Globiku.

1. Data: 2012-09-28 21:37:31

Temat: Globiku.
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałam właśnie jednym okiem Gwiezdne wrota i tak mi się jedna postać
skojarzyła z Tobą... Bóg Ra :)
http://www.widelec.pl/widelec/1,111642,9220194,8_fac
etow__ktorzy_powinni_dostac_kwiaty_8_marca,,ga.html

2. Data: 2012-09-28 21:44:29

Temat: Re: Globiku.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 23:38, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> Oglądałam właśnie jednym okiem Gwiezdne wrota i tak mi się jedna postać
> skojarzyła z Tobą... Bóg Ra :)http://www.widelec.pl/widelec/1,111642,9220194,8_f
acetow__ktorzy_powi...

> --
> Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

A wiesz jak byłem w kinie, to trochę się wstydziłem że tak
bezcermonialnie mnie pokazują na ekranie, dobrze że ciemno było.
Znaczy dobre skojarzenie.

Szanowni Państwo z TV!
Tłum
Tłum ma zawsze rację?