Ratunku - nic nie słyszę

1. Data: 2001-11-22 12:19:26

Temat: Ratunku - nic nie słyszę
Od: "Paweł" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątek wieczorem nagle ogłuchłem - w nocy ostry ból ucha ale rano
przeszło.
Pani doktor stwierdziła stan zapalny ucha środkowego i anginę ropną.
Przepisała antybiotyk + krople do ucha. Dzisiaj < czwartek > brak
jakiejkolwiek poprawy
ucho wprawdzie nieboli ale dalej nie słyszę.
Czy to jest normalne czy raczej powinienem się uprzeć i wymusić skierowanie
do laryngologa?

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie
Paweł

2. Data: 2001-11-22 15:30:51

Temat: Re: Ratunku - nic nie słyszę
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzę do laryngologa. IMHO przy ropnej anginie zdarzają się stany zatkania
trąbki Eustachiusza. U mnie głuchota z tego powodu trwała trzy miesiące,
zanim laryngolog (dość boleśnie) nie wziął się za to.

Pzdr
Paweł

3. Data: 2001-11-23 11:14:54

Od: "Paweł" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki
Paweł
Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trąbki Eustachiusza. U mnie głuchota z tego powodu trwała trzy miesiące,
> zanim laryngolog (dość boleśnie) nie wziął się za to.

Jak leczyć hemoroidy
aparat słuchowy a komórka
Andrzejki w Klubie Medyków
Bycie dawcą szpiku kostnego - macie jakieś doswiadczenia?
Tetnica recesywna