Re: Dziwni Turcy?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 3 Oct 2012 08:14:10 -0700 (PDT)
Subject: Re: Dziwni Turcy?
From: Andromeda <r...@g...com>

On 3 Paź, 17:06, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> środa, 3 października 2012 14:57. carbon entity 'Andromeda'
> <r...@g...com>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Nie parodiuj popsutego japońskiego sanskrytu. Myślałem że jesteś Globik na
> lepszym poziomie. No nic --- skoro argument z obrony buddyzmu na ciebie nie
> działa, będę musiał zamiast wtajemniczenia w najwyższe mysteria użyć
> arsenału projektu WINTERISLE i przekonać cię do wejścia w politeizm,
> neopogaństwo, rodzimowierstwo, które obecnie odradzają się żywiołowo w
> [...]
apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

Jakiego synskryptu japońskiego? No właśnie bełkoczesz co ci ślina na
język przyniesie, a temat zupełnie niedotyczy budyzmów i
innych........ Mama jama w maju android market ciągle mnie w domu bo
mama nie pozwala bogucin videos walka pudziana metropolis bambole
głupi i głupszy łąka łąka łąka lodowisko hala bara bara bara riki tiki
ta ta ta ta ta ta ta ta noc do domu kolorowanka bara bara riki tiki ta
ta ta ta ta ta tara lo lo lo lo bibi bibi bibi skopij tropiki piri
pliku mocium molo lola jadwigi ogół bogo bogo love guitar solo alibi
you alibi biegiem volvo bóg youtube dzięki wielkie kierunki mam na
imie ala reggae dziupla góry i jego liga waląga długami ugodowe rege
lubi łozo bugaj jak na jubilera wieloletnie lub gubić bla bla bauer
ale nogami bam bam baram bam baram