???

1. Data: 2003-06-02 11:36:43

Temat: ???
Od: "robert j" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie siedze i mysle nad nastepujacym problemem:

My w Polsce pijemy sobie
- do posilkow rozne odmiany herbat (od ciemnych po zielona) kakao, kompot,
- w chwili wolnej kawy
- do ugaszenia pragnienia mleko, jogurty, rozne napoje owocowe, pepsi,
coca-cola, oranzady, toniki, wody mineralne, oranzady w proszku, soki.

A jak to sie ma w innych krajach?
Co pija tacy eskimosi?
Czy w afryce znaja w ogole oranzady w proszku?

1. Data: 2003-06-02 14:51:58

Temat: Re: ???
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co pija tacy eskimosi?

No wlasnie, ciekawe. Zwlaszcza, ze nie maja enzymu dehydrogenazy, trawiacej
alkohol etylowy, ktory jest dla nich zabojczy, jak dla nas np. metanol.

Swoja droga jakos mnie nie dziwi, ze ewolucja wyeliminowala dehydrogenaze
etanolowa u Eskimosow. Bo niby z czego mieliby pedzic alkohol - z chrobotka
reniferowego? ;)

Uff, troche mnie ochlodzily te rozwazania o Eskimosach :).
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-02 16:10:12

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A jak to sie ma w innych krajach?
> Co pija tacy eskimosi?
> Czy w afryce znaja w ogole oranzady w proszku?

Ooo! Protestuję! A gdzie piwo, wino i wódka? ;-)

1. Data: 2003-06-02 20:20:03

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co pija tacy eskimosi?

No wlasnie, maja jakies trunki, co powoduja przyspieszone bicie serca i
ogolnie krazenie ?

--
Demona
-----

1. Data: 2003-06-03 06:14:00

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, maja jakies trunki, co powoduja przyspieszone bicie serca i
> [...]
Tran!

Michał

1. Data: 2003-06-03 07:48:28

Od: "mark" <3...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...onet.pl
> Ooo! Protestuję! A gdzie piwo, wino i wódka? ;-)

W oryginalnym zapytaniu interesowaly mnie raczej ciecze bardziej przyziemne.
Ale to tez ciekawy temat i uzupelniam swoje dociekania.

Chwalę sałatkę czosnkową Asi
Chwalę Brzoskwiniowca jogurtowego
Homar
TORT