????????? ;)

1. Data: 2012-10-08 19:17:50

Temat: ????????? ;)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

http://images.wikia.com/nonsensopedia/images/2/27/El
ektorat.jpg

http://lordwinterisle.blogspot.com/

2. Data: 2012-10-08 19:25:07

Temat: Re: ????????? ;)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2012 21:17:50 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> http://images.wikia.com/nonsensopedia/images/2/27/El
ektorat.jpg

http://tiny.pl/hnrkt

3333-)
(by XL)

3. Data: 2012-10-08 19:38:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 8 października 2012 21:25. carbon entity 'Ikselka'
<i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

ektorat.jpg

> http://tiny.pl/hnrkt
>

> 3333-)

To tylko podpiera tę kwestię --- na ścianie wschodniej jest bardzo duże.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2012-10-08 19:39:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2012 21:38:10 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
ektorat.jpg

> To tylko podpiera tę kwestię --- na ścianie wschodniej jest bardzo duże.

OK, poszukam mapy padania krów oraz plam na słońcu 3333-)
(by XL)

5. Data: 2012-10-08 20:12:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 8 października 2012 21:39. carbon entity 'Ikselka'
<i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> OK, poszukam mapy padania krów oraz plam na słońcu 3333-)

Biedni, którzy nie mogą wejść do bogatej Polski chcą biednej Polski dla
wszystkich?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

6. Data: 2012-10-08 20:27:51

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 22:12, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> wszystkich?
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

Tylko ascezy katolickiej dla wszystkich. Módlmy się synu za tych co
ascezy nie przestrzegają i dóbr kościółkowi nie oddają aby miał nad
nimi pieczę.;) Zobacz tam przecież mentalność pisowsko katolicka
dominuje i mamy najbardziej upadłe regiony.

7. Data: 2012-10-08 20:32:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Oct 2012 13:27:51 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> nimi pieczę.;) Zobacz tam przecież mentalność pisowsko katolicka
> dominuje i mamy najbardziej upadłe regiony.

Upadłość to kwestia umowna 333-)
(by XL)

8. Data: 2012-10-08 20:45:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 8 października 2012 22:27. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
> [...]

> nimi pieczę.;) Zobacz tam przecież mentalność pisowsko katolicka
> dominuje i mamy najbardziej upadłe regiony.

Mój znajomy menel spod sklepui monopolowego z zespołem Tourette'a
powiedziałby uczciwszy uszy tak:

"Kurwa świadomość kurwy jebanego chuja niewolnika który KURWA nagle stał się
uświaKURWAdomiony że KURWA zagraża jego kurewsko chędożonej zasranej dupie
odstawienie KURWA JAK PRZYJEMNIE jebią... pieszczącego ją kurewskiego bata.
I teraz się KURWA boi że jak KURWA nie będzie jebany bat łomo... łaskotał
jego kurewskiej dupy, to ta kurwa dupa się z kurewskiego szczęscia tak
kurewsko posra i posika że ten kurwa chuj jebany utonie w gównie i
szczochach KURWA"

Zgadzam się w 100 procentach z tym zdaniem włącznie z przecinkami.

Zaś amerykanie za Nixona o tej wieśniackiej mentalności hillybilly i
świadomości klasowej rednecka nazwali się dumnie "moralną większością", gdy
to były podlegające niegdyś eksterminacji w bardziej cywilizowanych krajach
środkiem insektobójczym Uragan-D2 amoralne gnidy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

9. Data: 2012-10-08 20:45:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nimi pieczę.;) Zobacz tam przecież mentalność pisowsko katolicka
> dominuje i mamy najbardziej upadłe regiony.

Mój znajomy menel spod sklepu monopolowego z zespołem Tourette'a

10. Data: 2012-10-08 20:49:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

to były podlegające niegdyś eksterminacji w bardziej cywilizowanych krajach
środkiem insektobójczym Uragan-D2 amoralne gnidy.

PS. Obecnie istnieją bardziej humanitarne środki do ich wyprostowania
moralnego np. Ibogaina, LSD czy nawet dla łagodniejszych przypadków Cannabis
indica ssp. medica jest dobrym środkiem na inSEKTY.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Pochodzenie Ateistów.
Ateiści nie mają racji.
Władza inwigilacja podsłuch