7ya jest ratunek!!!!

11. Data: 2005-07-21 10:36:11

Temat: Re: :(
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, ze wyświetlanie blokuje firewall to już wyczaiłam, nie wiem gdzie mam
> "ustalić wyjątek dla stronki http://dnl.alp.ru". Mam Zone Alarma.

Ja mam Zone Alarma Pro ale angielskiego.
Nie wiem czy to Ci pomoże, ale spróbuj wejść w program control (nie wiem jak
się to u Ciebie nazywa) po lewej stronie w okienku Zone - u mnie trzecie od
góry.
Powinna pojawić się lista programów i przy Operze mam tak: Access (Trusted i
internet) - oba "pozwalaj" a inne (pozostałe 3) opcje dotyczące opery mam ze
znakami zapytania, czyli "pyta mnie czy pozwalać". Jak mu dasz, żeby Cię
pytał, to wtedy możesz mu w okienku które wyskoczy dać, aby zawsze puszczał
tę stronę.

Właśnie z Orką doszłyśmy do tego, ze przy Operze i odblokowanym firewallu
też mogą się nie pokazywać obrazki :( co komplikuje sprawę, bo nie wiem co
jeszcze może blokować, może firewall systemowy...
Jakby co to pisz na gg, ale nie obiecuję ze na pewno pomogę, bo mój "mózg
komputerowy" w postaci mojego faceta zarabia właśnie pieniążki ;)
--
Moolinea
----------------------------

12. Data: 2005-07-21 17:20:50

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adriana <a...@o...pl> napisał(a):

> A ja zainstalaowalam te dwa programiki i nic. Dalej w Mozilla nic i sie nie
> otwiera i nic nie moge zapisac, owszem programiki działaja Pozdrawiam
Adriana
> :(

Nic nie rozumiem, bo u mnie dziala wszystko i to na roznych komputerach.
wszystkei trzy sa wlasnoscia informatykow, maja jednoczesnie linuxa i winde.
Sprawdzilam opere, mozille i FireFoxa/ IE nie ma :) otwieraja sie duze
obrazki, otwieraja sie jako jpg, zapisac mozna jako jpg. Po zapisaniu mozna
spokojnie otworzyc...

Moze po prostu w waszych kompach co sie dzieje - winde tzreba od czasu do
czasu przeczyscic, przegladarki tez czasem sie wieszaja i nie ma zmiluj...

pozdr
yas

Farbki witrażowe
[xxx]Ojciec Pio-szukam
(druty)Słodka sukieneczka dla dziewczynki
www.7ya prośba
www.7ya - skończyły się boty