1%

11. Data: 2009-04-28 15:21:29

Temat: Re: 1%
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 16:20, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:687c887a-6959-45b4-b407-befaeface4fd@
d19g2000prh.googlegroups.com...

> Zła perspektywa. Od lat mnie śmieszy ale i mierzi utajnianie łasnych
> zarobków. Jesli nie potrafisz powiedzieć wszem wobec, ile zarabiasz, toś po
> prostu zlodziej i krętacz. Tyle...

Ty naprawdę nie łapiesz.

A spowiadać się z zarobków można, owszem - ale tylko kiedy trzeba.
No, a już taki bluzgowina - cóż on może z tego swojego "procentu"
sfinansować. Dlatego zagląda bogatszym do ich portfeli.

12. Data: 2009-04-28 15:21:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 16:22, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> bazyli4 <b...@o...pl>news:gt73tb$97h$1@nemesis.news.neostr
ada.pl

rh.googlegroups.com...

> Ile zarabiasz?
>
> Saulo

He, he :-)

13. Data: 2009-04-28 15:23:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 16:41, jadrys <C...@o...pl> wrote:

rh.googlegroups.com...

> Głupiś bazyli4, - niechcący powiedziałem swojemu nowemu sąsiadowi jak
> wysoką mam emeryturę, i wiesz co? Sąsiad stał się moim zawziętym wrogiem..

Znam to: wystarczy powiedzieć komuś, że się jest szczęśliwym albo że
się lubi (i, co gorsza, robi to, co lubi) w południe - i wroga ma się
nawet bez wysokiej emerytury :-D

14. Data: 2009-04-28 15:30:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 08:40, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> (ciach bzdety bluzgowiny)

> Ja daję na konkretną osobę, bo znam tę rodzinę osobiście
> (przyjaźnimy się) i nie muszę sobie wymyślać, jakie oni mogą mieć problemy,
> a jakich nie mają(...)

Ja też. I tylko taka pomoc jest słuszna i skuteczna, jak również
niepozorowana, autentyczna.

> (...)zwracam uwagę, że to typowy sposób myślenia
> człowieka - od tysiącleci: "mam dosyć schylania się nad trędowatymi
> i chorymi na tyfus, cholerę, to jakiś ocean beznadziei. Lepiej zaanagażuję
> się w czyste prace nad storzeniem Raju Na Ziemi, gdzie nie będzie chorób,
> i w ogóle będzie milej."

Świetnie to ująłeś - to właśnie jest clue pozorowanego działania
fałszywych dobrodziejów.

15. Data: 2009-04-28 19:24:04

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Ile zarabiasz?

Podstawa 2520 brutto, do tego okresowo do 50%.
Dla jednych aż, dla inych tylko...

Pzdr
Paweł

16. Data: 2009-04-28 19:24:57

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> wysoką mam emeryturę, i wiesz co? Sąsiad stał się moim zawziętym wrogiem..

Głupi to są ci, którzy się przejmują debilami i sami debileją... jak Ty
przez sąsiada...

Paweł

17. Data: 2009-04-28 19:26:04

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...

> Ty naprawdę nie łapiesz.

Popierających złodziei i krętaczy też nie lubię...

Pzdr
Paweł

18. Data: 2009-04-28 19:41:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> Podstawa 2520 brutto,

Bracie!
:D

> do tego okresowo do 50%.

Ja ulgę na dziecko raz na rok :D US zwraca mi co do grosza wszystko co
mi zabrał ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2009-04-28 19:49:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Bracie!
> :D

> Ja ulgę na dziecko raz na rok :D US zwraca mi co do grosza wszystko co
> mi zabrał ;)

Ta ulga jest IMO społecznie nieco niesprawiedliwa. Ci co zarabiają najmniej
i tak w całości z niej nie skorzystają.

--

Paulinka

20. Data: 2009-04-28 20:22:52

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ulgę na dziecko raz na rok :D US zwraca mi co do grosza wszystko co
> mi zabrał ;)

A to moje okresowo to raz, dwa, no raz zdarzyło się trzy razy w roku
wziąć... ale miesięcznych poborów, bo ktoś kiedyś mi powiedział, że skoro
nie dość, że po 12 miesięcy taki majątek zgarniam to jeszcze połowę tego co
jakiś czas ;o)

Pzdr
Paweł

Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water
DORECZYCIEL - DRĘCZYCIEL
spotkało się dwóch filoidiotów