Re: ????????? ;)

From: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ????????? ;)
Supersedes: <k4ve26$jdg$2@node1.news.atman.pl>
Date: Mon, 08 Oct 2012 22:49:36 +0200

poniedziałek, 8 października 2012 22:27. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Tylko ascezy katolickiej dla wszystkich. Módlmy się synu za tych co
> ascezy nie przestrzegają i dóbr kościółkowi nie oddają aby miał nad
> nimi pieczę.;) Zobacz tam przecież mentalność pisowsko katolicka
> dominuje i mamy najbardziej upadłe regiony.

Mój znajomy menel spod sklepu monopolowego z zespołem Tourette'a
powiedziałby uczciwszy uszy tak:

"Kurwa świadomość kurwy jebanego chuja niewolnika który KURWA nagle stał się
uświaKURWAdomiony że KURWA zagraża jego kurewsko chędożonej zasranej dupie
odstawienie KURWA JAK PRZYJEMNIE jebią... pieszczącego ją kurewskiego bata.
I teraz się KURWA boi że jak KURWA nie będzie jebany bat łomo... łaskotał
jego kurewskiej dupy, to ta kurwa dupa się z kurewskiego szczęscia tak
kurewsko posra i posika że ten kurwa chuj jebany utonie w gównie i
szczochach KURWA"

Zgadzam się w 100 procentach z tym zdaniem włącznie z przecinkami.

Zaś amerykanie za Nixona o tej wieśniackiej mentalności hillybilly i
świadomości klasowej rednecka nazwali się dumnie "moralną większością", gdy
to były podlegające niegdyś eksterminacji w bardziej cywilizowanych krajach
środkiem insektobójczym Uragan-D2 amoralne gnidy.

PS. Obecnie istnieją bardziej humanitarne środki do ich wyprostowania
moralnego np. Ibogaina, LSD czy nawet dla łagodniejszych przypadków Cannabis
indica ssp. medica jest dobrym środkiem na inSEKTY.

http://lordwinterisle.blogspot.com/