Ratunku! Brudna mikrofalówka.

1. Data: 2009-07-03 12:52:21

Temat: Ratunku! Brudna mikrofalówka.
Od: "eva porada" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam problem. Wczoraj podgrzewałam
obiad i nagle zaczęło skwierczeć, bulgotać
i dymić. :-))) Natychmiast wyłączyłam i niestety
wewnątrz urządzenia są takie brązowe plamy,
które niechcą w żaden sposób się usunąć.
Próbowałam nawet domestosem i nic.

Znacie może jakieś skuteczne sposoby na
czyszczenie takich gówien? :-)

Eva

2. Data: 2009-07-03 13:33:51

Temat: Re: Ratunku! Brudna mikrofalówka.
Od: rajcelem <"rajcelem[at]naszojciec[dot]pl"> szukaj wiadomości tego autora

eva porada pisze:
> [...]
> i dymić. :-))) Natychmiast wyłączyłam i niestety
> wewnątrz urządzenia są takie brązowe plamy,
> które niechcą w żaden sposób się usunąć.

może "Antykupol Forte Platinum"?

3. Data: 2009-07-06 16:48:08

Od: Wojtek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.07.2009 rajcelem <"rajcelem[at]naszojciec[dot]pl"> napisał/a:

> może "Antykupol Forte Platinum"?

wstaw na klika minut klika plasterków cytryny. Powinno potem zejść.

PYCHOTKA
ZAPASY ZIMOWE...
ZAPASY ZIMOWE...
ZAPASY ZIMOWE...