Przyszłość

1. Data: 2012-10-08 19:22:23

Temat: Przyszłość
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na szczęście pociąg ekspresowy "Jan Paweł II" relacji Wojtyłogród
(dawniejszy Kraków) - Warszawa miał tylko 20 minutowe spóźnienie w
związku z przeciągającą się regulaminową i obowiązkową wspólną
modlitwą obsługi pociągu i pasażerów przed odjazdem.

Wsiadłem do pierwszego wagonu. Po zajęciu wygodnego miejsca tuż pod
średniej wielkości krzyżem obecnym w każdym przedziale i obok
pogrążonego w lekturze - jedynej dostepnej w Polsce zagranicznej
gazety "L'Osservatore Romano" - duchownego nagle poczułem na sobie
badawczy wzrok konduktorki w charakterystycznym berecie.

-Dlaczego się spóźnił na peronową modlitwę ? - zapytała bezosobowo...i
nie czekając na odpowiedź od razu rzuciła:

-Niech pokaże bilet i dowody tożsamości religijnej.

-Proszę... - uprzejmie wręczyłem jej zakupiony w ostatniej chwili bilet
i z lekka pożółkły akt chrztu pamiętający jeszcze czasy PRL-u.

-A gdzie świadectwo Świętej Komunii i Bierzmowania ?

-Nie wiedziałem, że są konieczne...- odpowiedziałem z pokorą i licząc na
wyrozumienie

-Trzeba było słuchać komunikatów Radia i TV TRWAM. Niech natychmiast
przejdzie do ostatniego wagonu.

Szybko pozbierałem swój skromny bagaż.

-Niech się nauczy czytać! - usłyszałem jeszcze za plecami...

Wyszedłem. Na wagonie rzeczywiście widniał duży napis: "DLA
WIERZĄCYCH"...

Zanim rozległ się ostatni gwizdek zawiadowcy zdążyłem jeszcze kupić
wszystkie legalnie ukazujące się w Polsce tytuły prasowe...
"Rzeczpospolita" (po wyborach oficjalny organ prasowy PiS-u/PiŚ-u),
"Gazeta Polska", "Fronda", "Nasz Dziennik" , "Gość Niedzielny" i
"Katolicki Przegląd Sportowy".

Pośpiesznie zająłem miejsce w nieklimatyzowanym wagonie "DLA
NIEWIERZĄCYCH".

Z dworcowych jak i z przedziałowych głośników monotonnie sączyły się
na okrągło powtarzane homilie kardynała Rydzyka oraz patriotyczne
przemówienia generała Kaczyńskiego. Główną ich treść stanowiło
nawoływanie do zwarcia katolickich szeregów w walce z judeo-
bolszewickim, euro-masońskim liberalizmem wiodącym ku zagubieniu i
anarchii. Podkreślali, że duchowo odrodzona Polska przeciwstawi się
bezideowemu ateistycznemu nihilizmowi i zatracaniu sensu życia, łże-
demokracji podważającej jedynie słuszną i prawidłową wolę Boga. Wiele
mowy bylo o walce z kosmopolityczną dekadencją, z globalizmem i
zgubnymi pokusami tzw. rewolucji informacyjnej trującego źródła
nieprawdy, nieposłuszeństwa Bogu i grzesznych myśli odbierających
wiernym religijną tożsamość, poczucie wspólnoty i zdolność
kolektywnego chrześcijańskiego myślenia. Mówcy szczególnie
przestrzegali przed śmiertelnym grzechem humanistyczno-
racjonalistyczny-naukowej herezji - oprócz apostazji - największego
aktu zdrady prawd objawionych. Szef ZRON-u zwrócił uwagę na
niebezpieczenstwa świeckiego humanizmu podkreślając, że Polacy nie
potrzebują praw człowieka kiedy mają Prawa Boże; "Naszym prawem będzie
Dziesięcioro Przykazań - a Wola Boża - sprawiedliwością!" - kończył
swoje płomienne odezwy do narodu gen. Kaczyński.

Episkopat zapewnia, że chłopi, robotnicy, inteligencja wierząca a
szczególnie polskie duchowieństwo dadzą zdecydowany odpór zaplutym
karłom anty-kościelnej reakcji.

Jedynym często powtarzanym przerywnikiem był ni to reklama ni to
apel: "Wypełnij swój patriotyczno-chrześcijański obowiązek.
Bezzwłocznie zgłaszaj najmniejsze przypadki łamania zarządzeń
Posłuszeństwa i Świętobliwości oraz ZRON-u do "Strażników Wiary".
Pamietaj! Miłość do bliźniego MA SWOJE GRANICE !"

