?

1. Data: 2002-09-21 11:42:36

Temat: ?
Od: "mała mi" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem zaniepokojona tym co ostatnio się ze mną dzieje.
Od ponad mieś boli mnie gardło, czasami piecze,
czasami mam wodnisty katar.
Po tym jak zaczeło boleć mnie gardło,
pojawiło się zapalenie układu moczowego.
Wczoraj usg wykazało kamyczek w nerce ok 4 mm.
Poza tym w jamie brzusznej wszytsko ok.
Odczówam ból, czasami pieczenie w klatce piersiowej,
bola mnie węzły chłonne , i od mieś mam stan zapalnyw jamie ustnej.
Morfologia wyszła bardzo dobrze, zrobiłam też usg węzłów na szyi
i pod pachami kiedy mnie bolały - nie były nawet powiększone.
Zrobiłam posiew (wymaz) z gardła - też ok.

Więc co to może być?
Czy może wiekszość tych bóli jest powodem nerwów?
Czy normalne że przy infekcji układu moczowego bolą
węzły i utrzymuje sie w ustach stan zapalny
(głownie chodzi o biały nalot na języku)
Bardzo się martwie co mo jest.

mała

2. Data: 2002-09-21 12:03:58

Temat: Re: ?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mała mi" napisała ...

> Jestem zaniepokojona tym co ostatnio się ze mną dzieje.

A ja tym, że ktoś posługuje się takim samym nickiem jak ja.
Podpisuję się nim na grupach newsowych już od czterech lat,
więc "prawem kaduka" jest mój.
Bardzo bym Cię prosiła o podpisywanie się inaczej.
Z góry dziękuję !

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2002-09-21 12:04:19

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Trudno jest stawiać diagnozy przez internet, ale podobne obiawy do opisanych
+ prawidłowa morfologia i wymaz mogą świadczyć o zespole przewlekłego
zmęczenia. Niektórzy jednak kwestionują jego istnienie. Pozdrawiam
Przemo

4. Data: 2002-09-21 12:12:57

Od: "mała mi" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mała mi" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

Chciałam jszcze dopisać że tylko badanie moczu wyszło źle.
(kriomocz i białkomocz, ale mniemam że jest to spowodowane
tym kamykiem)
Posiew moczu wukazał :
Mieszaną florę ziarniaków Gram +
A teraz robie badania na grzyby w moczy i chlamydie.
Prosiłam ginekologa o testy na grzybice itp,
ale powiedział że nie jest to konieczne a
nalot najęzyku jest spowodowany niedoborem witamin (?)

mała

5. Data: 2002-09-21 13:53:14

Od: "***ADI***" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja tym, że ktoś posługuje się takim samym nickiem jak ja.

czy oby na pewno tym samym?

ona jest "mala" mi, a Ty jestes "DUZA" Mala Mi

***ADI***
E-Mail: a...@g...com.pl

6. Data: 2002-09-21 14:01:32

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "***ADI***" napisała ...

> ona jest "mala" mi, a Ty jestes "DUZA" Mala Mi

To mnie nieco pociesza. :-)
Ale nie wiem, czy pamiętasz, że były tu już nieporozumienia
wynikające z podobieństwa nicków jeszcze mnie zbieżnych
niż "mała mi" i "Mała Mi".

Pozdrawiam !
Mała Mi

7. Data: 2002-09-21 19:00:51

Od: "mysia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> więc "prawem kaduka" jest mój.
> Bardzo bym Cię prosiła o podpisywanie się inaczej.

Oj, bardzo Cie przepraszam.
To na prawde nie było naumyślnie,
jestem tu pierwszy raz.

mysia

8. Data: 2002-09-21 19:10:14

Od: "mysia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemku!
Dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio miałam duzo stresów i chyba jestem tez troche wykończona
psychicznie, i mam nadzieje że to co się dzieje jest tylko kwestią
przemęczenia, i braku witamin.
Martwi mnie ze objawy pasują do wielu cięzkich chorób,
chyba za duzo sie juz naczytałam..
Ratuje mnie tylko ta morfologia.
Czy jest taka mozliwość że jestem cięzko chora mimo dobrej morfologii?
Mój kolega który studiuje medycyne mówi że gdyby cos było nie tak
na pewno było by widać cos w morfologii.
Lekarze mówią żebym się nie martwiła, bo jest ok.
Ale ja ciągle jestem poddenerwowana.
Czy jest jeszcze jakies badanie jakie moge zrobić?
I nie wiem czemu lekarz ginekolog nie zlecił mi testów
na grzybice itp.. (?)
Stwierdził że to nie to, i żebym sie uspokoiła.
Nie wiem juz co mysleć..

mysia

9. Data: 2002-09-21 19:16:35

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysia" napisała ...

> Oj, bardzo Cie przepraszam.

Nie ma sprawy.
I bardzo dziękuję za zrozumienie. :-)))

Pozdrawiam !
Mała Mi

10. Data: 2002-09-24 08:43:14

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> + prawidłowa morfologia i wymaz mogą świadczyć o zespole przewlekłego
> zmęczenia. Niektórzy jednak kwestionują jego istnienie. Pozdrawiam

Zespół przewlekłego zmeczenia to zbyt złożony problem. Przewaznie występuje po
infekcji a nie sam z siebie i jednym z podstawowych wskaźników jest utrzymujące
się zmęczenie przez conajmniej 6 miesięcy oraz wiele - wiele innych
niespecyficznych objawów. Jak donoszą źródła, badania podstwowe są przeważnie w
normie a bania podstwowe to tak jakby zdjęcie ziemi z kosmosu - nie wiele mówi.
Krzysztof

kandidioza
Pilnie poszukuje "Pediatria" pod redakcja Kubickiej i Kawalec
Brutalnie z katarem...
Szczepionka p/śwince
Uwaga na paracetamol - z Onetu