10 prezentów, które chciałby dostać facet, a nie dostanie

31. Data: 2010-12-23 10:05:10

Temat: Re: 10 prezentów, które chciałby dostać facet, a nie dostanie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: 10 prezentów, które chciałby dostać facet, a nie dostanie
Wiadomość:

glob napisał(a):

> [...]
> łapałem się na tym, ...kurwa co ja robię, sam siebie poniżam, muszę
> iść do lekarza , odpocząć.
> Ale jak czujemy się niepewnie w danym środowisku to podnosimy głos
> i staramy się pierwsi rozmawiać, przekonywać. Nie czekamy żeby ktoś
> się do nas zwrócił. Często prowincja tak ma, że czuje się gorsza i tym
> samym zaczyna się,... a ja to mam taką ciotkę na zachodzie....czyli
> dodawanie wartości sobie w oczach innych bogatą ciotką. Wtenczas
> widać, że ta osoba czuje się gorsza i próbuje zabłysnąć kimś
> innym...snobizm, podciąga się w oczach innych ludzi innymi ludźmi.

To ty tak przechodzisz z braku akceptacji z łaszenia się do
wkurwienia.
Ja jak na kogoś bluzgam wcale nie jestem zdenerwowany dlatego z
drugą osobą rozmawiam normalnie. To też zależy od reakcji innych osób,
bo jeśli są agresywni ja też odpowiadam agresją a w tym samym czasie
na innym forum gdy osoby są miłe też jestem miły. Ja to kiedyś pisałem
że do niektórych przemawia tylko pała, a to wcale nie znaczy że jestem
zły. Czasem jestem i teraz np z Vilar żałuję swojego zachowania bo
jeśli nawet moim zdaniem ma problemy to akurat nie powinnienem do niej
się tak zachowywać, teraz jak ze mną pisze, to się blokuje.
A po co ci innych akceptacja, jak tak będziesz robił to będziesz
ulegał wpływom, i trudno ci będzie zaistnieć z tym co ty chcesz
przekazać. A co do Ikselci to hmmm, jest to wyjątkowa kobieta;))

32. Data: 2010-12-23 10:06:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Powiem Ci Panslo, że niektórzy to lubią sobie nakomplikować w życiu, c'nie?

MK, miłośniczka rozwiązań prostych.

33. Data: 2010-12-23 10:08:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Czasem jestem i teraz np z Vilar żałuję swojego zachowania bo
jeśli nawet moim zdaniem ma problemy to akurat nie powinnienem do niej
się tak zachowywać, teraz jak ze mną pisze, to się blokuje.

___

:-))
Upłynie trochę wody w Wiśle i będzie normalnie.

MK

34. Data: 2010-12-23 10:31:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
d.googlegroups.com...

> Czasem jestem i teraz np z Vilar �a�uj� swojego zachowania bo
> je�li nawet moim zdaniem ma problemy to akurat nie powinnienem do niej
> siďż˝ tak zachowywaďż˝, teraz jak ze mnďż˝ pisze, to siďż˝ blokuje.
>
> ___
>
> :-))
> Up�ynie troch� wody w Wi�le i b�dzie normalnie.
>
> MK

No widzisz ty jesteś tym typem, że z tobą trzeba dodawać afirmacji
pozytywnej, a niektórzy przy takiej afirmacji wpadają w bezkarny
skowyt i im trzeba afirmować pałowaniem.;)

35. Data: 2010-12-23 11:38:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>>

> Powiem Ci Panslo, że niektórzy to lubią sobie nakomplikować w życiu,
> c'nie?
>
> MK, miłośniczka rozwiązań prostych.

Paski malowane były prosto...

36. Data: 2010-12-23 11:46:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> a google zapomniało, że czekamy na niespodzianki...

Daj mu szanse, przynajmniej do jutra.

37. Data: 2010-12-23 13:02:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
>>

> Powiem Ci Panslo, że niektórzy to lubią sobie nakomplikować w życiu,

E tam, bardzo mi się spodobała, ale afera paskowa (spisek - wiem, kto
brał udział) podzieliła, a moja wściekłość za takie potraktowanie
uniemożliwiła rozwiązanie sprawy. Żałuję teraz bo wydawała mi sie
iinteligentna i dobrze się zapowiadała. Tylko kto inny trzymał lejce w
ręku...
Próby spotkania bez powiadomienia mnie zawiodły. Widać miała do
czynienia jedynie z pantoflarzami i nie wie, jak postępować z normalnym
mężczyzną.

38. Data: 2010-12-23 13:06:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Próby spotkania bez powiadomienia mnie zawiodły. Widać miała do
> czynienia jedynie z pantoflarzami i nie wie, jak postępować z normalnym

Powiem Ci, że zupełnie nie rozumiem Twojej reakcji.
Przecież to było sympatyczne i przyjazne.
I pomyśl, że nie wbiła ci w Rzeczonego motylka na szpilce (do kompletu), za
co chyba powinieneś być jej wdzięczny.

Ale myśląc o Marudzie....

Nie lubię zdrad Panslo. Zdrada to zdrada. I kropka.

MK

39. Data: 2010-12-23 13:43:34

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem Ci, że zupełnie nie rozumiem Twojej reakcji.
> Przecież to było sympatyczne i przyjazne.
> I pomyśl, że nie wbiła ci w Rzeczonego motylka na szpilce (do kompletu),
> za co chyba powinieneś być jej wdzięczny.

He..he, a mogła mnie zaciukać...

Z Marudą wisiało na włosku...

40. Data: 2010-12-23 14:35:22

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora