???

1. Data: 2004-04-25 13:04:51

Temat: ???
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy związek 32-letniej kobiety i 20-letniego faceta ma przyszłość...

1. Data: 2004-04-25 13:14:35

Temat: Re: ???
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NEVERMORE napisał:
> Czy związek 32-letniej kobiety i 20-letniego faceta ma przyszłość...

A na jak długą przyszłość życia dostałeś glejt żelazny od Boga?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.hipnoza.info

1. Data: 2004-04-25 13:24:53

Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy związek 32-letniej kobiety i 20-letniego faceta ma przyszłość...

Gdyby facet miał więcej lat, to by o to nie pytał, bo by wiedział.
W związku z tym jednak, że ma tylko 20 lat, pyta.
A skoro pyta, to odpowiedź jest propabilistyczna:
w większości przypadków to nie potwa długo.
A na pewno nie będzie to proste. Szczególnie dla "młodego".

1. Data: 2004-04-25 13:32:07

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Apr 2004 15:04:51 +0200, na pl.sci.psychologia, NEVERMORE
napisal(a):

> Czy związek 32-letniej kobiety i 20-letniego faceta ma przyszłość...

Czy co to tego kolesia ktoś ma wątpliwości, czy może przyznacie od ręki, że
jest kretynem?

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-25 13:44:41

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE:

>Czy związek 32-letniej kobiety i 20-letniego faceta ma przyszłość...

Niestety Kasiu, nie ma...

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-25 13:54:32

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NEVERMORE"

> Czy związek 32-letniej kobiety i 20-letniego faceta ma przyszłość...

Ma.
Jeno wróżka ze mnie marna.
Będę strzelać!- dzieci z tego nie będzie ;-)

fata

1. Data: 2004-04-25 14:00:22

Od: "fata" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Logan"

> Czy co to tego kolesia ktoś ma wątpliwości, czy może przyznacie od ręki,
że
> jest kretynem?

Od ręki to ja mogę stwierdzić, że spieszysz się z wydawaniem opinii o
ludziach na podstawie niepełnego zdania przez nich zbudowanego.

fata

1. Data: 2004-04-25 14:07:45

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Veronika napisał:

> Niestety Kasiu, nie ma...

Z fusów to wywróżyłaś czy wyssałaś z czyjegoś fiutka ?

zaciekawiony
Arek

p.s.
Mój kolega z ulicy w wieku 17 lat "wyemigrował" od rodziców
do 30 letniej kobiety z dwójką dzieci.
Spotkałem go niedawno - a minęło 20 lat - w kolejce po bilety w kinie.
Był razem z nią, trzymali się za rączki...

Tyle są warte wróżby.

--
http://www.elita.pl/arek

1. Data: 2004-04-25 14:31:40

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Spotkałem go niedawno - a minęło 20 lat - w kolejce po bilety w kinie.
>Był razem z nią, trzymali się za rączki...

Pomijając wyjątki z obserwacji kolegów i koleżanek.
Od_pierdol się fiutku.

1. Data: 2004-04-25 14:48:25

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> wrote in

> Czy co to tego kolesia ktoś ma wątpliwości, czy może przyznacie od
> ręki, że jest kretynem?

Stawiam browar, ze jest kretynem.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora nie zrobi ci loda.

Co to znaczy osobowość typu borderline?
uczenie się odpowiedzialności
Przed rozmową kwalifikacyjną ...
brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
mechanizm zaprzeczania