RayPath

1. Data: 2004-06-06 09:23:13

Temat: RayPath
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i odrazu przepraszam wszystkich niezainteresownych za niechciany spam
Ogłosiłem się na tej grupie poniewaz sprzątanie ma dużo wspólnego z kuchnią
,mam do sprzedania zestaw
czyszczący RayPath ,kto widział to w akcji wie do czego służy otrzymałem 2
takie zestawy w prezencie jednego musze się pozbyć .Sprzątanie odbywa się
bez użycia jakichkolwiek detergentów ,zona moja nie używa płynu do mycia
naczyń ,wiem ze wyglada to na bujde ale jest prawdą ,podam wam link do
strony polskiego przedstawiciela podono kosztuje to 1600 zł ,u mnie za 1/3
ceny
Pozdrawiam JULIUSZ i jeszcze raz przepraszam
Kontakt 506146066
Ps moge to wystawić na serwisie aukcyjnym na allegro
acha ten link

http://www.ray.pl/ekologia.html