Pociag ruszył. Przy mijaniu większych węzłów kolejowych z okna wagonu
można było zauważyc oazy koncentracyjne. Nad każdą bramą wejściową
tych - wprowadzonych niedawno - ośrodków odosobnienia widniał zwasze
ten sam napis: "Tylko pracą dla Wiary i Narodu doznasz
błogosławieństwa naturalnej śmierci." Czytając te słowa miałem
mieszane uczucia nie będąc do końca pewnym do kogo właściwie zwracali
się ich autorzy.

2. Data: 2012-10-08 19:23:39

Temat: Re: Przyszłość
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.eioba.pl/a/3y13/przesluchanie-czyli-jeden
-dzien-z-zycia-pana-y

3. Data: 2012-10-08 19:26:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Oct 2012 12:22:23 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> błogosławieństwa naturalnej śmierci." Czytając te słowa miałem
> mieszane uczucia nie będąc do końca pewnym do kogo właściwie zwracali

Ale poza tym tworzysz inne kawałki też?
333-)
(by XL)

4. Data: 2012-10-08 19:36:50

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 21:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 8 Oct 2012 12:22:23 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Ale poza tym tworzysz inne kawa ki te ?
> 333-)
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

To nie moje, ale pokazuje ładnie czym jest ta religia i do czego
tęskni prawica.

5. Data: 2012-10-08 19:38:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Oct 2012 12:36:50 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> To nie moje, ale pokazuje ładnie czym jest ta religia i do czego
> tęskni prawica.

Wiesz, co pokazuje? Że ten, co to pisał, ma sumienie aż czarne.
(by XL)

6. Data: 2012-10-08 20:11:12

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Paź, 21:38, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Wiesz, co pokazuje? Że ten, co to pisał, ma sumienie aż czarne.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Dla mnie jego wzrok dokładnie pada na to czym się skończy Orwellowski
katolicki świat, bo taki zbrodniczy i totalitarny zawsze był kk, w
dużym stopniu już tak się dzieje.

7. Data: 2012-10-08 20:31:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Oct 2012 13:11:12 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Dla mnie jego wzrok dokładnie pada na to czym się skończy Orwellowski
> katolicki świat, bo taki zbrodniczy i totalitarny zawsze był kk, w
> dużym stopniu już tak się dzieje.

Globuś, pytio ty moja 3-)
(by XL)

8. Data: 2012-10-08 22:36:24

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyniki wyborów parlamentarnych przyjąłem z niedowierzaniem ale i z
niezachwianą wiarą w ewentualne zwycięstwo demokracji. Wyborczy sukces
zapewniła PiS-owi masowa kampania agitacyjno-ewangelizacyjna
przeprowadzona pod hasłem: "Głos katolicki gwarancją dobrobytu,
bezpieczeństwa, potęgi Kościoła i wierzących" oraz równie efektowne:
"Trójcy Przenajświętszej - trzy razy TAK!!!".

W tej historycznej batalii wyborczej nieocenioną przysługę oddała PiS-
owi pełna poświęcenia anonimowa armia aktywistów regionalnych,
wojewódzkich, parafialnych a nawet osiedlowych i blokowych kół
różańcowych. Jeszcze przed podliczeniem głosów obywateli polskich
zamieszkałych za granicą zwycięska partia przez aklamację ogłosiła
dotychczasowego Prezesa PiS-u dożywotnim Wodzem i Zbawicielem Narodu
i Wiary. Generał Jarosław Kaczyński kierując się racją stanu bez
straty czasu zawiesił parlament i rozwiązał wszystkie partie
działające na szkodę Polski oraz ogłosił "Stan Zbawienny" na obszarze
całego kraju.

W powyborczym orędziu do Narodu oznajmił, że jego odnowiona partia -
przemianowana na Posłuszeństwo i Świętobliwość - jest obecnie jedyną
legalną i - rzecz jasna - wiodącą siłą polityczną w Polsce. PiŚ jako
gwarant stabilności gospodarczej oraz ładu i porządku społecznego
będzie tymczasowym kustoszem demokracji. Generał przyrzekł przed
wawelskim sarkofagiem swojego brata, że osobiście zadba o to, aby
przeprowadzono w Polsce wielopartyjne wybory gdy tylko upora się on ze
wszystkimi wrogami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

Mimo iż religię katolicką ogłoszono wyznaniem państwowym 10%-om
niewierzących (włączając mniejszości religijne) pozwolono zachować
większość praw obywatelskich ale bez prawa do ulg podatkowych i bez
prawa posiadania paszportu.

