1 czy 2 agregaty = plusy i minusy

21. Data: 2005-06-24 12:20:34

Temat: Re: 1 czy 2 agregaty = plusy i minusy
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli <g...@w...pl> napisał(a):

> Nie rozumiem. Chcesz pokazac, ze jak sie ma 1a, to brak pradu nie
> powoduje rozmrozenia lodowki/zamrazarki? Tylko w 2a tak sie dzieje?
> Zakladajac, ze przerw w dostawie pradu nie bedzie, to chyba bardziej
> logiczne, ze jedzenie w zamrazarce ma wieksza sznase przezycia niz w
> lodowce.

Po prostu chciałem napisać, że wyjeżdżając na urlop należy wyłączyć całą
lodówkę, mimo, że jest 2a. 1a oczywiscie też wylączyć:)
Oczywiście przed wyjazdem umyć ją z dodatkiem jakiegoś płynu dezynfekcyjnego
i pozostawić z otwartymi drzwiami.

22. Data: 2005-06-24 12:58:12

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:
> ale są ich dwa rodzaje:
> -Klasyczne z dwoma parownikami pracującymi zazwyczaj szeregowo.
> -Z parownikami sterowanymi elektrozaworem (przcującymi na przemian).
> To rozwiazanie znacznie poprawia parametry lodówki, ale ma kilka wad:
> -Głośna praca elektrozaworów (stuki).
> -Dosyć wysoka awaryjność tych elektrozaworów.
> -W tanich markach wysoka awaryjność modułów elektronicznych.
> Gdybym miał wybierać między 2a a 1a z klasycznym rozwiązaniem, to
> wybrałbym 1a, ale 1a z elektrozaworem nie kupiłbym.

A jednoagregatowe lodówki do zabudowy BSH są którego rodzaju? I jaki
konkretny model byś polecał? A jeśli nie BSH, to co? Oczywiście chodzi mi
wyłącznie o te o wysokości ok. 180 cm.

23. Data: 2005-06-24 14:52:14

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

deuter <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> napisał(a):

> A jednoagregatowe lodówki do zabudowy BSH są którego rodzaju? I jaki
> konkretny model byś polecał? A jeśli nie BSH, to co? Oczywiście chodzi mi
> wyłącznie o te o wysokości ok. 180 cm.
A choćby tę:
http://centrum2000.com.pl/wip02/z/z.php?id=c2_nlbghi
wj&p=861&x=bo

24. Data: 2005-06-24 19:43:07

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:

> A choćby tę:
> http://centrum2000.com.pl/wip02/z/z.php?id=c2_nlbghi
wj&p=861&x=bo

Tak myślałem :) Co prawda to model wychodzący z produkcji ale za to
rewelacyjną cenę ma w tym sklepie.

Dzięki. A możesz jeszcze odpowiedzieć na pierwsze pytanie?

25. Data: 2005-06-26 13:38:55

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> [...]
> lodówkę, mimo, że jest 2a. 1a oczywiscie też wylączyć:)
> Oczywiście przed wyjazdem umyć ją z dodatkiem jakiegoś płynu dezynfekcyjnego

w dzisiejszych czasach raczej bardzo zadko zdazaja sie przerwy w
doplywie pradu dluzsze niz doba, nawet nie pamietam kiedy byla przerwa
5 min, ja juz dwa razy wylaczalem na urlop chlodziarke, a zamrazarka
sobie chodzila, nie bardzo wiem gdzie mialbym to wszystko z zamrazarki
wyjac zeby wylaczyc calosc, chyba zjesc :-), oczywiscie ta czesc lodowki
ktora ma byc wylaczona jest pusta i zostawiam uchylone drzwi

Pozdrawiam Andrzej

26. Data: 2005-06-27 05:38:25

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> NIE KUPOWAĆ LOD. ZROBIONEJ JESZCZE NA GAZ R134a

A jaka jest różnica?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

27. Data: 2005-06-29 18:33:24

Od: Marek Szapajko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisal(a):

> A jaka jest różnica?

Lepsze pytanie to: "Dlaczego n
ie?" :)

R134a należy o ile dobrze pamiętam do grupy fluorowodorów HFC,
które nie zawierają chloru ani nie stanowią zgrożenia dla warstwy
ozonowej...

Marek Szapajko http://www.szapajko.prv.pl

28. Data: 2005-06-29 18:34:32

Od: Marek Szapajko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

29. Data: 2005-06-29 19:31:44

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/29/2005 8:34 PM, Marek Szapajko wrote:

> R134a należy o ile dobrze pamiętam do grupy fluorowodorów HFC,

fluorowęglowodorów :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań