10 najlepszych kosmetyków w 2002 r.

1. Data: 2002-10-10 15:24:22

Temat: 10 najlepszych kosmetyków w 2002 r.
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://polki.wp.pl/wiadomosc.html?wid=303143&kat=168
1&katn=Nowo%B6ci

1. Data: 2002-10-11 08:48:16

Temat: Re: 10 najlepszych kosmetyków w 2002 r.
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://polki.wp.pl/wiadomosc.html?wid=303143&kat=168
1&katn=Nowo%B6ci

Super!
Tylko co to za firma/marka - Kanebo? Pierwsze slysze. Drogie to?

Skakajka

1. Data: 2002-10-11 08:53:25

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <k...@N...pl> wrote in message

1&katn=Nowo%B6ci

> Super!
> Tylko co to za firma/marka - Kanebo? Pierwsze slysze. Drogie to?

z tego co wiem, to firma japonska, jakosciowo i cenowo zblizona do
shiseido:) czyli drogo:)
w polsce chyba od niedawna i nie wszedzie. w lodzi nie widzialam.

pozdrawiam
L.

1. Data: 2002-10-11 09:04:01

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co wiem, to firma japonska, jakosciowo i cenowo zblizona do
> shiseido:) czyli drogo:)
> w polsce chyba od niedawna i nie wszedzie. w lodzi nie widzialam.

Dzieki:)

To sobie chyba podaruje. Mam weza w kieszeni jesli chodzi o kolorowe
kosmetyki :)
Ale z drugiej strony dziwnie mnie zainteresowal ten podklad - uzywal ktos
juz tego cuda?

Kaska

1. Data: 2002-10-11 17:13:32

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosmetyki :)
> Ale z drugiej strony dziwnie mnie zainteresowal ten podklad - uzywal ktos

Z tego, co czytałam niedawno, wynika, że firma dopiero "przed chwilą"
pojawiła się na naszym rynku jako nowość i tylko w wybranych sklepach.
Chyba nie było jeszcze czasu na przetestowanie tego produktu :)
Po prostu panie jurorki bardzo się pośpieszyły z promocją...

Jola

1. Data: 2002-10-11 20:05:10

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B."

> [...]
> Chyba nie było jeszcze czasu na przetestowanie tego produktu :)
> Po prostu panie jurorki bardzo się pośpieszyły z promocją...

Śmieszna trochę sprawa; dlaczego się pospieszyły skoro kosmetyk
jest do kupienia a one znają go od dawna i stwierdziły że jest
najlepszy na naszym rynku???
Asia

1. Data: 2002-10-12 06:57:32

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <_...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ao70sf$4k1> Z tego, co czytałam niedawno, wynika, że firma dopiero
> [...]
> Chyba nie było jeszcze czasu na przetestowanie tego produktu :)
> Po prostu panie jurorki bardzo się pośpieszyły z promocją...

bo moze nie zrobily tego bezinteresownie, hehe,
po Twojej informacji - te liste 10 "najlepszych" traktuje z duzym
przymruzeniem oka

Jola
L-L

1. Data: 2002-10-12 15:58:39

Od: "yassna" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna <a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao462u$evq$...@n...onet.pl...
> http://polki.wp.pl/wiadomosc.html?wid=303143&kat=168
1&katn=Nowo%B6ci

moim zdaniem totalna ściema majaca na celu napedzic naiwne klientki do
sklepow po zakupy. nie dajcie sie doic, dziewczyny.

yassna

1. Data: 2002-10-18 16:13:26

Od: "Maria Miller" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS <a...@n...pro.onet.pl> napisał(a):

> Śmieszna trochę sprawa; dlaczego się pospieszyły skoro kosmetyk
> jest do kupienia a one znają go od dawna i stwierdziły że jest
> [...]

Boszszszsz, kolejna naiwna. Jak kosmetyk, który niecałe dwa miesiące jest na
pólkach sklepowych może być "produktem roku"? I kogo obchodzi, że pani
Bochniarz ewentualnie go zna od dawna? Ranking ma oceniać najlepsze produkty,
które można było kupić w Polsce w 2002 roku. A tego nie robi, co jest ściemą,
oszustwem i robieniem z czytelniczek idiotek. Abstrahuję już od tego, że z
jury jaką-taką wiedzę o kosmetykach ma może redaktorka działu urody. Reszta
nie jest żadnym autorytetem w tej dziedzinie. A sądząc po zaniedbaniu
Kaszuby - jej rekomendacja jest calkowicie niewiarygodna. "Uroda" wchodzi w
dupę dystrybutorom kosmetyków, coby mieć drogie reklamy - tak trudno
zrozumieć????

1. Data: 2002-10-18 16:39:54

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@N...gazeta.pl>
> Boszszszsz, kolejna naiwna.
O rety, niby malutka ale strasznie agresywna ;-)

> Ranking ma oceniać najlepsze produkty,
> które można było kupić w Polsce w 2002 roku.
A to już co innego, skoro takie są założenie rankingu. Tego wiedzieć
nie mogłam, nie czytam takich bzdur.

>A tego nie robi, co jest ściemą,
> oszustwem i robieniem z czytelniczek idiotek.
I one się potem tak brzydko zachowują? To faktycznie niefajne gazety ;-)
Asia

tuszowanie noska
100% ziół XXL
puder z drobinkami zlotymi...