Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Date: Mon, 13 Nov 2017 17:30:22 +0100

> http://memnews.pl/img/37020/kazdy-przyzwoity-polak-u
dostepnia-ten-film/
> "Chcemy boga"
> Fuj.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Juz pare razy w innych miejscach zamieszczalem ten cytat, ale szanuje
autorytety, dlatego przypominam mlodszym, ktorzy nie czytali zrodla: ;-)

"Rasizm kryje w sobie pewne zdrowe myśli, które dotychczas były tylko
znane w szczupłym kole lekarzy i biologów i nie wywierały większego
wpływu na politykę społeczną państwa. Dziś nadszedł czas na ich
rehabilitację".

(Ateneum Kapłańskie w 1938 roku redagowane przez Stefana Wyszyńskiego)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej