:-(((

1. Data: 2000-08-31 18:08:42

Temat: :-(((
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wpadłem w totalny dół psychiczny i do czasu, aż mi nie przejdzie dam se
siana w grupie (będę tylko czytał)
po co mam dołować innych?
zostawiam siebie z własnymi problemami...
Ptaszek Filip

1. Data: 2000-08-31 19:22:10

Temat: Re: :-(((
Od: "Tomasz Rakoczy" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A tak naprawde to czekasz az ktos sie Toba zainteresuje i zapyta dlaczego
masz doly...

Pozdrawiam,
Tomek.

1. Data: 2000-08-31 20:39:01

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak naprawde to czekasz az ktos sie Toba zainteresuje i zapyta dlaczego
> masz doly...
>
> Pozdrawiam,
> Tomek.

zgadzam sie, bo gdybys nie chcial, zeby ktos sie tym interesowal, to by
nawet slowa nie bylo o tym, ze masz doly.
pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do 'gory' psychicznej.
spider.

1. Data: 2000-08-31 23:53:41

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip wrote in message ...
>wpadłem w totalny dół psychiczny i do czasu, aż mi nie przejdzie dam se
>siana w grupie (będę tylko czytał)
>po co mam dołować innych?
>zostawiam siebie z własnymi problemami...

A moze potrafimy Ci pomoc?

jakub

1. Data: 2000-09-01 06:09:37

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptaszek Filip wrote in message ...
>wpadłem w totalny dół psychiczny

To przykre. Och Ptaszku daj sie poglaskac po kolorowych skrzydelkach i
dziobek do gory :)

/.../

>po co mam dołować innych?

To nie dolowanie. To dzielenie sie problemami.

>zostawiam siebie z własnymi problemami...

Eeeeeeee tam. Sprobuj powiedziec co Cie dopadlo.

Pozdrawiam cieplo,

Marlena

GG #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-09-01 08:17:36

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Rakoczy napisał(a) w wiadomości: ...
>A tak naprawde to czekasz az ktos sie Toba zainteresuje i
zapyta dlaczego
>masz doly...

... I moze ten ktos pomoze Mu usunac przyczyne "nizu
psychicznego". Przeciez dobrze, ze sie w ten sposob Filip
zwraca

Moncia

1. Data: 2000-09-01 10:54:36

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeeeeeee tam. Sprobuj powiedziec co Cie dopadlo.

Moim zdaniem to przede wszystkim brak przyjaciol, bo pewnie oni by wiedzieli
o tym pierwsi i cos by na to poradzili, pocieszyli itp. Drugie, to brak
komunikatywnosci z rodzina, bo czy rozmawiales o swoich problemach z
rodzicami, rodzenstwem? W koncu to oni Cie kochaja najbardziej (no w kazdym
razie powinni).
Sorry, za to co pisze, ale biernosc niektorych osob mnie dobija (i pisze ten
post naprawde spokojnie :).
pozdrawiam
spider.

1. Data: 2000-09-01 10:55:32

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... I moze ten ktos pomoze Mu usunac przyczyne "nizu
> psychicznego". Przeciez dobrze, ze sie w ten sposob Filip
> zwraca
A moze ten ktos mu tylko zaszkodzi...
Czlowiek musi liczyc przede wszystkim na siebie, a nie na innych. Bo w koncu
dojdzie do tego, ze wystarczy gdy ktos sie zle poczuje na swiecie, to
wszyscy dookola beda o tym wiedziec.
A jesli juz ktos sie zwraca z tym do nieznanych mu osob to latwo taka osobe
zranic, wykorzystac, zle takiej osobie doradzic itp. co tylko poglebia
'niz'.
spider.

1. Data: 2000-09-01 17:01:32

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości

>Moim zdaniem to przede wszystkim brak przyjaciol, [...]

moze nie tyle brak, co niechec do obarczania ich swoimi
problemami, a wiec wspomniane przez Ciebie klopoty z
komunikacja miedzyludzka?
W koncu widzac ogolny trend, by zawsze pokazywac
usmiechnieta twarz i mowic, ze jest O.K. bez wzgledu na
okolicznosci, mozna przyjac taka wlasnie postawe, obrac
maske wiecznego szczesciarza...

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-09-02 10:04:41

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu widzac ogolny trend, by zawsze pokazywac
> usmiechnieta twarz i mowic, ze jest O.K. bez wzgledu na
> okolicznosci, mozna przyjac taka wlasnie postawe, obrac
> maske wiecznego szczesciarza...
Moze nie maske wiecznego szczesciarza, ale tez nie maske wiecznego marudy.

pa
spider.
ps. Nie denerwuja Was na przyklad osoby w podeszlym wieku, ktore godzinami
potrafia wymieniac choroby na ktore choruja?

Wojciech Eichelberger na żywo (miałem przyjemność).
Odp: Pogoda
Re: Muzyka ;-))
Re: witam wszystkich czarna lista psp
czat z Wojciechem Eichelbergerem