????????? ;)

11. Data: 2012-10-08 21:17:24

Temat: Re: ????????? ;)
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

> Upadłość to kwestia umowna 333-)
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

No ,doprowadzili do patologi tamtą ludność pisowcy i kościół, a tuba
propagandy krzyczy.... wszyscy winni tylko nie oni i tak w kółko.
Ciemne polezie do kk , który go oskupie i bahora niewyskrobanego
zgwałci i następnie w wmawia ciemnemu i drze się że to wina
cywilizacji śmierci , czyli homków, inteligencji, feministek, żydów ,
wolności i brukseli razem z merkel. W dupę ich łąją ale winni zawsze
inni. A jak ludzie się skupać nie dają, gwałcić, okradać.....To jest
to atak na kościół.

12. Data: 2012-10-08 21:26:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 8 października 2012 23:17. carbon entity 'Andromeda'
<r...@g...com>
> [...]

> wolności i brukseli razem z merkel. W dupę ich łąją ale winni zawsze
> inni. A jak ludzie się skupać nie dają, gwałcić, okradać.....To jest

JOBALI JOBUT I BUDUT JOBAĆ PAKA NIE PAKUPISZ STIRALNOJ MASZINY FIRMY
"GATLING"

http://lordwinterisle.blogspot.com/

13. Data: 2012-10-08 22:19:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Oct 2012 22:49:36 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> "(...) świadomość (...) niewolnika który (...) nagle stał się
> uświa(...)domiony że (...) zagraża jego (...)
> odstawienie (...)... pieszczącego ją (...) bata.
> I teraz się (...) boi że jak (...) nie będzie (...) bat (...)... łaskotał
> jego (...), to ta (...) się z (...) szczęscia tak
> (...) że ten (...) utonie w (...)"

O, tak jaśniej.
Ahaaaaaa! - tu po prostu chodzi o wielusetletnie przyzwyczajenie i
wynikające z niego pragnienie dalszego królowania zamordyzmu, jakże ciągle
widoczne... w Rosji.
Howgh!
3-)

(by XL)

14. Data: 2012-10-08 22:28:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 9 października 2012 00:19. carbon entity 'Ikselka'
> [...]

> Ahaaaaaa! - tu po prostu chodzi o wielusetletnie przyzwyczajenie i
> wynikające z niego pragnienie dalszego królowania zamordyzmu, jakże ciągle

A w Polsce reprezentuje to Ściana Wschodnia, przynajmniej w najbardziej
widocznym aspekcie. Na Zachodzie też jest tensam problem tylko że bardziej
subtelny, bo "sekularna" hierarchia jest bądź co bądź bardziej łagodna i
traktuje marchewką --- na szczęście raczej zapomniała o kiju.

Tak więc z dwóch wersji zarazy to leming czyli moher w wersji soft jest mimo
wszystko mniej wkurzający od mohera z Podkarpacia w wersji hardcore.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

15. Data: 2012-10-09 11:19:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Oct 2012 00:28:33 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> [...]
>>> uświa(...)domiony że (...) zagraża jego (...)

> A w Polsce reprezentuje to Ściana Wschodnia,

Nie zauważam tego nawet w najmniejszym stopniu - a też się do niej
Kielecczyzna zalicza, Szkieletczyzną zwana nie bez powodu :->

> [...]
> subtelny, bo "sekularna" hierarchia jest bądź co bądź bardziej łagodna i
> traktuje marchewką --- na szczęście raczej zapomniała o kiju.

Nie znam problemów Zachodu na tyle, zeby oceniać i powiem, ze mnie one
średnio interesują.

> Tak więc z dwóch wersji zarazy to leming czyli moher w wersji soft jest mimo
> wszystko mniej wkurzający od mohera z Podkarpacia w wersji hardcore.

Ludzi operujących takimi (j.w.) podziałami do jakiej grupy zaliczyć?
:->
(by XL)

16. Data: 2012-10-09 12:15:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 9 października 2012 13:19. carbon entity 'Ikselka'
<i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Ludzi operujących takimi (j.w.) podziałami do jakiej grupy zaliczyć?
> :->

Słyszałaś kiedyś hasło "śmierć frajerom" albo "bujać to my"?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Pochodzenie Ateistów.
Ateiści nie mają racji.
Władza inwigilacja podsłuch