11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

1. Data: 2017-11-11 13:10:16

Temat: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duda mówił jako Polak. Piękne przemówienie. Piękna uroczystość.
Wreszcie po latach rządów PO polskość to Honor i Duma.

--
XL

2. Data: 2017-11-11 13:17:33

Temat: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/_k24j4F2o9w

--
XL

3. Data: 2017-11-12 10:26:29

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Duda mówił jako Polak. Piękne przemówienie. Piękna uroczystość.
> Wreszcie po latach rządów PO polskość to Honor i Duma.

A jego szanowny honorowo zaproszony rudy gość nic nie mówił?

4. Data: 2017-11-12 20:00:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> A jego szanowny honorowo zaproszony rudy gość nic nie mówił?

,,Polskość to nienormalność."

--
XL

5. Data: 2017-11-12 21:30:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> ,,Polskość to nienormalność."

I to wystarczy jeśli chodzi o tego sk... pana.

--
XL

6. Data: 2017-11-12 23:57:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-12 o 21:30, XL pisze:

> I to wystarczy jeśli chodzi o tego sk... pana.

Polskość w wydaniu faszystów, ksenofobów, rasistów, ministrów środowiska
strzelających do zwierząt, fanatyków religijnych, ignorantów wierzących
w chemtrailse i kreacjonizm to nie jest normalność.
Trzeba być niezłym padalcem żeby chcieć takiego państwa. To tak jakby
chcieć mieszkać w obsranym kiblu.
Chcecie tak żyć, to sobie załóżcie własne państwo, a od Polski się
odczepcie. Jest kilku dyktatorów na świecie, któryś z chęcią wam w tym
pomoże i udostępni jakąś wyspę. On się ucieszy, że będzie miał nowych
przyjaciół i pilnych uczniów, a wy będziecie mieli skąd czerpać wzorce.
Same korzyści.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-11-13 00:07:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> pomoże i udostępni jakąś wyspę. On się ucieszy, że będzie miał nowych
> przyjaciół i pilnych uczniów, a wy będziecie mieli skąd czerpać wzorce.

Idź swoje fotele i wersalkę przestawiać - a nie mnie.

--
XL

8. Data: 2017-11-13 00:19:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-13 o 00:07, XL pisze:

> Idź swoje fotele i wersalkę przestawiać - a nie mnie.

Nie bój się. Twoja wersalka zostanie w kiblu.
Fuj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-11-13 01:23:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie bój się. Twoja wersalka zostanie w kiblu.

To ci wersal.

> Fuj.

Literówkę w podpisie zrobiłeś, czy to pisownia zgodna z wadą wymowy?

--
XL

10. Data: 2017-11-13 11:37:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora