Szanowni Państwo z TV!

1. Data: 2012-09-27 16:56:40

Temat: Szanowni Państwo z TV!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chcecie mieć min. 15 tematów dziennie do programów, to chętnie
przyjmę kontrakt. Bo mam już dosyć tego Waszego lurkowania, kiedy po co
ciekawszych założonych przeze mnie wątkach pojawia się w porannym programie
"mój" temat sprzed 2-3 dni, max tak gdzieś do tygodnia i jestem w stanie to
udowodnić. Jak na przykład dzisiejszy poranny program o szkodliwości mleka
i wiele innych przedtem!
Kontakt na priv, chętnie podpiszę umowę :->
(by XL)

2. Data: 2012-09-27 17:35:55

Temat: Re: Szanowni Państwo z TV!
Od: TELEWIZJA <"TELEWIZJA TELE"@WZJA.WORD> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 18:56, Ikselka pisze:
> [...]
> i wiele innych przedtem!
> Kontakt na priv, chętnie podpiszę umowę :->

ALEŻ NATURALNIE PANI IKSELKO, ŻE SKORZYSTAMY Z PANI PROPOZYCJI,
ZWŁASZCZA, ŻE NIE TYLKO MY MAŁPUJEMY PANI GENIALNE POMYSŁY NA PROGRAMY
ALE PRZYZNAŁA NAM SIĘ DO TEGO SAMA MARTHA STEWART A NIGELLA LAWSON
GOTUJE TYLKO TO CO SZANOWNA PANI RACZY WRZUCIĆ NA GRUPY KULINARNE-
OCZYWIŚCIE TYLKO DZIĘKI TEMU TAK SCHUDŁA.

UKŁONY I CZOŁOBITNOŚCI TELEFIZJA ;-> LOL

3. Data: 2012-09-27 18:32:07

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 18:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> przyjm kontrakt. Bo mam ju dosy tego Waszego lurkowania, kiedy po co
> ciekawszych za o onych przeze mnie w tkach pojawia si w porannym programie
> "m j" temat sprzed 2-3 dni, max tak gdzie do tygodnia i jestem w stanie to
> udowodni . Jak na przyk ad dzisiejszy poranny program o szkodliwo ci mleka
> i wiele innych przedtem!
> Kontakt na priv, ch tnie podpisz umow :->
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Właściwie ludzie sami do siebie tak niesłusznie krytycznie
podchodzą, że myślą nawet nie próbując, że napewno do telewizji się
nie nadają. Przeszkodą jest lekceważenie wpojone w trakcie
socjalizacji. Bariera jest tylko psychologiczna. No i jak patrzymy
jakich kretynów i pustaki przyjmuje telewizja, to wiadomo -znajomości.
Twarze te niewyraziste, jak też mózgi bez pofałdowań. Myślę jednak że
ty Ikselcia szybko stałabyś się sensacją mediów, celebrytką.:)

4. Data: 2012-09-27 21:44:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Sep 2012 11:32:07 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> Twarze te niewyraziste, jak też mózgi bez pofałdowań. Myślę jednak że
> ty Ikselcia szybko stałabyś się sensacją mediów, celebrytką.:)

Celebrytyzm jest mi obcy, ale pogadać to ja bym sobie tam poooogadaaaała,
oj, pogadałabym ;-)
(by XL)

5. Data: 2012-09-27 22:33:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Wrz, 23:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 27 Sep 2012 11:32:07 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Celebrytyzm jest mi obcy, ale pogada to ja bym sobie tam poooogadaaaa a,
> oj, pogada abym ;-)
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

A co w pierwszej kolejności być wypowiedziała?

6. Data: 2012-09-27 23:48:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Sep 2012 15:33:34 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> A co w pierwszej kolejności być wypowiedziała?

To zależy od tematu.

