Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.

1. Data: 2012-10-01 21:39:07

Temat: Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Autorytaryzm i nietolerancja są uczuciami dla tłumu jasnymi, tak że
skwapliwie on je przyjmuje i dąży do jak najszybszego ich
urzeczywistnienia. Wobec siły tłum staje się potulny, a na uczucie
dobroci jest zupełnie niewrażliwy, gdyż dobroć uważa za objaw
słabości. Tłum nigdy nie wielbił dobrych władców; kochał na ogół
okrutników, którzy uciskali go z całą bezwzględnością. Srogim tyranom
tłum buduje okazałe pomniki, a upadłego tyrana chętnie i z lubością
depce nogami, gdyż ten po upadku znowu zasila szeregi słabych, których
tłum nienawidzi lub nimi pogardza, albowiem nie czuje przed nim
trwogi. Cesarz jest typem bohatera uwielbianym przez tłum po dzień
dzisiejszy. Jego kołpak nadal oczarowuje, jego władza wzbudza
poszanowanie, a jego miecz sieje postrach.- Psychologia
tłumu...........
Nie globik się nie wścieka, pokazuje tylko czego chce pisowski tłum.
Tak więc wiemy że nienawidzi demokracji, która daje prawa i wolność
człowiekowi. Chcą monarchii czyli dyktatora walącego po pysku, bo w
monarchii nie ma praw człowieka, są tylko słudzy króla-dyktatora,
który z sługami robi co chce. Tak więc trzeba dać chamom pałę na
pyska, czyli tej niskiej tłuszy odebrać prawa i pałować, wtenczas cham
przestanie kraść, wyć i sprzedawać się obcym. Ich prawdziwe
transparenty, to tak naprawdę pragnienie pały i to jest rozwiązanie
dla Polski i reakcja łańcuchowa zmian. Glob jest jak Aleksander
Wielki, bo czasem problem można rozwiązać-mieczem.

2. Data: 2012-10-02 02:06:21

Temat: Re: Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

- Przeniosę na ten wątek tą naszą dyskusje, bo się otworzył nowy
wątek, tak więc pisaliśmy JA:.................
No nie mogę spałować bo jakiś idiota dał chamom prawa, nawet jak
cham chce pały i robi wszystko aby dostać pałą i to nie można. Patrz
prymitywne stadności funkcjonują jak Irak za Saddama, dopuki mają
dyktatora jest spokój, amerykanie dali im wolność to wywolali burdel.
W polsce masz ludzi, którzy żyją demokratycznie i pis, który zbiera w
swoje szeregi ludzi chcących Saddama 2. I tu idzie ten podział, część
polski umie żyć w wolności, druga część bez dyktatora robi burdel bo
tylko Saddama2 chcą i tylko to szanują. Dlatego gdyby ta część
demokratyczna spałowała część niedemokratyczną, to byliby szczęśliwi,
że wreszcie ktoś ich pałuje. Zawsze chylili głowy przed dyktaturami
no
i dlatego tylko elita i następnie inteligencja walczyła w
powstaniach.

Ikselka

Dnia Mon, 1 Oct 2012 15:42:00 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

-

Globuś, no więc "gdyby ta część demokratyczna spałowała część
niedemokratyczną", no to gdzie byłaby w tym momencie demokracja tych
demokratycznych?
No ty wiesz, co by się narobiło? wreszcie okazałoby się, że
"demokratyczni"
tylko odstawiają pic z tą demokracją...
I dlatego "niedemokratyczni" zyskaliby wtedy już jak najbardziej
"demokratyczny" tytuł do spałowania "demokratycznych".
:-)
--
XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem,
ale

