Re: ???

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: ???
Date: Mon, 22 Jun 2009 15:33:37 +0200

"glob" <r...@g...com>
news:a801e408-2519-4e69-9e60-5096fa43aebd@p20g2000vb
l.googlegroups.com...
> [...]

Oczywiście. Słowo MADE w języku niemieckim oznacza ROBAK.
Ludzie, którzy rozpoznają informację MADE, a więc uświadomią sobie
zmianę stanu (pojawiło się coś nowego) ale nie zdeszyfrują tej informnacji
- to nie posiądą świadomości co ta informacja znaczy.
MADE nie będzie więc wiadomością, lecz informacją. :-)
Będą nieświadomi. :-)

> no tak, ale obserwujesz tą wiadomość we własnej świadomości i to
> świadomość przenosisz na zewnątrz,twierdząc Robaks jest
> głupi,stwarzasz Robaka własną świadomością.

Zdanie "Robaks jest głupi" może powstać świadomie w wyobraźni
lub nieświadomie bez rozumienia desygnatów słów jako przypadkowa
zbitka liter. Projekcja tego zdania na zewnątrz to emisja informacji.
Dopiero po zdeszyfrowaniu tego zdania może powstać świadomość,
że ktoś ułożył takie zdanie jako opinię o Robaku. :-)
Opinia bez uzasadnienia prawdziwości nazywa się pomówieniem,
urojeniem, oszczerstwem, pieniactwem itd. :-)

Formalnie:
Bardzo ładnie napisał ani:
"Może precyzyjniejsze by było takie pytanie: Czym jest to co
obserwuje pojęcia? ;)"
A więc
"Czym jest to coś co może być świadome wiedzy lub niewiedzy"
bowiem niewiedza także jest świadomością, np:
jestem świadomy
mam świadomość
wiem
że, nie wiem co ugotować na obiad, a już 15:30 ;D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości