Dziwni Turcy?

21. Data: 2012-10-06 00:51:45

Temat: Re: Dziwni Turcy?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 6 października 2012 00:59. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Masz zamiar dożyć?

Kto wie jak daleio postępy nauki przedłużą średni wiek naszego życia?
A jeśli nie dożyję to się reinkarnuję. A jeśli nie reinkarnuję, to moi
potomkowie mogą tego dożyć. I czekać np. na rycerza Kalkina na białym koniu
albo w nowezej wersji mitu na UFO które ewakuuje buddystów prześladowanych i
niewolonych przez islam do tajnych baz na innej planecie ;)

> Jednym z czynnków fantyzmu, jest najpierw
> wymyślanie sobie zagrożeń ze świata zewnętrzego, bo przejawia inne
> zachowania, przewyobrażanie, stwarzanie więcej niż jest i dochodzi do
> momentu że albo ja albo oni.

Wyobraź sobie, że byłem przez pewien krótki czas w islamie w niezbyt
zaszczytnej roli szpicla. Wtedy raczej traktowałem ich jako nieświadomych
szkodników niż jako świadomych wrogów. Chciałem zobaczyć, czy nie da się ich
zinfiltrować i czy nie mogą być użyteczni, tj. czy nie da się nagiąć celów
ich dżihadu do zleconych zadań przeciwko innym szkodnikom. Otóż nie są i
porzuć nadzieję, że będą kiedykolwiek z tego powodu, że doskonale orientują,
sie, że są infiltrowani. Każdy nowy człowiek przechodzi u nich skrupulatną
indoktrynację, która jest tak ułożona, żeby odstraszyć go od samej myśli o
wrogim przejęciu. Regułą jest bliskość fizyczna, skomplikowane kody
kulturowe oparte na zaufaniu klanowym i podejście "każdy sprawdza każdego".

http://lordwinterisle.blogspot.com/

22. Data: 2012-10-06 02:10:18

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 02:51, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

Ale wybiją katoli, którzy ich prowokują, to katole prowokują bo im
przeszkadzają inne wyznanie i tym samym stwarzają stan zagrożenia,
przesadnego......... Wiadomości >
Chrześcijańskie dzieci oskarżone w Egipcie o obrazę islamu

Egipski sąd nakazał uwolnienie dwojga koptyjskich dzieci oskarżonych o
obrażanie islamu. W sprawę zaangażował się osobiście prezydent
Mohammed Mursi.

Dzieci uwolniono ze względu na ich wiek - 9 i 10 lat. Nie wiadomo
jednak, czy wycofano zarzuty prokuratorskie. Zatrzymano je na początku
tygodnia w mieście Beni Sewif na południu kraju.

Zarzucano im obrazę islamu przez oddanie moczu na Koran. Za to miały
siedzieć tydzień w poprawczaku.

Tak się jednak nie stało, a w sprawie interweniował prezydent Egiptu
Mohammed Mursi. Uznał on, że zatrzymanie byłoby pogwałceniem konwencji
o ochronie praw dziecka, którą Egipt podpisał. Wcześniej interweniował
u niego jeden z Koptów.

Przed miesiącem koptyjski nauczyciel został skazany na 6 lat więzienia
za obrazę proroka Mahometa i prezydenta Egiptu na portalu
społecznościowym Facebook. Przedstawiciel Koptów jest też
prawdopodobnie autorem filmu "Niewinność muzułmanów", który po
rozpowszechnieniu przyczynił się do krwawych zamieszek w niemal
wszystkich państwach muzułmańskich. Koptowie obawiają się, że teraz
staną się w Egipcie obiektem prześladowań.

23. Data: 2012-10-06 04:04:24

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bf5be775-dd3c-4812-bc34-
f9df86da299b@o30g2000vbu.googlegroups.com>, robert.pawlowski4
@gmail.com says...

> Interesuje mnie stanowisko Turcji wobec rozbiorów/aneksji ziem
> polskich. Często można przeczytać wzmiankę o tym, ze było to jedyne
> państwo, które nie uznało rozbiorów naszego kraju. Czy ktoś z
> forumowiczów mógłby napisać na ten temat coś więcej? Podobno podczas
> spotkań z przedstawicielami innych państw na "wirtualnego"
> przedstawiciela Polski czekało zawsze wolne krzesło i wygłaszano
> wówczas, ku wściekłości zaborców formułkę, ze poseł polski jeszcze nie
> przybył

Robiła na złość Rosji [z która była w ciągłej wojnie] i Austrii
[prawie wojna]? ;>

PF

24. Data: 2012-10-06 12:27:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 6 października 2012 04:10. carbon entity 'Andromeda'
> [...]

> Ale wybiją katoli, którzy ich prowokują, to katole prowokują bo im
> przeszkadzają inne wyznanie i tym samym stwarzają stan zagrożenia,

Akurat do tego to się nie nadają. Prędzej puszczą katoli i żydów jako dhimmi
za zapłaceniem haraczu, a wybiją nas.

~DoZnalezieniaNaNecie: NOSTRADAMUS - przepowiednie-konkrety Nostradamus
(Podobno autentyk)

Persage X 33,66

Kraj nad Wisłą podzielony na pół
Bliźniacy lubią władzę i rewolty
Krasomówczy Kaszub o języku węża
Ochroni kraj mimo wielu wrogów

Po wielkiej burzy wielkie opamiętanie
Nastąpi przełom i zmiana władzy
Kościół Jezusa nie osiągnie celu
Bo przepych i bogactwo będą mu przeszkodą

Nowe prawo po wielkim wzburzeniu
Będzie biczem dla starego kościoła
Biskup z Krakowa ogłosi secesję
Co będzie początkiem jego odnowienia

Wyznawcy Chrystusa będą wrogami
Za sprawą zakonnika żądnego sławy
Prawda i kłamstwo będą wymieszane
Tak ,że nikt nie pojmie co jest ich różnicą

Spiski i intrygi dawnych bohaterów,
Przyczyną zamętu i niepewności,
Nad Wisłą dojdzie do wielkich zmian,
I podniesiony sztandar wolności upadnie,
Władzę zdobędzie ten,któremu zawierzyli,
Okaże się sprytniejszym niż jego poprzednik.

W wyniku kryzysu i niezadowolenia,
Dawniej chwalony,a zapomniany generał-
Wśród aplauzu zmęczonego narodu obejmie władzę,
Póżniej Polacy i Kościół będą go przeklinać za korupcję, podatki i islam.

Przed 'sześćsetnym liturgii w Scytii bunt bojarów,
Na rękę wielkiemu Rusinowi i jej trzeciemu,
Przez 90 dni będą rżnąć tubylców pomimo protestów,
Dzięki obcej broni na jeden przed batalią doznają ciężkiej porażki.

Na prośbę Galicjan Polacy wejdą za zgodą,
Nad Dnieprem na przedpolach Kijowa straszliwa klęska,
Uciekającemu niedżwiedziowi zostaną wybite kły i przycięte pazury,
Atlantydzi grożą, Smok i Wyspy Wiśni się cieszą.

Za przyczyną Polaków Scytia przyjęta -
Słaba unia i słaby sojusz się zgodziły,
W kryzysie biedna Scytia podnóżkiem-
Dla polskiego generała i Dyktatora.

Stara Unia osłabnie i rychło upadnie
Każdy z nich pójdzie w swoją stronę,
Francja,Germania i Środek chcą tworzyć Stany pięciu-
Italia,Brytania,Hiszpania i Wschód się nie zgodzą,

Wielu z mocnym będzie wiązało nadzieję,
Po wielkiej klęsce z Talibami w górach Azji przedniej,
Sojusz w wyniku pomieszania języków
Stanie się zbrojną atrapą Atlantydów
Muzułmanie i Ruś będą go osłabiać
Europo nie łam swojego silnego ramienia!

Przy końcu drugiej w stajni kościoła wielkie kłótnie,
Przy okrągłym nie dochodzi do porozumienia,
Trzy kierunki, trzy nurty-Pauliści najważniejsi,
O klasztor Maryi bezwstydna i gorsząca awantura,
Generał prowokator na usługach Mahdiego,
Po wizycie i ukrytym przekupstwie w jego zaufaniu!

http://lordwinterisle.blogspot.com/

25. Data: 2012-10-06 13:02:22

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki"

> PS. Sporo pogan też wierzy w reinkarnację i nie cgce odrodzić sieę
> na
> planecie, gdzie oni i ich dzieci byliby prześladowani za starą
> wiarę.

Brat, a powiedz mi, czy jak bardzo nie chcę się
tu ponownie odrodzić, to tak się stanie ?
Czy też moja wola nie ma tu nic do znaczenia ?

zdar
zagros

26. Data: 2012-10-06 13:46:29

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 14:27, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
> Po wizycie i ukrytym przekupstwie w jego zaufaniu!
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

Do nostradamusa wszystko da się podpasować, a islam i garsta fantyków
gówno co może zrobić. Widać że kk straszący na ciebie ma wpływ.

27. Data: 2012-10-06 13:49:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 6 października 2012 15:02. carbon entity 'Zagros' <z...@g...pl>
> [...]

> Brat, a powiedz mi, czy jak bardzo nie chcę się
> tu ponownie odrodzić, to tak się stanie ?
> Czy też moja wola nie ma tu nic do znaczenia ?

Oczywiście, że ma, ale im dłuższa droga do oświecenia, tym bardziej wybór
miejsca odrodzenia jest ograniczony przez karmę, czyli działania krtore
podejmujesz tu i teraz i ich skutki. Nie ma nic na krzywy ryj, dobre
wcielenie możesz sobie kupić albo poszukać sponsora który za to zapłacił np.
Jezusa czy Amitabhę. W przypadku istot, które mocno sobie nagwazdrały, ale
nie mają protektorów to taki wybór przypomina mocno wybórmiędzy dżumą a
cholerą. Z drugiej strony wybór zbyt sprzyjającego miejsca odrodzenia, czyli
np. "w przyszłym wcieleniu chcę realizować tę część moiej karmy która naleŻy
do świata bogów" to pójście na łatwiznę i pozbawiasz się takiego wyboru na
później przynajmniej do momentu dopóki hnie zgromadzisz znowu takiej karmy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

28. Data: 2012-10-06 13:58:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 6 października 2012 15:46. carbon entity 'Andromeda'
> [...]

> Do nostradamusa wszystko da się podpasować, a islam i garsta fantyków
> gówno co może zrobić. Widać że kk straszący na ciebie ma wpływ.

Dziwne, Ole Nydahl, który jest Lamą, też mówił dokładnie o tym samym, że
turbany prędzej są skłonne puścić katoli i żydów jako dhimmi za zapłaceniem
haraczu, a wybić nas. A do chrześcijan to ma takie podejście, że często każe
im opuszczać wykład, żeby nie słyszeli jak mówi się prawdy dla nich niezbyt
przyjemne, np. o wpływie polskiego Papieża na wyludnienie Afryki (zakaz
prezerwatyw ---> seks bez gumy ---> AIDS). No oczywiście mogą zostać, na
własne ryzyko ale wtedy niech nie mówią, że są gwałceni przez uszy.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

29. Data: 2012-10-06 14:12:10

Od: "Zagros" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> krtore
> podejmujesz tu i teraz i ich skutki. Nie ma nic na krzywy ryj,

Szkoda, bo ja nie chcę się tutaj odrodzić.

> [...]
> nagwazdrały, ale
> nie mają protektorów to taki wybór przypomina mocno wybórmiędzy

Ja sobie mocno nagwazdrałem i nie chce mi się żyć
ani tu, ani jszcze raz.

> Z drugiej strony wybór zbyt sprzyjającego miejsca odrodzenia, czyli
> np. "w przyszłym wcieleniu chcę realizować tę część moiej karmy
> która naleŻy
> do świata bogów"

Ale ja nie chcę realizować żadnej karmy.
Życie to udręka, tyle że wcześniej jakoś żyłem,
jakby w malignie, a dopiero teraz oprzytomniełem
i strasznie mnie to boli.

> to pójście na łatwiznę i pozbawiasz się takiego wyboru na
> później przynajmniej do momentu dopóki hnie zgromadzisz znowu takiej
> karmy.

Ale ja nie chcę gromadzić żadnej karmy...
---------------------------------------
To dla mnie zbyt trudne i męczące.
Tak sobie zabadziewiłem życie,
że lepiej chyba nie można.
Ok., muszę zebrać owoce swoich czynów,
ale chciałbym tylko raz i koniec z tym.

Możesz mi podpowiedzieć, jak to zrobić ?
--------------------------------------
I czy muszę naprawiać swoją karmę dalej
i dalej, aż w końcu zupełnie zwariuję od tych myśli,
ktore mnie tak dręczą, a potem jeszcze raz
w nowym życiu, i tak w koło Macieju ?

zdar
zagros

Oda do dys.
Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Pałą w pyska, pyskiem w Pałę.
Nalewka z aronii.
Dlaczego jest obraza uczuć religijnych, a nie ma potępiania o obrazę rozumu,przecież głupota rani i boli?