Dziwni Turcy?

1. Data: 2012-10-02 23:48:07

Temat: Dziwni Turcy?
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie stanowisko Turcji wobec rozbiorów/aneksji ziem
polskich. Często można przeczytać wzmiankę o tym, ze było to jedyne
państwo, które nie uznało rozbiorów naszego kraju. Czy ktoś z
forumowiczów mógłby napisać na ten temat coś więcej? Podobno podczas
spotkań z przedstawicielami innych państw na "wirtualnego"
przedstawiciela Polski czekało zawsze wolne krzesło i wygłaszano
wówczas, ku wściekłości zaborców formułkę, ze poseł polski jeszcze nie
przybył

To prawda - Turcja była jedynym państwem które nie uznało rozbioru
Polski. Co do tego "posła z Polski" równeiż jest to prawda ale nei do
końca. Sułtan zwykł jednak zawsze pytać " a gdziez to jest poseł z
Lechistanu??". Pozatym po rozbiorach Polski sułtan nie burzył budynku
polskiej ambasady, zamykając ja tylko na klucz, ktory przechowywał w
skarbcu - ostatni sułtan turecki Murad II(chyba on był ostatni) oddał
klucz przybyłym ambasadorom Polski po odzyskaniu przez nią
niepodleglości i chociaz pzrez ten nie wielki, ale szczery i ciepły
gest należy sie chwala Turkom.

turcja była pod wrażeniem zwycięstwa sobieskiego pod wiedniem 100 lat
wcześniej i żywiła do polaków ogromny szacunek dlatego że to istota
muzułmańskiego toku myślenia szanuje się tych którzy są pewni swoich
racji przekonań tradycji religii i będą jej bronić do końca krótko
turcy szanowali polaków za ich odwagę ponadto wiedzieli iż po upadku
polski następnym celem ataku rosji i austrii będzie imperium osmańskie
co zresztą się potwierdziło w kolejnym stuleciu a nawet wcześniej
podczas zdobycia krymu przez rosję.

Zawsze skłaniałem się ku twierdzeniu, że RON i Turcja powinny być
sojusznikiem, ze względu na wspólnych wrogów. RON powinien przestać
słuchać papieży, palących ludzi na stosach, wysyłających do Polski
agentów, pracujących dla zaborców i robiących polskim władcom wodę z
mózgu wysyłając ich na bezsensowne wojny w 1444 r. czy pod Wiedeń.
Tylko zabbonom polskich polityków zawdzięczamy rozbiory. Jak można
było dopuścić na stanowisko prymasa agenta, z Massalskim było
podobnie.
Turcy nigdy nie stanowili dla nas realnego zagrożenia, nie akceptując
rozbiorów pokazali swoje prawdziwe oblicze, państwa z ktorym należało
współpracować. Podobał mi się stosunek Bema, który po upadku powstania
listopadowego osiedlił się w Turcji, przeszedł na islam i walczył w
Austryjakami.

2. Data: 2012-10-03 05:29:38

Temat: Re: Dziwni Turcy?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 3 października 2012 01:48. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> współpracować. Podobał mi się stosunek Bema, który po upadku powstania
> listopadowego osiedlił się w Turcji, przeszedł na islam i walczył w

Byłoby fajnie, gdyby Turcja szła po linii Mustafy Kemala Atatürka ---
państwa świeckiego. Ale Turcja uznała chyba Atatürka za szkodnika, bo coś
ostatnio się ponownie islamizuje a to wyjątkowo niebezpiecznie! Przynajmniej
dla agendy naszych ludzi Młodej Europy, którzy chcą wzbudzić w Polsce
ponownie mesjanizm narodowy i pogaństwo. Widzę, że w sporze pomiędzy ułusami
ciągnie Cię bardziej do spadkobierców Złotej Ordy niż Chanatu Hulagu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

3. Data: 2012-10-03 05:54:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

ciągnie Cię bardziej do spadkobierców Złotej Ordy niż Chanatu Hulagu.

PS. To są sprawy polityczne, które dotyczą całego świata i Polska jeśli nie
zagra odpowiedniej roli to pies z kulawą nogą nie zadba o jej przetrwanie.
Okultystyczny prorok Nostradamus już kilkaset lat temu przestrzegał przed
popadnięciem Polski w kompromis z muzułmańskim antychrystem.

Będę musiał Cię chyba wtajemniczyć w niektóre misteria Kalaczakry żebyś
zrozumiał, dlaczego cywilizowany świat walczy z islamem i czemu on zagraża
utrzymaniu aryjskiej ścieżki prowadzącej do wyjścia z cierpienia. Tu się
liczy kilka tysięcy lat zatraty na tej planecie, zamknięcia ludzi w cyklu
reinkarnacji, zatrzaśnięcia dróg ewakuacyjnych. Jeśli chcesz orzywiązać
niewolników do tej planety i zbuntowanego boga tej planety występującego
ostatnio pod imieniem Allah, to wybierz islam. Jak widać ciebie jednak te
speawy przerastają, a ludzie muszą mieć wybór czy wcielać się tu, czy w
lepszych okolicznościach, czego bóg tego świata im odmawia. Islam jest tak
ustawiony, żeby zapewnić poddanie wszystkiego, co się rusza na jego tetenie
Allahowi --- żeby mogło wejść tylko w jednym kierunku i nie mogło
spierdolić. Poddanie bezwarunkowe, burzenie sanktuariów, świętych zabytków
ludzkości i wyrzeczenie się jakiegokolwiek schronienia nawet wewnątrz
islamu. Kto ucieknie muzułmanom, tego ścigają na drugim końcu wszechświata a
jak trzeba to i na drugim świecie, a ty Globik to jeszcze popierasz.

