"urządzanie OGRÓDU" Wrocław

1. Data: 2007-02-21 15:05:23

Temat: "urządzanie OGRÓDU" Wrocław
Od: "ATET" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem na samym początku urządzania ogrodu (do zagospodarowania ok. 8a) mam
czystą ziemię i żadnego pojęcia i doświadczenia co zrobić. Czy ktoś ma
doświadczenie z "firmami ogrodniczymi" = mógłby polecić, powiedzieć o coś
cenach, może programach komp.?? Żona mówi, że trzeba czekać na taką firmę
około pół roku!!
pozdr
Witia

2. Data: 2007-02-21 15:40:05

Temat: Re: "urządzanie OGRÓDU" Wrocław
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATET" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
o coś
> cenach, może programach komp.?? Żona mówi, że trzeba czekać na taką

Czy Tobie i Twojej małżonce najwięcej radości sprawi jakiś 'gotowiec'?
A może sobie samym zadać wykonanie tego zadania by satysfakcja była
pełna i autentyczna.
Czy zechce się Wam pozyskać wiedzę niezbędną (i to tylko po 'łebkach')
do jako takiej pielęgnacji tego 'gotowca'.
Jeśli sami wykonacie zagospodarowanie tego Waszego kawałka ziemi na
świecie to zapewniam, że wiedza Wasza na temat tego co będzie rosło na
Waszej przestrzeni będzie pełniejsza. A ile tffffurczych dyskusji
będziecie mieli okazje przeprowadzić by dopracować koncepcję nasadzeń
i skomponować elementy małej architektury ogrodowej. Do późnej
starości tematów nie braknie.
Najlepszym programem komputerowym jest ołówek i kartka papieru.
Najlepiej od razu kup gruby blok rysunkowy i kilka ołówków. O gumkach
do zmazywania rysunków wykonanych ołówkiem nie zapomnij.

Pozdrawiam z fantazją
skryba

3. Data: 2007-02-21 21:59:25

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cenach, może programach komp.?? Żona mówi, że trzeba czekać na taką firmę

Serdecznie odradzam. Ja i kilku moich znajomych popełniło błąd wynajmując różne
firmy. Niestety obowiązują zasady drapieżnego kapitalizmu, bez chwili wahania
wykorzystają Twoją niewiedzę aby Ci wcisnąć badziewie. Jedyna rada - musisz mieć
zaufanego "inspektora nadzoru" w przeciwnym razie z pewnością zostaniesz oszukany.
pozdrawiam tomek

4. Data: 2007-02-22 12:14:27

Od: "ATET" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie odradzam. ....
> Jedyna rada - musisz mieć zaufanego "inspektora nadzoru" w przeciwnym
> razie z pewnością zostaniesz oszukany.
> pozdrawiam tomek

Bardzo dzięki za rady. Mój problem to brak czasu, tak sobie pomyślałem, że
"utrzymać" będzie łatwiej niż "zrobić". Liczyłem właśnie na wskazanie
zaufanych i sprawdzonych ludzi, firm. Jeszcze wciąż wierzę, że takie są.
Choć jeżeli jeszcze kilka osób powie, że nie ma, to ........

5. Data: 2007-02-23 07:28:43

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ATET" <a...@p...fm> wrote in news:erk1f6$1u2h$1@news2.ipartners.pl:

> [...]
> właśnie na wskazanie zaufanych i sprawdzonych ludzi, firm. Jeszcze
> wciąż wierzę, że takie są. Choć jeżeli jeszcze kilka osób powie, że

Hmm.. projektantow kilku niezlych we Wro znam, ale Ty szukasz wykonawców.
Bardzo CI się spieszy? Bo popytam, ale to dopiero w przyszlym tygodniu.
Pozdrowienia - Ewa

6. Data: 2007-02-23 08:33:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój problem to brak czasu, tak sobie pomyślałem, że
> "utrzymać" będzie łatwiej niż "zrobić".

Zrobić jest bardzo łatwo, najtrudniej utrzymać.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-02-23 14:56:24

Od: "ATET" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Hmm.. projektantow kilku niezlych we Wro znam, ale Ty szukasz wykonawców.
> Bardzo CI się spieszy? Bo popytam, ale to dopiero w przyszlym tygodniu.
> Pozdrowienia - Ewa

Spieszy - to nie - jeszcze nie ma wiosny - ale chciałbym w tym roku coś
zrobić, może choć trawniki.

8. Data: 2007-03-03 14:34:19

Temat: Re:
Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ATET <a...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik "Ewa Szczę&#65533;niak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Spieszy - to nie - jeszcze nie ma wiosny - ale chciałbym w tym roku coś
> zrobić, może choć trawniki.

To w takim razie czytaj:
http://ogrody.agrosan.pl/witaj.html

9. Data: 2007-03-03 18:18:27

Temat: Re: Re:
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:esc11b$j7$1@inews.gazeta.pl...

> To w takim razie czytaj:
> http://ogrody.agrosan.pl/witaj.html

A mapę ogrodniczą jak poczytać?

Pozdrawiam pogodnie
skryba

robaki (?) na fikusie
robaki (?) na fikusie
Thuje - jakie odleglosci
Etykiety do oznaczania roślin dla szkółek i ogrodnictw
Etykiety do oznaczania roślin dla szkółek i ogrodnictw