Re:

From: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re:
Date: Mon, 19 Jun 2006 15:12:30 +0000 (UTC)

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> http://newsweek.redakcja.pl/wydania/artykul.asp?Arty
kul=15430
------------Cytat.

> [...]
> zaszkodzić. Dietę powinny okre&#65533;lać testy genetyczne. I wcale nie
> jest to melodia odległej przyszło&#65533;ci. W Stanach Zjednoczonych już teraz
> powstajš firmy opracowujšce program żywieniowy na podstawie materiału
> genetycznego. Najbardziej promuje się Sciona, która
> zaczęła już nawet sprzedawać w drogeriach i Internecie zestawy do
> samodzielnego pobierania materiału genetycznego. Sterylnš
> szpatułkš pociera się o wewnętrznš &#65533;ciankę policzka, a potem
> w specjalnym opakowaniu wysyła jš pocztš do laboratorium.
> Na podstawie próbki Sciona identyfikuje 19 genów majšcych
oniec cytatu

> Brawo, ;)
> Naukowcy znowu odkryli to, o czym już dawno Kwa&#65533;niewski napisał w swej
> ksišżce, że: pokarm pobudza geny....
> (oczywi&#65533;cie różne geny, w zależno&#65533;ci od rodzaju stosowanego
> żywienia) :)

O ile mnie pamiec nie myli Kwasniewski twierdzi w swoich ksiazkach, ze geny
nie sa wazne. Znowu glupio klamiemy?
Twoja dyskusja z Adamem z Warszawy ktory tak twierdzil, przeciez na to
wyraznie wskazuja (moze wreszcie przeczytasz co w tym linku dzisiaj podalas,
a ktory prowadzi do dyskusji z tym czlowiekiem???)

Przeciez kiedy ci powiedzial, ze zrobil test genetyczny za gruba forse, to
nazwalas go bucem, ktory nie pojmuje diety Kwasniewskiego:)

> Mam nadzieję, że owe firmy opracowujšce program żywieniowy na podstawie
> materiału genetycznego będš prowadzić przynajmniej jakš&#65533; statystykę i
> kiedy&#65533; dowiemy się od nich w jakim&#65533; wywiadzie JAKI PROCENT
przebadanych
> klientów (czyt. współczesnego społeczeństwa) jest przystosowany
> genetycznie do żywienia się marchewkš, czy zbożem, a jakiemu procentowi
> służy dieta TAKŻE z mięsem... :)

Musze cie zmartwic, to niestety kolejna kaczka dziennikarska i sciema dla
naiwnych takich jak ty:)

Po prostu takie badania owszem robi sie, ale nadal nie wolno takich testow
wykonywac byle komu, poniewaz nie ma uregulowan prawnych w zakresie pobierania
DNA.
Poniewaz takich uregulowan nadal brak ,to tylko glupiec powierzy szarlatanowi
swoje DNA, ktore np. moze podkupic jakas nieuczciwa firma ubezpieczeniowa i
wykorzystac w roznych dziwnych celach:))

W chwili obecnej takie praktyki z badaniem DNA sa formalnie zabronione przez
prawo miedzynarodowe.

> I mam nadzieję, że nie będš to znowu naukowe &#65533;ciemy uwikłane w
> komercyjnš propagandę wysokowęglowodanowš. A je&#65533;li nawet, to mam
> nadzieję, że klienci którzy zastosujš się do wskazówek firmy po
> zbadaniu DNA po jakim&#65533; czasie napiszš na forum w I-necie o własnych
> efektach.

Jak sie domyslam w Polsce wy jako optymalniaki chcecie sie teraz tymi testami
zajmowac, bo to znowu okazja do robienia forsy w podobny sposb jak na tych
dietach niskoweglowodanowych lub analizach wlosow....

Ciekawe ilu znowu naiwniakow wam zaufa i uwierzy????

> Ja na szczę&#65533;cie, dzięki wiedzy i diecie Kwa&#65533;niewskiego, trafiłam w
> swojš dietę bez takich testów, czego życzę również innym, zwłaszcza
> Polakom. Ale kto ma na zbyciu $126 to już może sobie zbadać swoje DNA:
> https://www.mycellf.com/store/

Te testy Sciony sa dokladnie tyle warte co nic. Firma ta jest znana z
nabijania naiwnych ludzi w butelke.

W tej chwili wartosciowe testy genetyczne kosztuja mase forsy i nie kazdego na
nie stac nawet w Ameryce.

Ponadto jak juz napisalem przekazywanie swojego DNA w rece nie wiadomo kogo,
jest zawsze dosc ryzykowne, bo np. mozna byc pozniej przez takiego szarlatana
szantazowanym:)

> Nasz pamiętny Adam z Warszawy z forum opty-wawa kilka lat temu po
> badaniu DNA dowiedział się, że powinien stosować dietę japońskš.
> Jestem strrrrasznie ciekawa jakie dzisiaj ma efekty na tej diecie.
> Szkoda, że się nie chwali swoimi sukcesami na diecie za 8000 funtów (?)

Bo tyle naprawde wartosciowy test genetyczny w tej chwili kosztuje.
Ale niestety w chwili obecnej jeszcze zbyt malo wiadomo, aby te testy byly
uzywane do ustalania np. diet.
Poza tym w sumie to nie ma tak naprawde zadnego sensu, bo po pierwsze mozna to
robic duzo taniej i jaka jest wlasciwa dieta dla kazdego czlowieka to juz
dzisiaj wiadomo.
Moze za pare lat i ta informacja do Polski dotrze.
Ale tym razem na pewno nie do optymalniakow:)

> W każdym razie ja bym na jego miejscu się chwaliła, a on jednak
> milczy... (?)
> Nawet nie odpowiedział na apel "naszej drogiej Annayklay":
> http://optymalni.waw.pl/forum/display.php3?ID=206&IN
DEXSTART=400

Nie znosisz tej Annyklay bo jestes bardzo zawistna i zazdrosna???

> A to cały wštek założony przez owego Adama, na którego tak często
> Annaklay się powołuje, jako przykład szkodliwo&#65533;ci DO:
> http://optymalni.waw.pl/forum/display.php3?ID=156&IN
DEXSTART=400

No wiec przeczytaj ten link dokladnie i zobaczysz jakie brednie wtedy
wypisywalas oraz w jaki chamski sposob tego czlowieka traktowalas.

Zreszta ten post nie odbiega pod tym wzgledem od normy twojej kultury, etyki i
moralnosci ktora prezentujesz.

Tylko ktos wyjatkowo glupi moze na ten twoj prymitywny marketing sie nabrac
i oddac takim naciagaczom i zlodzieja jak optymalniaki, swoje DNA do badania:)

A tutaj mozna sobie poczytac cos o testach genetycznych i uczciwosci tych,
ktorzy zajmowali sie ich dystrybucja ( o Scionie rowniez).
W tej chwili wiekszosc z tych kompani juz nie istnieje, bowiem ich dzialnosc
byla niezgodna z obowiazujacym prawem i p. Stephen Barrett tego dopilnowal:)

http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Te
sts/genomics.html

Ten teks jest po angielsku, a nie po rosyjsku ani hebrajsku wiec musisz kogos
poprosic aby ci go przetlumaczyl na twoj prawdziwy jezyk:)

Jeff