Moda na Jesień.

1. Data: 2012-09-29 22:18:56

Temat: Moda na Jesień.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Największy kolekcjonerzy ogłosili że jesień 2012 będzie stała pod
znakiem techno, będzie trendy w stroju, fryzurach itd
Zobaczmy narazie to

http://www.youtube.com/watch?v=glhZI86Ed2s&feature=y
outube_gdata_player

Zawsze się kiedyś zastanawiłem, skąd oni biorą ten styl, trochę lat 60
i takiej technokracji w modzie , jak też nowe wymysły jak np ty
zapinek mnóstwo we włosach, fikaśnie wyglądających.

2. Data: 2012-09-29 22:29:30

Temat: Re: Moda na Jesień.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 00:18, Andromeda <r...@g...com> wrote:
> [...]
> i takiej technokracji w modzie , jak też nowe wymysły jak np ty
> zapinek mnóstwo we włosach, fikaśnie wyglądających .

https://www.youtube.com/watch?v=IY5Ejus6kgc&feature=
youtube_gdata_player

3. Data: 2012-09-29 23:04:36

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 00:29, Andromeda <r...@g...com> wrote:

youtube_gdata_player

> https://www.youtube.com/watch?v=IY5Ejus6kgc&feature=
youtube_gdata_

http://polki.pl/moda_trendysezonu_artykul,10010228.h
tml

4. Data: 2012-10-06 03:23:01

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a1f56bbf-3dec-4c1d-bc87-1207dd1f3d76
@o30g2000vbu.googlegroups.com>, r...@g...com
says...

I sama [sam?] popatrz jaka jest wielka siła języka:

> Największy kolekcjonerzy

Najwięksi kolekcjonerzy - czego?; najwięksi w jakim okresie
czasu?; kto ich mianował "największymi" - 5 dziennikarzy czy
koledzy znad kufla, a może zaproszeni na popijawę celebryci,
którzy w ten sposób odwdzięczają się za darmowy kawior. Mimo
wielkich słów gnój zawsze wychodził, wychodzi, będzie wychodził
spod butów ludzi Kultury. ;>

> ogłosili że jesień 2012 będzie stała pod
> znakiem techno, będzie trendy w stroju, fryzurach itd
> Zobaczmy narazie to

Super, a jak od dwudziestu lat noszę bojówki i zawsze buty z
okrągłymi noskami. I nic mi z tego tytułu nie ubyło. ;>

> [...]
> i takiej technokracji w modzie , jak też nowe wymysły jak np ty
> zapinek mnóstwo we włosach, fikaśnie wyglądających.

Biorą z głowy, bo muszą - zarabiają na sprzedanych ciuchach i
pokazach. Jeżeli nie pokażą czegoś nowego, to nie będą mieli na
dobre życie.

PF

5. Data: 2012-10-06 07:04:03

Temat: Re: Moda na Jesie?.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-06 05:23, Flyer pisze:

> [...]
> którzy w ten sposób odwdzięczają się za darmowy kawior. Mimo
> wielkich słów gnój zawsze wychodził, wychodzi, będzie wychodził

Tak. Na przykład ci, którzy się niemiłosiernie nudzą i muszą jakoś
zaistnieć, choćby na otwarciu podrzędnej restauracji ;)

http://www.plotek.pl/plotek/56,79592,12588929,Gdzie_
lansuja_sie_zapomniani_celebryci__Zobacz_nasz.html

Inne tego typu imprezy też ciekawe, zwłaszcza z udziałem tych "pięknych
i inteligentnych". Swoją drogą - większości celebrytów stamtąd nie znam
nawet ze słyszenia. ;)

Ewa

6. Data: 2012-10-06 18:05:07

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k4ol4u$jp4$1@news.icm.edu.pl>, e...@p...fm
says...

> [...]
>
> Inne tego typu imprezy też ciekawe, zwłaszcza z udziałem tych "pięknych
> i inteligentnych". Swoją drogą - większości celebrytów stamtąd nie znam

Bo pewnie TV nie oglądasz [jak ja]. Gdybyś oglądała, to
wiedziałabyś, że Psiapsiułkowska wsławiła się udziałem w jakimś
konkursie albo serialu, jest dzieckiem/żoną/kochanką jakiegoś
znanego człowieka, albo kiedyś tam coś tam zrobiła,
niekoniecznie pożytecznego, ale na pewno medialnego.:)

PF

7. Data: 2012-10-06 18:55:25

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 05:23, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Biorą z głowy, bo muszą - zarabiają na sprzedanych ciuchach i
> pokazach. Jeżeli nie pokażą czegoś nowego, to nie będą mieli na

Miało być Projektanci ale że przeglądałem kolekcje, to mi kolekcja
zamieniła projektanta w kolekcjonera. Dla mnie to ty możesz nawet na
golasa chodzić, czyli jesteś typem osób wyjętych z czasu, są i tacy co
komunistyczne koszule i spodnie dwony jeszcze noszą . Tzw wehikuły
czasu.

8. Data: 2012-10-06 21:56:07

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <076960d2-9426-4777-ad21-dca5a276dd81
@hj1g2000vbb.googlegroups.com>, r...@g...com
says...

> [...]
> golasa chodzić, czyli jesteś typem osób wyjętych z czasu, są i tacy co
> komunistyczne koszule i spodnie dwony jeszcze noszą . Tzw wehikuły

Pogadaj sobie. ;> Wygoda przede wszystkim. Wygodą jest też to,
że nie musisz co roku myśleć co kupić - kupujesz to co ci się
podoba, a nie to co myślisz, że ci się podoba, bo widziałeś w
TV/filmie/gazecie. ;>

PF

9. Data: 2012-10-06 22:29:59

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 23:56, Flyer <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> że nie musisz co roku myśleć co kupić - kupujesz to co ci się
> podoba, a nie to co myślisz, że ci się podoba, bo widziałeś w

Ta wiem i jak wchodzisz do marketu to twój ubiór wywołuje czujność
ochronny, a wędrując osiedlem podglądanie przez firanki i łamotanie
zamków w dzwiach.

10. Data: 2012-10-07 19:04:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-06 20:05, Flyer pisze:
> Bo pewnie TV nie oglądasz [jak ja]. Gdybyś oglądała, to wiedziałabyś

No, to akurat prawda. A jeśli oglądam, to nie te programy, w których
mogłabym tych celebrytów poznać. ;)
Ostatnio sprawdzałam w sieci jakąś aktorkę, której nazwisko pierwszy raz
usłyszałam i z jakiegoś powodu mnie zainteresowała. Okazało się, że
zagrała już w przynajmniej dziesięciu serialach, z żadnego z nich nie
widziałam choćby odcinka.

Ewa

Mocne, ciekawe czy coś da?
Re: Owczarek Niemiecki