Andromeda

On 2 Paź, 01:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

-

Właśnie demokracja i prawa ludzkie byłby tylko dla umiejących żyć w
demokracji, a aby uspokoić tłum łaknący dyktatury, przewodzenia ,
społeczność demokratyczna zamianiałaby się specjalnie dla nich w to
co
tak pragną ,tyranów. To jest możliwe, bo tak było z czarnymi,
mieliśmy
demokratyczną amerykę tylko dla amerykanów , czarni praw nie mieli,
samo w grecji starożytnej, demokracja tylko dla greków, inni byli
niewolnikami, którego można wykupić, czy nawet uwolnić nadając prawa.
Czyli byśmy pisowców traktowali jak czarnych i oni byliby szczęśliwi,
bo by mieli swojego tyrana. To białe elity uświadamiały czarnych i
walczyły o ich prawa i tu akurat słusznie, bo nie kolor świadczy o
zakochaniu w tyranie. A pis to takie czarnuchy co chcą być
czarnuchami
i robią anarchię bo nie mają pana.

3. Data: 2012-10-06 03:58:52

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d25708dc-32c8-42f4-8776-493b5cfc1719
@c20g2000vbz.googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> Autorytaryzm i nietolerancja są uczuciami dla tłumu jasnymi, tak że
> skwapliwie on je przyjmuje i dąży do jak najszybszego ich
> urzeczywistnienia. [...]

Uzyskanie poczucia kontroli i reagowanie na dysonans poznawczy
to przyrodzone ludziom cechy. [Nasz obecna] Kultura próbuje je
negować i ośmieszać, ale to tak jakby negowała i ośmieszała
bycie człowiekiem. Nie da się ich [cech] zmienić - można je
maskować, wypierać, projektować, ale zawsze wyjdą w jakiejś
sferze naszego życia.

> Wobec siły tłum staje się potulny, a na uczucie
> dobroci jest zupełnie niewrażliwy, gdyż dobroć uważa za objaw
> słabości.

Paradoks polega na tym, że przetrwaliśmy i istniejemy dzięki
biologicznym mechanizmom życia w grupie i podlegania jej
wpływom. Gdyby nie "tłum" nie było by nas - w sensie narodowym,
jak i gatunkowym.

Podobny paradoks dobrze widać wśród średniowiecznych świętych,
którzy dzięki bogactwu rodziny mogli dożyć określonego wieku,
mogli zająć się czytaniem książek, czy też życiem religijnym,
mogli wykształcić się. I kiedy już to zrobili, to zaczynali
bredzić o ascezie i wyrzeczeniu się bogactw [btw. średniowieczne
zakony miały mnóstwo "mrówek", które zapierdzielały na to, żeby
zakonnicy dokonywali swoich "odkryć społecznych"].

Równie ciekawy paradoks mamy w niedalekiej przeszłości - otóż
niejaki Marks utrzymywany był przez jakiś czas przez niejakiego
Engelsa, który utrzymywany był przez rodzinę, która miała
fabrykę. Paradoks polega na tym, że obibok Marks bredził coś,
będąc utrzymywanym za pieniądze wyzyskiwanych robotników, o
wyzysku robotników. Inna sprawa, że Marks swoje wynurzenia
tworzył po trochu na złość rzeczywistości, w której żył, a która
nie chciała utrzymywać go z podatków.

> [...]
> dzisiejszy. Jego kołpak nadal oczarowuje, jego władza wzbudza
> poszanowanie, a jego miecz sieje postrach.- Psychologia

Władać --> rządzić --> porządek. Przymiotnik "dobry" jest nie na
miejscu. Władca ma rządzić i utrzymywać porządek, a nie wydawać
filozoficzne "obiady czwartkowe".

> Nie globik się nie wścieka, pokazuje tylko czego chce
pisowski tłum.

PiSowski tłum chce krwi, sprawiedliwości a czasami rozrywki w
życiu emeryta, którego nie cieszy już TV i gazety. Gdybyś był na
emeryturze, to też byś latał po mieście, choćby z nudy. ;>

PF

Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?
Moda na Jesień.
Mocne, ciekawe czy coś da?
Re: Owczarek Niemiecki