Ale na przykład kiedyś na pewno zapytałabym, co prowadzący program zrobiłby
ze znajomym sobie, dotąd zaufanym człowiekiem, który nagle celowo naraża
jego dziecko na tragedię, niebezpieczeństwo. I opisałabym (z nazwiskami),
co mnie spotkało od moich nauczycielek i czym to mi groziło oraz jak na to
patrzę dziś jako rodzic/matka.
I poprosiłabym te panie (o ile jeszcze żyją, ba) do programu, żeby mi
opowiedziały, co nimi kierowało. Nie licze na to, ze przyjęłyby
zaproszenie, ale postarałabym się, żeby obejrzały program.
Bo do dziś nie umiem pojąć ich motywacji ani tego, że były w ogóle zdolne
do takiego zła. Chciałabym nie tyle je ukarać, lecz dac do zrozumienia, że
nic w życiu nie pozostaje bez śladu.

Dlatego tak to DZIŚ wałkuję, bo bardzo to przeżywam własnie jako matka, a
nie tragizuję jako niedoszła ofiara, co mi zarzucają osoby płytkie tutaj.
Jako niedoszła ofiara po prostu nie zdawałam sobie sprawy z sytuacji, więc
w sumie nie było sprawy.
Do czasu.
Bo patrząc jako matka widzę to tak, ze skłonna byłabym je zabić, gdyby to
zrobiły moim córkom. Tyle że moi rodzice nigdy się nie dowiedzieli - bo
byłam niewinnym dzieckiem i dlatego, jak powiedziałam, nie zdawałam sobie
sprawy z zagrozenia, więc nie uznałam sprawy za godną opowiedzenia. Potem
na wiele lat o niej zapomniałam, a dopiero odkąd mam dzieci, zwłaszcza że
są to córki, temat ciągle wraca w moich myślach.

Czyli temat rozmowy brzmiałby może krótko "Czy kobiety to suki?", a może
zupełnie inaczej, może np "Twarz w twarz". A jaki Ty byś temat zaproponował
do tego szkicu, zeby był nośny i oddawał sens?

(by XL)

7. Data: 2012-09-28 02:49:44

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 01:50, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Nie wiem, nie jestem tobą, a córki tak czy inaczej przez różne rzeczy
przejdą i same będą musiały sobie z tym poradzić, i nic na to nie
poradzisz, bo nimi nie jesteś. Co do nauczycieli, to też różnie bywa,
raz w podstawówce nie zdałem, bo moja rodzina miała kasę, a ja olałem
korepetycje z matmy nie mówiąc matce. A to chodziło o to, że te
korepetycje to była łapówka aby matematyca się z koleżanką podzieliły.
Nie chodziłem, bo mi nie były potrzebne, a nie wiedziałem że
powinienem chodzić bo tu chodziło o kasę.
I z szantażami też się spotkałem, że nauczycielka wywalała z
klasówki, że jak uczeń zapłaci to będzie mógł klasówkę napisać i z
prześladowaniami uczniów za poglądy. A czasem spotykałem prawdziwe
autorytety.
Ja to bym rozpoczął wojnę z buractwem i przede wszystkim walnął
pomysł , że nauka uogólnia co do tego że wszyscy są ludźmi. I ty
chyby tych innogatunkowców też spotkałaś , robią wszystko aby
zaprzeczyć temu co rozumiemy pod pojęciem człowieczeństwo.

8. Data: 2012-09-28 08:48:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 01:48, Ikselka pisze:
> Czyli temat rozmowy brzmiałby może krótko "Czy kobiety to suki?"

Faktycznie, ktoś skrzywdził Cię na całe życie. Ale czy to na pewno tamte
panie...

Ewa

9. Data: 2012-09-28 09:24:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 10:48, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Faktycznie, ktoś skrzywdził Cię na całe życie. Ale czy to na pewno tamte
> panie...

W sumie to ciekawe.
Jeśli tak, jest nią i Ikselka. No chiba, że już nie jest kobietą.

qr.a

10. Data: 2012-09-28 09:38:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 10:48:44 +0200, medea napisał(a):

> Faktycznie, ktoś skrzywdził Cię na całe życie. Ale czy to na pewno tamte
> panie...

Na pewno. Plus inne.

(by XL)

Tłum