Z inicjatywy Episkopatu i PiŚ-u ukonstytuowała sie Zbawienna Rada
Ocalenia Narodowego. Oprócz gen. Jarosława wszedł w jej skład
nowowybrany kardynał Polski Tadeusz Rydzyk i wszyscy hierarchowie
Episkopatu.

Po bezprawnym i podstępnym aresztowaniu Ojca Świetego w Dublinie na
podstawie sfabrykowanych przez UNICEF "dowodów" Polska w znak
solidarności wystąpiła z Unii Europejskiej wychodząc z inicjatywą
zastąpienia żydo-masońskiego Brukselskiego bękarta prawdziwą Unią
Europejską wierną swoim chrześcijańskim korzeniom.

*

Dziwnym zbiegiem okoliczności na przesłuchanie wezwano mnie dokładnie
w dniu 1-ej rocznicy dojścia sił katolicko-narodowych do władzy.

Na dworzec im. Kardynała Tysiąclecia, nad którym unosiły sie dwa
banery o pokaźnych rozmiarach: "Południowo-wschodnia Polska zawsze
wierna Kościołowi" oraz proroczo brzmiący: "Wzmożona kontrola -
dźwignią katolickiego zaufania"

9. Data: 2012-10-08 22:38:11

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przystąpiłem do przeglądu gazet. Kusiło mnie aby zacząć od nielegalnie
wydawanego i skrzętnie ukrywanego w teczce ostatniego numeru
lewackiego "Tygodnika Powszechnego" oraz organu katolickich
fundamentalistów walczących "Wiara Na tankach". Nie chciałem jednak
ryzykować nawet w wagonie dla niewierzących. Posiadanie prasy
podziemnej w najlepszym wypadku mogłoby się skończyć wyrzuceniem z
pociagu przez bojówki Młodzieży Wszechpolskiej bądź wywodzących się z
piłkarskich fanklubów "Strażników Wiary"...a w najgorszym wypadku
wysłaniem do jednej z katolickich oaz koncentracyjnych w celach
"reedukacji".

"Gość Niedzielny" w artykule pod "bombowym" tytułem: "W odpowiedzi
na atomy, budujemy Boże domy" dumnie odnotował nie tylko znaczny
rozwój budownictwa sakralnego ale również wzrost produkcji pomników
Jezusa Chrystusa i Jana Pawła II i innych błogosławionych /świętych na
całym świecie podkreślając, że najwyższy współczynnik upomnikowienia
należy jednak do Polski. Średnio przypada u nas 1.14 Chrystusa i 1,67
Jana Pawła II na hektar. Już niedługo na metr kwadratowy Naszego Kraju
będzie przypadać 1.3 krzyża.

"Katolicki Przegląd Sportowy" natomiast na pierwszej stronie umieścił
zdjęcie narodowej reprezentacji PKZPN przygotowującej się duchowo do
katolickiej Olimpiady w Toruniu, która odbędzie się pod hasłem: "Niech
żyje braterstwo sportowców katolickich całego świata". Na Toruńską
Olimpiadę zaproszono reprezentację Islamskiej Republiki Iranu - gest
symbolizujący rosnącą współpracę między obu wyznaniami rozpoczetą
niedawno przez katolickich i islamskich fizyków.

Jak za dawnych czasów, odruchowo sprawdziłem wyniki polskiej
ekstraklasy. I tym razem kochający Bóg wysłuchał przedmeczowych
modlitw kibiców... Podobnie jak i w poprzednich rundach wszystkie
wyniki zakończyły się w duchu pokoju i pojednania:

AKS KUL Lublin - Cieśla Zabrze
0:0

KKS Redemptor Toruń - św.Duch Chorzów 0:0

Legiony Chrystusa Warszawa - KKS Czarni Słupsk 0:0

Wisła Wojtyłogród - Przedmurze Bielsko-Biała 0:0

Eucharystia Lubin - Objawienie Łódź
0:0

Cierniowa Korona Kielce - Arka Noego Gdynia 0:0

Konkordat Piotrków - Pielgrzym Częstochowa 0:0

Wrocław Cardinals - KS MBBKP Licheń 0:0

Ewangelia Białystok - Lech K. Poznań 0:0

PKZPN nie uznał, jedynego w tym sezonie ekstraklasy gola
(samobójczego) gdyż przeczy to kanonom katolickiego sportu. Rzuty
karne i wolne zamieniono natychmiastową spowiedzią połączoną z karą
pokuty i przebaczeniem oraz wspólną modlitwą fauloczyńcy jak i jego
ofiary.