Buddyzm jest na przeciwnej szali tej wagi --- broni i buduje pole ochronne,
azyl wokół wszystkiego, co tylko się rusza czy na to zasłużyło czy też
niekoniecznie. Islam modli się o rękę sprawiedliwości i ukaranie przez króla
bez względu na zasługi, buddyzm ma mantry związane z ręką miłosierdzia i
modli się o protekcję króla i uniknięcie ukarania wiernych przez króla.
Dlatego te dwie religie nie mogą ze sobą wżaden sposób współistnieć.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2012-10-03 12:57:05

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 07:54, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

Czy ty nie jesteś w stanie napisać chociaż jeden post nornalnie, bez
olisrali, budoooolomegadti, ndyidahjyd ,hjhfd byli i widzieli bo
hddbugxc nbfsss hjbvxx gf. u nóg typetu zobaczyła gdsgjjvffvjjhfc , co
mu bo muzułmanie to w domu ze sobą do domu za na niebie lipowa halicki
bobu do punto woal u bachusa guma guar kupić ci wrzuta buka buka buka
laputa kicia kicia kocia żucia łódź atut ciaputa cholera choroba
budziki i bułka okapu jastarnia ul. pudzian łukasz lubi kupić bilety
nie miala ubu klub goł goł słowacja rajski kwiat luna długa długa i
dziadku dzialuk kozieł kasia zaparcia długa łódź europa jupa pić a pić
jak polak holandia dura dura uła ła ła jak długa grunwaldzka tutaj był
a tutaj nie było tak bywa a gdzie poszłaś i zaparcia i druga lubań
dziwadła dla dziecka długa galla 25 kwh druga tura u are you para
grunwaldzka a ja była itaka white działa.

5. Data: 2012-10-03 15:06:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 3 października 2012 14:57. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Czy ty nie jesteś w stanie napisać chociaż jeden post nornalnie, bez

Nie parodiuj popsutego japońskiego sanskrytu. Myślałem że jesteś Globik na
lepszym poziomie. No nic --- skoro argument z obrony buddyzmu na ciebie nie
działa, będę musiał zamiast wtajemniczenia w najwyższe mysteria użyć
arsenału projektu WINTERISLE i przekonać cię do wejścia w politeizm,
neopogaństwo, rodzimowierstwo, które obecnie odradzają się żywiołowo w
Europie, ale których świątynie i bogowie też są zagrożeni. Islam tępi bowiem
także kulty natury, jako iż nie uznaje innych bogów niż Allah.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

6. Data: 2012-10-03 15:07:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2012-10-03 15:14:10

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Europie, ale których świątynie i bogowie też są zagrożeni. Islam tępi bowiem
także kulty natury, jako iż nie uznaje innych bogów niż Allah.

PS. Sporo pogan też wierzy w reinkarnację i nie cgce odrodzić sieę na
planecie, gdzie oni i ich dzieci byliby prześladowani za starą wiarę.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

7. Data: 2012-10-03 15:14:10

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 17:06, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> także kulty natury, jako iż nie uznaje innych bogów niż Allah.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

Jakiego synskryptu japońskiego? No właśnie bełkoczesz co ci ślina na
język przyniesie, a temat zupełnie niedotyczy budyzmów i
innych........ Mama jama w maju android market ciągle mnie w domu bo
mama nie pozwala bogucin videos walka pudziana metropolis bambole
głupi i głupszy łąka łąka łąka lodowisko hala bara bara bara riki tiki
ta ta ta ta ta ta ta ta noc do domu kolorowanka bara bara riki tiki ta
ta ta ta ta ta tara lo lo lo lo bibi bibi bibi skopij tropiki piri
pliku mocium molo lola jadwigi ogół bogo bogo love guitar solo alibi
you alibi biegiem volvo bóg youtube dzięki wielkie kierunki mam na
imie ala reggae dziupla góry i jego liga waląga długami ugodowe rege
lubi łozo bugaj jak na jubilera wieloletnie lub gubić bla bla bauer
ale nogami bam bam baram bam baram

9. Data: 2012-10-03 15:17:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 3 października 2012 17:14. carbon entity 'Andromeda'
> [...]

> Jakiego synskryptu japońskiego? No właśnie bełkoczesz co ci ślina na
> język przyniesie, a temat zupełnie niedotyczy budyzmów i

Bardzo dotyczy i to w stopniu noża przysuniętego do gardła. Jeśli jesteś za
islamem to znaczy że zwalczasz także starych bogów pogańskich. Oby ci tylko
Perun z głowy nie musiał tego wybijać.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

10. Data: 2012-10-03 16:02:35

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:k4gjub$t15$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> lepszych okolicznościach, czego bóg tego świata im odmawia. Islam jest tak

Racja, islam to paskudny system, buddyzm jest już lepszy, ale jeszcze lepsze
jest chrześcijaństwo gdzie dzięki śmierci Jezusa nie trzeba się wcielać

Oda do dys.
Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?