Kto się cieszy z kryzysu?

1. Data: 2012-10-06 19:58:25

Temat: Kto się cieszy z kryzysu?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kościół odrzuca wspieranie państwowych form walki z nędzą, ponieważ
grozi ono popadnięciem w pychę. Bieda jest potrzebna, aby móc w jej
obliczu pomedytować nad marnością człowieka i zwrócić się do boga o
pomoc. Istnienie nędzy daje też pole dla płynącej z miłosierdzia
dobroczynności i stąd też kler, zamiast pomocy państwa, proponuje
wydać biednych na łaskę akcji charytatywnych.
Tak więc kościół się cieszy z biedy i polityka państwa ma być tak
ustawiona , aby człowiek uderzał głową w mur i nie uzyskiwał żadnej
pomocy ze strony państwa, bo im częściej natrafią jego intencje na
opór , tym szybciej się człowiek zniechęci i bezwolny odda w opiece
Bogu. Im większa bieda tym więcej bogobojnych.

2. Data: 2012-10-06 20:06:29

Temat: Re: Kto się cieszy z kryzysu?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że nie.
Jak jest kryzys człowiek ogranicza wydatki kolejno na to bez czego może się
obejść= pszeżyć: turystyki, rozrywki, sztuki, sportu, myślę, że kościół -
religia są też w tym zestawieniu, ale prawda- pewnie blisko końca .

Ale na pewno są tacy co z kryzysu ciągną zyski.
Pewnie lombardy, i inne pijawki.

3. Data: 2012-10-06 20:12:49

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 22:08, "Stokrotka" <o...@i...pl> wrote:
> My l , e nie.
> Jak jest kryzys cz owiek ogranicza wydatki kolejno na to bez czego mo e si
> obej = psze y : turystyki, rozrywki, sztuki, sportu, my l , e ko ci -
> religia s te w tym zestawieniu, ale prawda- pewnie  blisko ko ca .
>
> Ale na pewno s tacy co z kryzysu ci gn zyski.
> Pewnie lombardy, i inne pijawki.
>
> --
> (tekst w nowej ortografi: ->u, ch->h, rz-> lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> na ucaj bezmy lnie nast pnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Nie, dlatego nienawidzą Owsiaka, bo państwo umyło ręce, a ludzie w
złej sytułacji zwracają się do Boga, a tu tą sytułacje im wyniszcza
Owsiak, robi konkurencje bozi.

4. Data: 2012-10-07 16:11:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Oct 2012 12:58:25 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> opór , tym szybciej się człowiek zniechęci i bezwolny odda w opiece
> Bogu. Im większa bieda tym więcej bogobojnych.

A jaki TY masz pomysł na zwalczenie biedy? No, dawaj, globuś, walcz z
Kościołem.
(by XL)

5. Data: 2012-10-07 16:58:15

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Paź, 18:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Sat, 6 Oct 2012 12:58:25 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> A jaki TY masz pomys na zwalczenie biedy? No, dawaj, globu , walcz z
> Ko cio em.
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

No to jest pomysł, kk uwielbia aby społeczeństwo żyło w ascezie/
kościoła to ma nie dotyczyć, bo to nie ich tylko Bozi w pieczy
powierzone/ i wymusza politycznie brak rozwoju społecznego. Dlatego
kościół doprowadzał gospodarki do upadku.

Dziwni Turcy?
Oda do dys.
Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.