Nie sposób było nie zauważyć tryskającego optymizmem artykułu w
"Gazecie Polskiej": "Ilość kandydatów do seminariów przewyższa ilość
kandydatów na kierunki medyczne i prawnicze". Przykładowo na
Uniwersytecie Śląskim już od wielku lat jednym z najpopularniejszych
kierunków jest "Metafizyka". Natomiast wsród osób posiadających dyplom
magistra teologii wszelkie rekordy popularności bije.... "Zarządzanie
parafią".

10. Data: 2012-10-08 22:41:38

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gazeta publikuje notę dyplomatyczną ZRON-u do Białorusi nawołującej do
zamknięcia dywersyjnej rozgłośni "Wolna Polska" regularnie nadającej
swoje audycje z Mińska. Gazeta oskarża reżim Łukaszenki o udzielanie
schronienia polskim dysydentom z byłym oportunistycznym i samozwańczym
"prezydentem" Polski Bronisławem Komorowskim na czele.

Z innych wiadomości dużą sensację wzbudziła nominacja niedawnego
rzecznika prasowego Radia i Telewizji Trwam Jakuba Wojewódzkiego na
ambasadora Polski w Kijowie. Funkcję rzecznika przejął po nim świeżo
upieczony absolwent i stypendysta Akademii papieskiej ks. mgr. Michał
Figurski.

Jakub Wojewódzki wraz z tysiącami wybitnych osobowości medialnych,
naukowców, ludzi sztuki i dziennikarzy odnalazł Boga zaraz po
oficjalnym ogłoszeniu wyników wyborów. Ostanio odnotowuje się wysoki
procent chrztów i ślubów kościelnych wśród medialnych celebrytów,
polityków i urzędników państwowych.

"Fronda" najpopularniejszy tygodnik młodzieży katolickiej (niegdyś
popularny katolicki portal internetowy) ogłosił kolejną listę autorów
i innych "twórców kultury i nauki" zakazanych przez Ministra
Ewangelizacji Narodowej Pana Macierewicza:

Mark Twain, Bertrand Russell, José Saramago, Salman Rushdie, Naum
Chomsky, Umberto Eco, Stephen Howking, Isaac Asimov, Charles Bukowski,
Albert Camus, Richard Dawkins, R.A.Henlein, Christopher Hitchens,
Henrik Ibsen, Franz Kafka, George Orwell, Steig Larsson, Primo Levi,
Fryderyk Nietzche, Arthur Miller, Marcel Proust, G.B.Shaw, Kurt
Vonnegut, H.G.Wells, Zygmunt Freud, David Hume, Aldous Huxley,
Volataire, Schopenhauer...

Placówkom oświatowym oraz mediom zakazano robienia jakichkolwiek
wzmianek lub odniesień do niżej wymienionych bezbożników:

Tusk, Palikot, Boniecki, Boy-Żeleński, Narutowicz, Słonimski,
Sapkowski, Skłodowska-Curie, Kotarbiński, Kuroń, Lem, Gombrowicz,
Zapasiewicz, Banach, Kutz, Łomnicki, Krawczuk, Orzeszkowa, Religa,
Stomma, Środa, K.T.Toeplitz, Witos.

Zbawienna Rada Ocalenia Narodowego po wielu latach duchowych zaniedbań
poprzedniego reżimu pod hasłem "Ministerstwo Ewangelizacji Narodowej
wychowuje nowego człowieka" wprowadza szkolenie religijne na
wszystkich szczeblach nauczania począwszy od przedszkolaków. Religia
stała się głównym przedmiotem maturalnym nawet dla
tzw."niewierzących".

Świadectwo dojrzałości duchowej bez religii nie gwarantuje uzyskania
zatrudnienia na konkurencyjnym rynku pracy.

Uczelnie zobowiązano do uwzględnienia pochodzenia religijnego w
systemie punktowym stosowanym przy przyjmowaniu kandydatów na studia.

Pochodzenie Ateistów.
Ateiści nie mają racji.
Władza inwigilacja podsłuch
Dziwny fetysz mojego chłopaka