Re:

From: Jacek <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re:
Date: Wed, 05 Sep 2001 16:31:19 +0200

Ania Stelmach napisał:

> Jacek wrote:
>
> Jacku, pytanie jest na temat, czy masz co robic w domu, a nie na temat
> alkoholizmu.

> Nie musze nic udowadniac, nie musze nic cytowac. Nie jestem za
> alkoholizmem, i nie interesuje mnie, czy w to wierzysz, czy nie.
>
> Pytam grzecznie po raz trzeci: dlaczego ustawiasz Follow-Up na pl.test?

Sama widzisz ze ostatni post nie mial pl.test
Ale czemu sie dziwisz, ze tak reaguje, nie lubie dyskutowac z pijacymi.
Na ulicy moge przejsc na druga strone ulicy a na usenecie moge tylko dac
pl.test
aby nie czytac odpowiedzi osoby reklamujacej alkohol, gdy ja preferuje
mleko.

Ale jezeli wykazesz, ze wiekszosc piszacych na medycyne to zwolennicy
alkoholu
to przedstaw liste pijacych, abym unikal z nimi dyskusji i nie musial dawac