- to wydał z siebie kilka nieokreślonych pomruków
markując niezadowolenie z wyników MAK. IMO- to wszystko pod publikę.

Dobrym pytaniem- które powinno paść, a którego nie słyszałem nigdzie- jest
to:
Słyszałem, jak w państwowej TV niedługo po katastrofie komentator kilka razy
powtarzał, że taka tragedia i w ogóle,i że winni_są_polscy_piloci.
Kto im to kazał mówić? Czy ktoś ich przesłuchiwał- a tych, co kazali?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

DLA S.