10 dzien na atkinsie

1. Data: 2004-02-24 10:46:02

Temat: 10 dzien na atkinsie
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem 10 dzien na Atkinsie Juz :)

ale mam pewne watpliwosci ?

-jem 2 razy dziennie sniadanie i obiadokolacje-przesadzam?
-czy parowki z indyka zjadane w ilosci 2-3 szt co drugi dzien to nie
przesada ???? (moze cos zamiast ?)
-codziennie zjadam 1 pomidora czy nie przesadzam ??
-jem tak co 3 dzien kapuste biala+kapuste kiszona ugotowane w wodzie z
kostka rosolowa (ze 150-200g ) przesadzam ?
-jem 150-200 g zielonego groszku, do np piersi z indyka jako obiad +pomidor
na sniadanie nie przeginam ?
-to samo jw. tyle ze brukselka ?
-kiebase moge jesc ? nie duzo ze 100g/dziennie?
-pije duzzo zielonej herbaty (bez cukru) i troch wody (jak zwierzeta ;) )
przesadzam ???

Ponadto czy ktos ma spis zawartosci wegli w popularnych warzywach ,miesach
itp. na 100g ?? bardzo by mi to pomoglo.

Pomocy i dziekuje ??????:

ponadto nie jestem glodny, nie pragne slodyczy :))))

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

2. Data: 2004-02-24 11:27:10

Temat: Re: 10 dzien na atkinsie
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dieta-optymalna.info/tabele.php

> ponadto nie jestem glodny, nie pragne slodyczy :))))

Na tym to właśnie polega. Aby uwolnić się od uzależnienia od cukru (jako
źródła energii dla organizmu), należy je ZASTĄPIĆ innym źródłem energii -
czyli tłuszczami. I wtedy jest dość łatwo od cukru się uwolnić :)
Każdy, kto próbuje ograniczyć cukier ograniczając jednocześnie tłuszcz i
stawiając na wypełnianie żołądka błonnikiem w celu pozornego zaspokajania
głodu - właściwie sam siebie oszukuje i własny organizm, ponieważ z czasem
organizm nabiera rozpędu
i domaga się głodem coraz większych ilości pożywienia. Jakość przesuwa się w
kierunku ilości. I tak można się bujać aż do wystąpienie zaburzeń w
trawieniu i wchłanianiu. Postawiłeś na jakość - i tak trzymaj.

Pozdrawiam
Krystyna

3. Data: 2004-02-24 11:30:39

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz wrote:
> Jestem 10 dzien na Atkinsie Juz :)

Gratuluje.

> -jem 2 razy dziennie sniadanie i obiadokolacje-przesadzam?

Ze jesz za czesto czy za rzdako?

> -czy parowki z indyka zjadane w ilosci 2-3 szt co drugi dzien to nie
> przesada ???? (moze cos zamiast ?)

LIcz wegle, a parowki z indyka je niestety maja.

> -codziennie zjadam 1 pomidora czy nie przesadzam ??
> -jem tak co 3 dzien kapuste biala+kapuste kiszona ugotowane w wodzie z
1> kostka rosolowa (ze 150-200g ) przesadzam ?
> -jem 150-200 g zielonego groszku, do np piersi z indyka jako obiad
> +pomidor na sniadanie nie przeginam ?
> -to samo jw. tyle ze brukselka ?

Co do warzyw- przelicz ilosc warzyw na ilosc trawionych weglowodanow, trudno
tak wyrywkowo ocenic, ile zjadasz dziennie tych wegli.

> -kiebase moge jesc ? nie duzo ze 100g/dziennie?

Mozesz.

> -pije duzzo zielonej herbaty (bez cukru) i troch wody (jak zwierzeta
> ;) ) przesadzam ???

Pij ile dusza i osrodek pragnienia nakazuje.

> Ponadto czy ktos ma spis zawartosci wegli w popularnych warzywach
> ,miesach itp. na 100g ?? bardzo by mi to pomoglo.

Tego nie mam, ale w necie ejst cale multum. Mam tez tabelke w exelu do
liczenia dziennych porcji.Chcesz?

> ponadto nie jestem glodny, nie pragne slodyczy :))))

I o to chodzilo ;-)))
Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2004-02-24 13:38:55

Od: dcoop <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 24 Feb 2004 11:46:02 +0100, na pl.misc.dieta, Niedzwiedz napisał(a):

> Witam
>
> Jestem 10 dzien na Atkinsie Juz :)

I jaki wynik?

--
Z powazaniem
dcoop

2004-02-24 14:38:36
Napisz do mnie: http://cerbermail.com/?Fo6ex2xqjw
GG:2618430

5. Data: 2004-02-24 14:01:12

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego nie mam, ale w necie ejst cale multum. Mam tez tabelke w exelu do
> liczenia dziennych porcji.Chcesz?

chce !!! poprosze :)))

6. Data: 2004-02-24 14:04:32

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dcoop" <n...@n...spam> napisał w wiadomości

> I jaki wynik?

od 1 lutego do wczoraj -5 kg w tym 10 dni na atkinsie a 14 dni to zryj
polowe i zero cukru +2 razy pijanstwo piwem :)
i do tego malo ruchu bo tydz temu wybilem bark ze stawu i mam gips :) (waga
z gipsem oczywiscie wiec jak go zdejma bedzie wiecej :)))))

7. Data: 2004-02-24 16:53:30

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce !!! poprosze :)))

Czyja tez moge poprosic?? Bo tak czytam ostatnio grupe i usiluje sie
zmobilizowac do diety :-)

Kometa GG 2138081
" Idealnego meza poznaje sie zwykle po tym,
ze jest on zonaty z inna kobieta" Faye Dunaway

8. Data: 2004-02-24 17:05:14

Od: dcoop <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 24 Feb 2004 15:04:32 +0100, na pl.misc.dieta, Niedzwiedz napisał(a):

> od 1 lutego do wczoraj -5 kg w tym 10 dni na atkinsie

No to calkiem niezle.
Mierzyles sobie ketoze? (bedac juz dobrze na atkinsie)

--
Z powazaniem
dcoop

2004-02-24 18:03:40